Gå til innhold

Cataclysm på Test Realms

Anbefalte innlegg

Har ikke sett at det er blitt nevnt her og nyheten sprakk for meg for litt over en time sia sjøl. Cataclysm er nå på Test Realms [Kilde]

Men som artikkelen presiserer;

Basically, on the test realms:

* Classes changes are up, new talent builds, new glyphs (not fully implemented yet), etc ...

* Revamped old zones are NOT available

* New graphics (textures, water effects) are NOT available

* Archaeology is NOT available

* Guild leveling is NOT available

* Flying in Azeroth is NOT available

* New content is NOT available

Så det vi har tilgjengelig er egentlig kun class changes. Som i og for seg ikke er noe å klage på, her er det masse gobiter! Som de fleste har fått med seg så blir talents forandret og skills blir ikke lært i den standarden vi hadde før. Skills blir kjøpt og lært. Og ferdig med den saken. Ranks er borte. Også tilgjengelig er den nye streammetoden i launcher. Jeg satte på nedlasting før jeg gikk til middag, halvtime senere så var loadinga godt inni gul og jeg kunne spille. Med det jeg vil kalle et middelmådig nett så har jeg null problem å spille mens spillet blir streama. Om den laster ned i bakgrunn er jeg ikke sikker på, men jeg har null problemer hittil.

Copying av characters er iallefall ikke for meg tilgjengelig. Og ingen andre heller for høyeste lvl jeg finner på serveren er en lvl 17. På copysia til wow så står det at det er tilgjengelig om 6-7 dager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blizzard har i flere poster sagt at de ikke bryr seg om tallene i betaen og at det er noe de fikser etterhvert. Lurer på om de skal hente tallene fra Test Realms også blir betaserveren mer brukt som bugtester. Streamingen som du sier er hjertelig velkommen og jeg spilte vel tilsammen 2 timer uten noen som helst problemer med det. Ser nå at den fortsetter ikke å laste ned mens du spiller, men det gjør da ikke noe så lenge du får spille. Så er det bare å ha på nedlastinga når du ikke spiller.

Om vi får se så mye mer innhold rundt 80-85, selve Cataclysm og Worgen/Goblin levling vet jeg ikke. Vet ikke hvordan Blizzard har forholdt seg til dette tidligere. En annen ting er at jeg med dette ser på Cataclysm som mye nærmere release. Så er det jo Blizzard da så datoen skal være skrevet i gull og det er ikke garantert da heller.

Endret av Stinkey
Lenke til kommentar

Ser ikke store vitsen med en fortynna beta når nesten ingenting på betaen er nytt... men er nå min mening.

Du kan jo ikke være helt glup?

Det er IKKE en beta i det hele tatt. Det er en PTR. Det vil si de tester content som skal slippes på live servers nå snart. As we speak, er til og med 4.0.1 patchen klar for background download for live klienten. Det er ikke meningen at all cataclysm content skal komme FØR cataclysm er sluppet. De gjør som med alle andre expansions, har en liten patch på forhånd hvor nye talents osv blir lagt inn. Deretter, rett før launch av cataclysm, vil patch 4.0.3 komme og world changes blir lagt til for alle (Classic, TBC, WotLK). Så kommer cataclysm ut og man kan starte å lvle goblin / worgen og 5 nye lvls.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...