NoobCannon Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Malware som flyr rundt gjennom friends listene. Ikke trykk på noen linker som ser muffens ut. "Hey did you see what you posted on the forum the other day? steamcommunity . tk/forum/mangetallognummer Forsiktig hva dere trykker på, om dere ikke vil miste Steam og email accounter da Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Tror de fleste er klar over det. (: Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Tror de fleste er klar over det. (: men alikevell er det mange som trykker på dem stifi! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Mange er nok klar over det, men er likevel raskt på fingern når venner sier slikt. Men får oss som for det meste har norske venner, blir jo slike beskjeder raskt merket som malware. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Tror de fleste er klar over det. (: men alikevell er det mange som trykker på dem stifi! Nei, 'Cerandin. (: Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg trykte på en sån link for veldig lenge siden, ble hacket også måtte sende mail til steam. Fikk accounten tilbake etter 7-8 dager. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Er vel litt greiere å få hacket en Steamkonto, med tanke på at de ikke kan fjerne noe slik som f.eks WoW? Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Er vel litt greiere å få hacket en Steamkonto, med tanke på at de ikke kan fjerne noe slik som f.eks WoW? Vel, man kan få tilbake ting som er mistet pga hacking ved å kontakte en GM. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Tror de fleste er klar over det. (: men alikevell er det mange som trykker på dem stifi! Nei, 'Cerandin. (: jaha? Jeg trykte på en sån link for veldig lenge siden, ble hacket også måtte sende mail til steam. Fikk accounten tilbake etter 7-8 dager. hva sa jeg? Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det som var det rare var at før han/de slettet alle vennene mine ble han observert å game CS:S Og når jeg fikk den tilbake var navnet skifta til noe X-etcetcX, og 5 venner jeg aldri hadde sett før. Så de hacker brukeren din for å game, ikke bare slette den haha. Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det som var det rare var at før han/de slettet alle vennene mine ble han observert å game CS:S Og når jeg fikk den tilbake var navnet skifta til noe X-etcetcX, og 5 venner jeg aldri hadde sett før. Så de hacker brukeren din for å game, ikke bare slette den haha. har de ikke egne brukerer? og legge til nye venner på en hacket bruker? noen er rare... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå