Gå til innhold

Anmeldelse: Halo: Reach (X360)

Anbefalte innlegg

Men hvorfor begynte de med dette nå da? Hva med bad company 2 eller moder warfare 2?

Gir ikke mening, ga intrykket til meg at Gamer no var redd for å trekke spille ned kanskje, jeg vet ikke.

Hvis de begynner med dette, hvorfor ikke gameplay/sound/graphic etc, de bør holde seg til et system.

Nå får du gi deg, en gang må være første gang til et nytt system også. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager, men jeg bare tolket dette som en journalist som var redd for å trekke ned spillet, tydeligvis var det ikke det...

Det bringer jo spørsmålet hvor mye SP og MP karakteren skal telle til den totale helhetsopplevelsen, gjør greia litt mer komplisert da. (ja teksten teller mer enn karakteren, men likevel)

Uansett, tror ikke det blir no Halo Reach på meg, har aldri vær fascinert av halo verdenen, men kost meg masse med venner over xbox-link. Jeg er heller ingen aktiv live spiller :)

Lenke til kommentar

Jeg har holdt på litt for lenge til at jeg er redd for å si min opprikitige mening om et spill. Litt skuffende at det antydes.

At man påvirkes av et spills tittel, av hype av andre eksterne faktorer osv (slik som de fleste/alle mennesker gjør i en eller annen retning), trenger ikke å bety at man ikke sier sin oppriktige mening.

AtW

Lenke til kommentar

Jeg har holdt på litt for lenge til at jeg er redd for å si min opprikitige mening om et spill. Litt skuffende at det antydes.

At man påvirkes av et spills tittel, av hype av andre eksterne faktorer osv (slik som de fleste/alle mennesker gjør i en eller annen retning), trenger ikke å bety at man ikke sier sin oppriktige mening.

AtW

Det var ikke det det var snakk om her, mister. Det ble antydet at jeg rett og slett var redd for å gi en enda lavere karakter. Et paradoks, siden jeg øyensynlig er en av dem som ikke befinner meg helt i toppen karaktermessig.

Vet du mener mye om mye AtW, men en psykoanalyse av meg tror jeg ikke er veldig relevant her. Spesielt siden du ikke kjenner meg.

Lenke til kommentar

AtW

Det var ikke det det var snakk om her, mister. Det ble antydet at jeg rett og slett var redd for å gi en enda lavere karakter. Et paradoks, siden jeg øyensynlig er en av dem som ikke befinner meg helt i toppen karaktermessig.

Vet du mener mye om mye AtW, men en psykoanalyse av meg tror jeg ikke er veldig relevant her. Spesielt siden du ikke kjenner meg.

Det er ingen personlig psykoanalyse, det er en helt generell vurdering, i kraft av å være mennesker, vil du, jeg og alle andre påvirkes av eksterne faktorer når vi bedømmer kvaliteten på et produkt. Det betyr ikke at vi ikke er oppriktige, men det betyr at vi er påvirkelige. Oppriktghet er en prisverdig egenskap, men det er ingen garanti mot at man underbevist er "redd" for å gi en lavere karakter. Det er definitivt en interessant diskusjon, men samtidig finner jeg det lite fruktbart å diskutere selve anmeldelen utifra. Produktet er anmeldelsen, det er den man bør være enig eller uenig med, og da bør man se på selve anmeldelsen, da dens kvalitet i mine øyne ikke forringes eller forbedres av anmeldelsers personlige erfaringer og intensjoner.

AtW

Lenke til kommentar

Nå var igjen problemstillingen at de anklaget han for å være redd for reaksjonene ved å gi lav karakter (se Uncharted 2 og sikkert andre ekslusive spill), ikke at han er menneske som blir påvirket i mer eller mindre grad av de vi andre dødelige er.

Forsåvidt fornøyd med anmeldelsen, godt skrevet og egentlig det jeg forventet. Fokus og moro å hente i co-op og MP med en helt grei singelplayer :) Tror såvidt jeg har spilt Halo 3 alene faktisk.

Moro å se hvordan mange reagerer på stor spillene, neste er vel Killzone 3 så da er vi vel igang igjen.

Lenke til kommentar

Tja er vel muligens det. Er litt moro at det kun ved eksklusive titler det hentes frem fakler og høygafler. Har tilgode å se opptøyer ved lansering av multiplatform spill. Vi får se når Black ops kommer, hvor mye oppstyr en evt anmeldelse får.

Anyhow. God anmeldelse, men alikevel får jeg ikke til å føle noe stor iver etter å kjøpe spillet. Det er vel som de sa i GT reviewen: Halo Reach er Yin til Call of dutys Yang. Plukket opp Halo 3 ved lansering, men har faktisk tilgode å spill igjennom spillet. Jeg er vel neppe noen Halo mann.

Lenke til kommentar

Skal Gamer.no bruke samme karaktersystem som på denne anmeldelsen fremover nå? Eller blir det opp til hver enkelt journalist? Jeg bare lurer jeg, altså.

Litt idiotisk hvis det kun blir én anmelder som bruker det nye systemet. Blir litt som om en annen anmelder skal begynne å bruke terningkast, og en annen bruker "godkjent/ikke godkjent".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...