TMfrantic Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Dette flotte MMORPG spillet er nå helt gratis å spille. Ingen måneds avgift og trenger heller ikke kjøpe selve spillet. Verdt å prøve folkens! the Lord Of The Rings Online Endret 11. september 2010 av frantic Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Nå som det er gratis, kan jeg vel kanskje prøve igjen. Har bare kjørt trial-perioder før. Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Stilig. Må teste det igjen da Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Sitter og installerer spillet på nytt nå. Var noe tull med filene som allerede var installert. Spiller på Laurelin i alle fall. Håper å møte noen fra Gamer.no! Hadde vært moro å møtt et spill med skikkelig godt community igjen. Hvor kommer dere til å spille? Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 note at linken OP postet er til den amerikanske versjonen og at free to play er delayed i europa for øyeblikket, de har dog startet en welcome back weekend denne helgen www.lotro-europe.com <--- europeiske hjemmesiden. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 note at linken OP postet er til den amerikanske versjonen og at free to play er delayed i europa for øyeblikket, de har dog startet en welcome back weekend denne helgen www.lotro-europe.com <--- europeiske hjemmesiden. Welcome back weekend er jo også bra Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Lastet ned klienten via free to play fra us sidene. Er det den samme som dersom jeg eventuelt vil spille på europeiske servere? Og hvilken server bør jeg joine nå der det er gamer folk? Slike spill fungerer dårlig alene i lengden. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Sorry hadde glemt at det var en europeisk versjon av spillet :unsure: Men det funker helt fint å spille på US serverne. Man trenger ikke akkurat 30 ms ping for å spille dette spillet. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Ja men er det to helt separate klienter? Eller er det som i WoW hvor man kan endre litt på en ini fil så får du den europeiske server listen? Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 BUMP! Noen som vet noe mere om hvilken klient man trenger? Lenke til kommentar
Purplehaze_InnleggNO Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ka-bump! Installerte ATI skjermkortdrivere hos en kompis i går, da dukket det opp en "play 10 days for free" link på desktopen. På websidene står det "play 14 days for free", så kanskje like greit å gå dit Ser det er en del begrensninger på gratisversjonen (ikke helt uventet) : http://www.lotro-europe.com/freetoplay/info/ When is LOTRO going Free-to-Play?(Last updated: 04-06-2010 06:48:30) Free-to-Play will go live when Volume 3, Book 2 releases this autumn. Er vel strengt tatt autumn nå.. lakker og lir mot vinter her i gården i alle fall Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er vel strengt tatt autumn nå.. lakker og lir mot vinter her i gården i alle fall Høsten har bare så vidt begynt. Vinteren starter ikke før i desember. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Er vel strengt tatt autumn nå.. lakker og lir mot vinter her i gården i alle fall Høsten har bare så vidt begynt. Vinteren starter ikke før i desember. Høst = 8-15 grader for min del. Vinter <8 Her er det bare 2 grader gitt. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Høst = 8-15 grader for min del. Vinter <8 Her er det bare 2 grader gitt. Hehe. Tror ikke utgivere baserer utgivelser på temperaturer, men det er jo lov å håpe Hadde ikke hatt noe i mot å få spille LOTRO gratis i dag jeg. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hei jeg lurer bare på hva welcome back weekend egentlig er? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hei jeg lurer bare på hva welcome back weekend egentlig er? Gratis spilletid på eksisterende konto i løpet av dagene som tilbudet gjelder. Lenke til kommentar
Drakor Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Heisann For dere som like greit regga dere på us siden. hvilken server spiller dere på? Laster ned også trial i europe vers. lurer på om man kan bruke den når det blir gratis? Mvh Richard Ervik Mvh Richard Ervik Endret 25. september 2010 av Drakor Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 nå er siden for Lotro i EU stengt, sikkert at dem skal gjøre Lotro gratis? Lenke Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Prøvde faktisk å installere spillet, men den installeren bruker noe som heter Pando som fikk maskinen min til å bokstavelig talt gå helt apeshit. Browseren hang seg, programmer som MSN slutta å funke, system crashes og man ble tvunget til å restarte. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Har spilt dette litt med brodern og syntes det var ett ganske artig spill. Får vel prøve igjen nå som det er litt dødtid før Tera og eventuelt catalyst kommer ut . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå