Mrwax95 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hallo Når jeg laster ned Bad company 2 og har kommi ca 70 % i installasjonen får jeg denne erroren som dere kan se på bilde HJELP? Endelig fixa pcn og så funker ikke BATTLEFIELD!!!! - . - >.< Lenke til kommentar
psyched Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Avbryt installasjonen og prøv på nytt? Endret 11. september 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Mrwax95 Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Avbryt installasjonen og prøv på nytt? Endret 11. september 2010 av Mrwax95 Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Selvom du har gjort det trenger du ikke å svare sånn. Jeg har selv hatt et lignende problem, og om jeg ikke husker feil, så tror jeg at jeg måtte laste ned noe som kunne lese den filen. Men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
Mrwax95 Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Selvom du har gjort det trenger du ikke å svare sånn. Jeg har selv hatt et lignende problem, og om jeg ikke husker feil, så tror jeg at jeg måtte laste ned noe som kunne lese den filen. Men jeg kan ta feil. Hmmm xD Ja jeg har ikke Peil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå