Mrwax95 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Hey! Jeg Lurte på om hvis jeg bestillte meg.... PC i deler - Intel Core i7 930 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=486145 Må jeg ha f,eks windows 7 ultimate sjæl da ? Og Kan jeg Bytte til et annet Kabinett ? -.- Endret 11. september 2010 av Mrwax95 Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Vennligst tenk på at 1. CPU-vifte medfølger alle våre PC i deler. 2. Kjølepasta medfølger forhåndsmontert under CPU-kjøleren. 3. Dette er et pakketilbud – de inkluderte produktene kan ikke endres på. 4. Nødvendige kabler for montering er inkludert. 5. Monteringsanvisninger finnes i manualene for de respektive produkter. 6. Operativsystem ikke inkludert, se tilbehør nedenfor Du kan ikke endre på pakken, verken endre, fjerne eller inkludere deler. Du må også kjøpe OS separat hvis du skal ha det Er sikkert er greit kabinett, er støyabsorberende, men det kan også gå ut over kjøleevnen hvis det er tett pakket sammen. Her har du litt informasjon og bilder om kabinettet fra produsenten: Define R3, Black Pearl, Fractal Design Endret 11. september 2010 av Nesumar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå