Joachim_F Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Utstillingen Press Play åpner snart dørene i Bergen. Les hele saken Lenke til kommentar
Caleb Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 så.. gå på museum for å se screenshots? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det er nok mer enn bare "screenshots" der. Skulle ønske de valgte å plassere det litt mer sentralt i Norge. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Er det slik at Oslo og omegn regnes som sentralt? Bergen er da tross alt en av de største byene vi har så det er jo ikke så alt for avsidesliggende. 2 timer unna herfra, kanskje jeg skal ta en tur ned for å hilse på noen kamerater og tar turen innom, kunne vært gøy. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Er det slik at Oslo og omegn regnes som sentralt? Bergen er da tross alt en av de største byene vi har så det er jo ikke så alt for avsidesliggende. 2 timer unna herfra, kanskje jeg skal ta en tur ned for å hilse på noen kamerater og tar turen innom, kunne vært gøy. Bergen er selvfølgelig sentralt for de på vestlandet, men for en som bor i Hamar-området er det ganske så avsidesliggende Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 men oslo er jo avsidesliggende for en som bor i bergen.... Nei, glad de har slike ting litt andre steder i dette landet enn oslo. Bor selv i Tønsberg og skulle selvfølgelig sett at det var nærmere men, man må jo ta litt vare på resten av landet også. ikke kun østlandet Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 men oslo er jo avsidesliggende for en som bor i bergen.... Nei, glad de har slike ting litt andre steder i dette landet enn oslo. Bor selv i Tønsberg og skulle selvfølgelig sett at det var nærmere men, man må jo ta litt vare på resten av landet også. ikke kun østlandet Jeg har da aldri nevnt Oslo Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Som kunststudent og og Gamer er dette obligatorisk for meg Edit: Hurra for Bergen! Endret 11. september 2010 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Haha, gamer møte på kunstmuseum neste helg! hmm, fristet plutselig veldig å ta turen til bergen for å hilse på venner nå. Endret 11. september 2010 av Ghaundan Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 For folk som vurderer å ta turen til Bergen anbefaler jeg å dra på Joingame workshoppenden 28.oktober som holdes i forbindelse med utstillingen. Veldig kult å få med seg om du har lyst til å lære mer om hva som foregår innenfor det norske spillutviklingsmiljøet. mer info om denne og andre spill-relaterte konferanser finner du på www.spillutvikling.net Er det slik at Oslo og omegn regnes som sentralt? Bergen er da tross alt en av de største byene vi har så det er jo ikke så alt for avsidesliggende. 2 timer unna herfra, kanskje jeg skal ta en tur ned for å hilse på noen kamerater og tar turen innom, kunne vært gøy. Bergen er selvfølgelig sentralt for de på vestlandet, men for en som bor i Hamar-området er det ganske så avsidesliggende mye spennende som skjer på Hamar også, Norwegian games Confrence den 13. november og Hamar Game Jam i januar/februar. Så har vi jo TG da. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) mye spennende som skjer på Hamar også, Norwegian games Confrence den 13. november og Hamar Game Jam i januar/februar. Så har vi jo TG da. Hvor foregår disse sakene? Vet selvfølhelig hvor TG foregår. Endret 11. september 2010 av Amored Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hvor foregår disse sakene? Vet selvfølhelig hvor TG foregår. Norwegian Games Confrence og Hamar Gamejam foregår på Høysolken i Hedmark sine Hamar lokaler, mer info kommer senere. programm for NGC holder fortsatt på med å bli utarbeidet. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Noen som vet hvor lenge utstillingen skal holde på? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Noen som vet hvor lenge utstillingen skal holde på? Og hva som skjer der? Endret 12. september 2010 av Amored Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Noen som vet hvor lenge utstillingen skal holde på? utstillingen varer til 20. februar 2011 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Takk, da blir det en tur i slutten av oktober. Lenke til kommentar
Åsmund_InnleggNO Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Kanskje ikke passende å skrive dette,,, men det er jo on-topic Hadde det ikke vert artig med ett interaktivt museum? intermuseum.net Eller bare søk på interaktivt museum på facebook. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Tror jeg skal ta turen innom, ja. Blir nok mye nostalgi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå