mcgroven Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Giganten tror Halo: Reach banker Call of Duty: Black Ops. Les hele saken Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Det er nok ikke 34 millioner mennesker som eier et Halo-spill (selv eier jeg 8, snart 9), men håper på MS' vegne det vil selge bra. Forøvrig tror jeg ikke det vil slå Black Ops på Wii, PS3, Xbox og PC, men på Xbox alene? Muligens. Endret 10. september 2010 av Laland Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Bungie siste Halo spill blir nok en stor salgsuksess selv om det helt sikkert ikke er det siste vi ser av serien men den siste som er signert av Bungie. Nå er det jo slik att Bungie har skriv en avtale med Activision om ett spill så får man se hva som skjer etter det spillet er ferdig Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Bungie har signert en tiårsavtale med Activision, får håpe for begges del at de makter mer enn ett spill på den perioden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Vi hadde kunnet presse inn både WW1 og WW2 på den tiden, så vi får nå håpe det ja. Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Uff...folk som skal kjøpe Black ops burde skamme seg. Bungie lager gode spill! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvorfor skal jeg skamme meg fordi jeg kjøper både Black Ops og Halo Reach, den var dagens! Begge lager like gode spill mener da jeg Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Begge seriene har hatt sine opp og nedturer, men personlig foretrekker eg COD online fremfor Halo, som er meir splitscreen kos. Men det er stor fare for at eg er evig lei COD-gameplayet online etter MW2 bommerten, og frelseren Bad Company 2 Vi får ser i etterkant av lanseringen av Black Ops, og Halo:Reach! Lenke til kommentar
SkeletonKey_InnleggNO Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Allerede bestilt dette. Venter i spenning. En av styrkene til Halo er jo Live (noen vil kanskje påstå at det er den eneste styrken) og jeg har spilt mye CoD online, men det er liksom mye mer variasjon i Halo. Bare det at man kan ta ibruk et stort antall kjøretøy åpner for mange nye taktikker - og sammen med arsenalet man har til disposisjon blir det mange ulike metoder for å oppnå flest mulig kills. Jeg synes CoD mangler dette. Det handler mer om hvor mange man dreper, enn hvordan. I Halo 3 kunne jeg ta meg tid til å gå inn i Theater mode og se enkelthendelser om igjen, lagre dem og vise til interesserte. Dette tror jeg aldri at jeg hadde giddet i CoD. Så det er helt klart noe spesielt over Halo, men CoD kommer nok til å selge en del til de som er ute etter noe som er hakket mer realistisk. Jeg ender nok opp med begge til slutt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Siden det førsta Halo spillet så har resten bare vært en stor lang reprise synes jeg, som en som spiller MYE så er jeg faktisk ikke interisert et dugg av Halo Reach...tror dette er først og fremst for die hard fans av Halo spillene. Men håper at Halo Reach er mye bedre en dem siste i serien og at jeg kan spise mine ord, venter på litt reviews og se. Får se hva anmeldere jeg "stoler" på sier om spillet...for tror det vil bli mye svada anmeldelser av dette hype maskineriet av et spill. Endret 11. september 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Uff...folk som skal kjøpe Black ops burde skamme seg. Bungie lager gode spill! man kan da kjøpe black ops OG halo reach siden black ops ikke kommer før om ca 2 måneder etter halo release. Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Haha, COD kommer til å knuse Reach. Reach vil såvidt klare å selge bedre enn ODST. Halo er stort i USA, ingen andre steder. COD er mange ganger større enn Halo i europa. Selv Killzone er vel nesten større enn Halo her. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hva har TV2 og Lakus til felles? Ingen av dem tror det før de får se det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå