mcgroven Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 En merkevaresøknad avslører en mulig film om det suksessrike rollespillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Husker også Robocop 3-spillet, som ble filmatisert i ettertid. Det ble fy og pyton av det hele. Mulig at Uwe Boll har latt seg inspirere derfra. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jepp, var visst Groven som skrev artikkelen. Den syrlige, gode humoren går rett hjem Oblivion som film derimot... Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Vel, da må de huske å ha helt sjelløse skuespillere som hverken blunker eller gjør noe annet enn å stirre deg rett i øynene. Uten det får du ikke den autentiske "Bethesda rollespill" følelsen. Lenke til kommentar
Blaze_InnleggNO Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Husker dere Dungeons & Dragons-filmen? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Er vel flere spill som ryktes om at det skal lages film av... mulig at denne interessen blir større fremover, selvom resultatene så langt ikke har vært imponerende. Alle vet jo at flere bøker blir filmatisert, så det er vel ikke så rart at det lages spillfilmer med tanke på den store spill-interessen. Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Må bli Bollywood film.... Lenke til kommentar
nyklo_InnleggNO Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Lurer på om spelfilmar hadde kunne blitt gode ved nettopp å vere svært tru mot spela som filmar som "300" og "Sin City" der teikneseriepreget ganske så direkte blei overført til filmmediet? (Berre ein tanke som slo meg...) Endret 10. september 2010 av nyklo Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Lurer på om spelfilmar hadde kunne blitt gode ved nettopp å vere svært tru mot spela som filmar som "300" og "Sin City" der teikneseriepreget ganske så direkte blei overført til filmmediet? (Berre ein tanke som slo meg...) Dette fikk meg til å tenke på filmen "Gamer". Den var ikke særlig god, men den var litt underholdende. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Synes den var helt grei, men er den basert på noe spill/bok/tegneserie? Lenke til kommentar
Draegon Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Prince of persia floppet? Filmen tjente jo inn en gode ~2mrd kroner, noe som vil si at de fikk ~ 800 millioner kr i fortjeneste. Jeg ville ikke kalt det en flopp men jaja.. Oblivion film.. vel, pop er forsåvidt den eneste gode spill - filmen jeg har sett, så det er mulig og lage en god spill - film, håper oblivion blir en av disse. Har sikkert brukt over 300+ timer på oblivion, og det spillet er elsk. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Vil tro prislappen på en Oblivionfilm vil bli mye høyere enn 1.8 milliarder, derfor kanskje meget risikabelt. Selv om det er store summer, så håper jeg virkelig ikke de sparer på midlene hvis det blir film. Kan jo også være tegneserieformat de satser på, istedet for virkelighet. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Kan bli bra, så lenge de holder Uwe Boll langt unna prosjektet. Prins of Persia filmen var ok til å være basert på spill serien. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvis dette var nyheten som Bethesda skulle "reveale" i høst blir jeg fryktelig, fryktelig skuffet. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg tror dette kunne blitt en bra film om de spanderer et solid budsjett. Hvis dette var nyheten som Bethesda skulle "reveale" i høst blir jeg fryktelig, fryktelig skuffet. De har sagt at det de skal "reveale" er et spill. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Må bli Bollywood film.... En 6+ timer lang film med tilfeldige dans -og sangnumre? I think not... "THEN PAY WITH YOUR BLOOD" *Bryter ut i dans* Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Prince of persia floppet? Filmen tjente jo inn en gode ~2mrd kroner, noe som vil si at de fikk ~ 800 millioner kr i fortjeneste. Jeg ville ikke kalt det en flopp men jaja.. Oblivion film.. vel, pop er forsåvidt den eneste gode spill - filmen jeg har sett, så det er mulig og lage en god spill - film, håper oblivion blir en av disse. Har sikkert brukt over 300+ timer på oblivion, og det spillet er elsk. Mainquest i Morrowind hadde trolig virket bedre å filmatisere samt at landskapet og miløet er mer spennende. Morrowind med avatar grafik hadde sett bra ut Lenke til kommentar
svettingen Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Oblivion er det utvilsomt det beste spillet noen gang laget. Tviler filmen blir noe særlig bra, da film av dataspill sjeldent er win Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hva skal filmen handle om da? Storyen i Oblivion er jo ikke SÅ god. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Oblivion er det utvilsomt det beste spillet noen gang laget. Ouch. I forhold til mange andre spill der ute, og spesielt sine forgjengere, er ikke Oblivion det beste spillet noengang laget. Langt derifra. The Elder Scrolls 3 Dragon Age: Origins Mass Effect Two Worlds Demon Souls Fallout 3 Lost Odyssey+++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå