Øystein W. Høie Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Her er trikset som alle touchmobiler burde få. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Swype mangler norsk ordliste. Det eksisterer et tilsvarende program; SlideIT som har norsk ordliste. Lenke til kommentar
Øystein W. Høie Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Takk for tips! Har oppdatert saken med link til SlideIT Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg får ikke SlidlT til å fungere på min Desire, noen som hvordan man aktiverer det? Nedlastinga gikk greit, men får ikke aktivert det. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Har hatt Swype på winmo (HD2) en stund uten å bruke det. Nettopp fordi det ikke er norsk ordliste. Men funker kjempe fint om jeg skal skrive engelsk! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Denne ideen tror jeg kommer til å få gjennomslag. Tipper alle nye touchscreen-mobiler vil bruke swype om et halvt år. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Galaxy S har swype med norsk ordliste Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg får ikke SlidlT til å fungere på min Desire, noen som hvordan man aktiverer det? Nedlastinga gikk greit, men får ikke aktivert det. Åpne et program der du kan legge inn tekst, for eksempel "ny melding". Trykk og hold i feltet der teksten skal skrives. Nå får du opp en meny der du kan velge SlideIT eller en annen måte å tekste på. SlideIT må selvsagt være installert, men det sier du jo at det er? Husk å legge inn norsk ordliste også Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg