Gå til innhold

Diablo III

Anbefalte innlegg

Og der, var 5 klassen gitt ut, Enjoy!

Den ble visst sånn som veldig mange har trudd, ranged physical greie, så faktisk ganske spennende og morsommt ut, men jeg tipper jeg satser på Witch Doctor først, da jeg synes den ser råkul ut pluss at den har mange spells/skills som jeg syns er ser geniale ut. ^_^

Endret av Xifi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det kun 5 klasser i D3? Uansett, gleder meg til å spille Demon Hunter. =D

Ja, det er kun 5 klasser, men de skal legge til flere i tilleggspakker som kommer, akkurat som Sirius Cobra. Bedre at de ikke har så mange klasser og får de balanserte osv. enn at det er en haug med "uferdige" klasser. :]

Lenke til kommentar

Hmm, så nettop trailern til Demon Hunter. Er kanskje noe av det mest skuffende jeg har sett fra Blizzard. In-game assets ? som ikke engang er spessielt detaljerte ? fra Blizzard ? og det var den eneste store nyheten fra BlizzCon i år ? jaja, spillet blir vel sikkert bra, men hadde forventa mer.

Lenke til kommentar

Hmm, så nettop trailern til Demon Hunter. Er kanskje noe av det mest skuffende jeg har sett fra Blizzard. In-game assets ? som ikke engang er spessielt detaljerte ? fra Blizzard ? og det var den eneste store nyheten fra BlizzCon i år ? jaja, spillet blir vel sikkert bra, men hadde forventa mer.

Kan ikke si meg helt enig i det der. Jeg likte Demon Hunter traileren. Selv korte CGI-filmer tar veldig mye tid og penger å produsere, og jeg regner med denne videoen bare ble laget til presentasjonen av klassen under årets BlizzCon. Derfor vil det ikke være særlig klokt å legge en hel haug med tid og ressurser i dette. Og dette er vel strengt tatt en av de bedre in-engine filmsekvensene Blizzard har produsert til spillene sine.

Og selv om BlizzCon er et beleilig tidspunkt å annonsere store nyheter, er det ikke det som er BlizzCons hensikt. Derfor er det ikke alltid det kommer til å bli annonsert nye spill eller whatever der. At vi forventer for mye er vår egen feil.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Satser på at de fortsetter i god D2 ånd med fantastiske videoer :D . D3 blir garantert kjøp fra min side, og blir nok å prøve ut alle klassene og se hva en ender opp med.

Har en liten skepsis til hvor bra spillet blir. Populært blir det garantert, pga Blizzard sin fanskare, men at det kan bli litt overfladisk er jeg redd for. At det tar samme utvikling diverse andre Blizzard-spill har gjort (WoW). Håper unique items forblir sjeldne, samme med set-items. De skal farmes, ikke fåes på en kjapp kveld.

Lenke til kommentar

Det hadde ikke vært mulig å få opp en poll på hvilken klasse folk har tenkt til å spill først?

Slik jeg ser det er barbarian fortsatt den samme som før (men oppdatert, selvsagt.) Wizart er en variant av sorceress, witch hunter er en ny necromancer, demon hunter er en ny amazone og monk en ny assassin. Aner ikke hvor paladin og druiden er, men de kommer nok. Favoritten min i D2 var amazonen, så blir nok demon hunter på meg. Withc doctor høres tøft ut, så jeg skal nok teste den grundig også. De andre kan overraske, men jeg tviler på at barbarian og monk blir noe for meg. Jeg liker varierte klasser med masse grafiske ting (eksplosjoner osv). Å løpe rundt og denge folk er ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...