Gå til innhold

VIDEO: Se Nokias nye flaggskip


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke glem at man kan koble til blåtann mus og tastatur og at man med et tastetrykk kan sette på sparemodus, kobler ned 3G, blåtann og justerer ned lysstyrken m.m Telefondelen er også blitt mye bedre. Når du tar opp det nummeriske tastaturet, kan man nå skrive inn f.eks. navnet til den man skal ringe og treff fra kontaklisten vises. Nye Symbian er i en helt annen klasse enn på min N97. Ved første øyekast ligner det S60, men det skjuler seg mange forbedringer. Rask, god skjerm. Suverene bilder og video. HDMI og USB tilkoblingen er enkel og snasen å bruke. Jeg har min i begynnelsen av Oktober :)

Lenke til kommentar

Om jeg ikke husker feil så var det vel dere som også skrytte HTC HD2 opp i skyene, så åpenbart må man ta det dere skriver med en klype salt.

 

Når det gjelder Nokia så har jeg i hele min mobiltelefon tid vært helhjertet fan av Nokia, dette til de siste årene. Mye bugs og tull med telefonene og lanseringer har vært "velkommen etter" med utsatte lanseringsdatoer og funksjoner som totalt sett blir et gjesp.

 

En kort periode med HTC HD2 (forb..... møkkatelefon) så endte jeg opp med IPhone 4.

 

Jøss for en ny verden. Lurer virkelig på hvor jeg har vært i min Nokia periode, en "jorden er flat" periode.

Her snakker man telefon og telefon som funker.

 

Sorry Nokia, hadde deres N8 på bestilling på firma, men etter x ant. utsettelser så kanselerte jeg hele dritten og gikk for Iphone. Åpenbaringen kom og kommer nok aldri mer hverken privat eller på firma å gå tilbake til Nokia.

Hvorfor skal man det, en arrogant produsent som fortsatt tror man er best med sin "jorden er flat" holdning !

Lenke til kommentar

Ikke helt lett å stole på anmeldelsene her da HTC TOUCH PRO var det beste av det beste av profftelefoner og fikk terningkast 6 om jeg ikke husker feil. Dårligere telefon enn HTC TOUCH PRO finnes knapt. Prøv for eksempel å bla mellom sms meldingene. Nesten umulig og telefonen må hele tiden restartes og låser seg mellom programmer og sider osv. osv.. Kan knapt brukes på internett. Har prøvd ut telefonen i et halvt år nå. Telefonen Mobilen.no kalte en komplett profftelefon. Derfor stoler jeg ikke for raskt på anmeldelsene i Mobilen.no

 

Ikke helt lett å stole på anmeldelsene her da HTC TOUCH PRO var det beste av det beste av profftelefoner og fikk terningkast 6 om jeg ikke husker feil. Dårligere telefon enn HTC TOUCH PRO finnes knapt. Prøv for eksempel å bla mellom sms meldingene. Nesten umulig og telefonen må hele tiden restartes og låser seg mellom programmer og sider osv. osv.. Kan knapt brukes på internett. Har prøvd ut telefonen i et halvt år nå. Telefonen Mobilen.no kalte en komplett profftelefon. Derfor stoler jeg ikke for raskt på anmeldelsene i Mobilen.no

 

Ikke helt lett å stole på anmeldelsene her da HTC TOUCH PRO var det beste av det beste av profftelefoner og fikk terningkast 6 om jeg ikke husker feil. Dårligere telefon enn HTC TOUCH PRO finnes knapt. Prøv for eksempel å bla mellom sms meldingene. Nesten umulig og telefonen må hele tiden restartes og låser seg mellom programmer og sider osv. osv.. Kan knapt brukes på internett. Har prøvd ut telefonen i et halvt år nå. Telefonen Mobilen.no kalte en komplett profftelefon. Derfor stoler jeg ikke for raskt på anmeldelsene i Mobilen.no

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

SÅ EKSTREMT IRRITERENDE STEMME PÅ DEG I VIDEOEN! Du er jo verdenst ekleste dass..

 

Denne type sjikane av våre journalister er ikke OK, og på ingen måte i tråd med våre forumregler. Vi tar gjerne imot konstruktiv kritikk på ting vi kan forbedre oss på, men personangrep er både fordummende på diskusjonen og hører ikke hjemme på vårt nettsted. Her er våre forumregler.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...