Marte_InnleggNO Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 VIDEO: Se de siste spillerne fra Apple her. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Kommer de også til "vanlige" mennesker i dag, eller bare til dere? Har bestilt ipod touchen og har enda ikke hørt noe (Bestilte forrige uke)... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 En kjapp og kraftig brikke.... sier litt.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Slike videoer liker vi! Neste kunne kanskje bli å gå litt mer inn på iPod Nano og iPod Touch? Tenker da på menyer osv... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 og hd kamera bak? det sier "du" ingenting om Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 og hd kamera bak? det sier "du" ingenting om Hei, dette er en video hvor vi pakker ut produktene, følger du lenkene i saken finner du alle spesifikasjonene og omtale av disse som vi har skrevet tidligere. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 WOHOOO ENDELIG, JEG DIGGER DEN NYE IPOD SHUFFLE OG IPOD NANO. OG FLOTT AT IPOD TOUCH HAR FÅTT WIRELESS-N. NICE!!!! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Vi pakker ut? Er det innpakningen som liksom skal fascinere oss nå? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Disse var kule, vurderer å kjøpe en iPod Nano (: Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg liker min nye ipod touch Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Når skal de lage nye iPoder som har mer kapasitet? 64 GB rommer ikke halvparten av all musikken jeg har en gang. Det finnes eldre modeller som har f.eks 160 GB, men kunne de ikke oppgradert de litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg