Øystein.F. Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Nostalgi møter ninjafilosofi i det nyaste eventyret til Samus Aran. Les hele saken Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Har anmelder noengang spilt et Metroid-spill før? Det er meningen at veien videre skal være delvis skjult og likevel være like forann nesen på deg. Det er det som gjør Metroid til Metroid. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Har anmelder noengang spilt et Metroid-spill før? Det er meningen at veien videre skal være delvis skjult og likevel være like forann nesen på deg. Det er det som gjør Metroid til Metroid. Har nok god fartstid med denne serien du. Det finnest ein balanse mellom å skjule ting på dårlege og gode måtar. Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Når Dagbladet kom med terningkast 2 med tittel som årets skuffelse begynte jeg virkelig å lure om de hadde klart å ødelagt Metroid serien helt fullstending. Men nå som jeg har sett at Gamer har gitt 7/10, Spill.no 5/6 og IGN 8.4/10 da forsvant redselen for det Synes dette spillet ser meget interressant ut, og dette blir helt klart et kjøp fra min side. Endret 9. september 2010 av diztar Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Når Dagbladet kom med terningkast 2 med tittel som årets skuffelse begynte jeg virkelig å lure om de hadde klart å ødelagt Metroid serien helt fullstending. Men nå som jeg har sett at Gamer har gitt 7/10, Spill.no 5/6 og IGN 8.4/10 da forsvant redselen for det Synes dette spillet ser meget interressant ut, og dette blir helt klart et kjøp fra min side. Vet nå ikke helt, "nintendo-oppfølgere" (mario, zelda, metroid osv) får sjeldent ufortjent dårlig kritikk for å si det sånn. Utifra anmeldelsene som har kommet er jeg veldig skeptisk til kvaliteten. AtW Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Når Dagbladet kom med terningkast 2 med tittel som årets skuffelse begynte jeg virkelig å lure om de hadde klart å ødelagt Metroid serien helt fullstending. Men nå som jeg har sett at Gamer har gitt 7/10, Spill.no 5/6 og IGN 8.4/10 da forsvant redselen for det Synes dette spillet ser meget interressant ut, og dette blir helt klart et kjøp fra min side. Vet nå ikke helt, "nintendo-oppfølgere" (mario, zelda, metroid osv) får sjeldent ufortjent dårlig kritikk for å si det sånn. Utifra anmeldelsene som har kommet er jeg veldig skeptisk til kvaliteten. AtW Du har rett idet, de får ufortjent god kritikk.. Lenke til kommentar
Kakkoii Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Hater dette spillet. Presentasjon og kontroll er helt greit, men de har ødelagt karakteren Samus. Hun fremstår som en pysete idiot som maser og maser og maser og maser om patetiske ting. Forferdelig. Sier meg enig med Spoony (se VIDEO 2): http://spoonyexperiment.com/2010/09/05/pre-pax-ramblings/#disqus_thread Kanskje min største spillskuffelse noen sinne, da det jeg trodde skulle bli fantastisk ble elendig, samtidig som de ødelagte en fantastisk serie. Endret 9. september 2010 av Chiana Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Et veldig bra spill. Skikkelig action, og mye høyere tempo enn Prime. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå