Odesseiron Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Mannen bak årets store overraskelse investerer inntektene fornuftig. Les hele saken Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Håper utviklingen går kjappere og det etterhvert dukker opp litt mål og mening i spillet, mer å gjøre på i singleplayer f.eks, og fungerende monstre i multiplayer. Ser for meg mange ting som kan gjøre survival coop multi episk Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Smart valg. Det gir både mer tid til utviklingen og en grunn til å bruke pengene på Blir Secret Friday Update på fredag. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Godt å høre. Unner denne smarte mannen all suksess. Lenke til kommentar
Zinyak Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 dette var jammen en god nyhet. kjøpte minecraft for ikke så lenge siden og det var rett og slett ikke lett og slutte å spille så nå håper jeg at det vil komme mange nye oppdateringer til dette spillet ^^ det er noen ting jeg savner i dette spillet men håper at kommer i fremtiden: - gruve heis - mulighet til og feste vogner til vogner som et tog - penge system (kan være nyttig for rp servere pluss at man kan bruke gull til og lage penger) - gamemodes til mp som f.eks: Freebuild (tilgang til alt med uendlig antall untatt lava og vann siden man kan gjøre mye kødd med det) roleplay, pvp. osv... dette er bare noe jeg håper :rolleyes: Lenke til kommentar
SAved Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Morsomt at Gamer.no følger med på Word of Notch siden gitt Han får jo usedvanelig mye oppmerksomhet fra dere, men klager jo ikke Likte også "et mystisk nytt prosjekt som skal styres av en kamerat av hjernen bak gruvespillet" Veldig u-profesjonellt liksom, det som gjør det hele så kult Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Dette spillet er så kos at det er skummelt. Så han foresten diskutere vansklighetsgrader på livestream tidligere og. Var spesielt Simulation vannsklighetsgraden som hørtes interesang ut. I tillegg til monstre osv, så må man tenke på vann og mat og får egne barer til dette. Blir nok sikkert en god stund til dette dukker opp da Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Bare ett ord til denne artikkelen: T Ø F T !!!! Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 det er nå jeg skulle ønske jeg kunne gjøre noe av det han trenger så jeg kunne søkt jobb hos denne geniale mannen Lenke til kommentar
Shadowstep09 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Har det kommet noe ordentlig survival coop enda? Jeg har mange, mange timer på enspillerdelen, og er forelsket. Har prøvd det på forskjellige servere som finnes, men har bare funnet de hvor jeg blir sendt inn i en allerede oppbygd verden, med uendelige ressurser, og ingen monstre. Derfor har jeg ikke synte dette har vært noe særlig. Det jeg vil er å spille sammen med en venn, og overleve og bygge sammen. Hvor vi må grave fram ressurser osv. Dvs, akkurat som i enspillerdelen Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Har det kommet noe ordentlig survival coop enda? Jeg har mange, mange timer på enspillerdelen, og er forelsket. Har prøvd det på forskjellige servere som finnes, men har bare funnet de hvor jeg blir sendt inn i en allerede oppbygd verden, med uendelige ressurser, og ingen monstre. Derfor har jeg ikke synte dette har vært noe særlig. Det jeg vil er å spille sammen med en venn, og overleve og bygge sammen. Hvor vi må grave fram ressurser osv. Dvs, akkurat som i enspillerdelen Det er stort sett classic servere du har vært på da ja, men det finnes survival multiplayer også ja, de er relativt enkle å sette opp selv dersom du bare vil spille med venner. Multiplayer versjonen ligger et par hakk bak single player delen, så foreløpig fungerer ikke monster biten noe særlig, men det kommer. Lenke til kommentar
Shadowstep09 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Har det kommet noe ordentlig survival coop enda? Jeg har mange, mange timer på enspillerdelen, og er forelsket. Har prøvd det på forskjellige servere som finnes, men har bare funnet de hvor jeg blir sendt inn i en allerede oppbygd verden, med uendelige ressurser, og ingen monstre. Derfor har jeg ikke synte dette har vært noe særlig. Det jeg vil er å spille sammen med en venn, og overleve og bygge sammen. Hvor vi må grave fram ressurser osv. Dvs, akkurat som i enspillerdelen Det er stort sett classic servere du har vært på da ja, men det finnes survival multiplayer også ja, de er relativt enkle å sette opp selv dersom du bare vil spille med venner. Multiplayer versjonen ligger et par hakk bak single player delen, så foreløpig fungerer ikke monster biten noe særlig, men det kommer. Og da vil det fungere stort sett som i enspillerdelen? Hvordan får man satt opp en slik server, og få med venner på den? Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Mener å huske at du laster ned en server fil der du laster ned alpha klienten. Så kjører du den. Deretter logger du deg på som vanlig med din lokale ip. Dine venner logger seg på med ipen din. Verdenen lagres i en world mappe, hvilket betyr at dersom du slår av serveren og starter den på nytt så lagres alt. Lenke til kommentar
Shadowstep09 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Men hvordan får jeg den serveren til å bli survival? Når jeg starter på serveren så har jeg uendelig med klosser =/ Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Da har du lastet ned feil fil for serveren. Klikk på Minecraft Alpha: Download linken, der er filen til smp server. Det forutsetter at du har kjøpt spillet dog. Lenke til kommentar
Shadowstep09 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Yup, der fikk jeg det til! Klart jeg har kjøpt spillet, det måtte jeg jo bare med en gang jeg hørte om det Elsker slike spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå