Øystein.F. Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Settinga er kanskje ny, men hjartet er der øydelegginga er. Les hele saken Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det jeg har sett ligner på en blanding av RF Guerrilla og Dead Space, så det blir meget vanskelig å lage et drittspill med dette utgangspunktet! Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ser bra ut, Men hadde absolutt ikke hatet å fått et nytt RF Guerrilla type spill i henda. Lenke til kommentar
VampyricWolf Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Håper de bringer elementer fra eneren i dette spillet! Eneren var helt super! Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ser bra ut, Men hadde absolutt ikke hatet å fått et nytt RF Guerrilla type spill i henda. I så fall må du investere i Just Cause 2. Ganske likt og litt bedre. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Tror faktisk dette blir det beste spillet i serien så langt! Endringene passer meg perfekt, og gleder meg stort til å leke rundt i gruvene! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Virker helt fantastisk etter min smak! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå