Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei fy, ikke gjør sånt mens jeg sitter her og venter på den selv. Det er slemt, for jeg blir så utålmodig. :p

 

Du pleier alltid å få ting så latterlig tidlig, hvordan har det seg egentlig? :p

 

 

Hah, vel, bodde i Japan før så fikk jo en del ting tidlig der, men nå bestilte jeg bare fra SE shop og det kom med DHL rundt kl 13. Bor i Oslo da, så får vel ting litt tidlig normalt sett pga det. Artbooken er utrolig herlig!

Lenke til kommentar

Hehehe, skjønner. Da jeg så bildet du postet så måtte jeg bare sjekke sporingen på min pakke også, og ser min også var i Oslo i dag. Desverre er det ganske langt fra Oslo og til meg, så DHL oppgir at antatt levering ikke er før 20. mars. :(

 

En litt dyr spesialutgave, og pleier vanligvis ikke bestille med mindre det er tilgjengelig i norske nettbutikker, men er så stor fan av Yoko Taro's spill, så denne bare måtte jeg ha.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja, ganske kjipt å få en uke etter det kommer ut også har figuren blitt ødelagt i tillegg. Bestilte fra Gamezone og fikk ikke henta den ut før litt over kl 18 på fredag, og med helligdag og alt så håper jeg på noe support svar i morgen i hvert fall. Forhåpentligvis mulig å bytte på noe vis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bleh, fikk Syberia 3 CE i går, men figuren som følger med er knekt av ved begge beina. Får håpe det går an å få en ny en.

 

Liten oppdatering på det her. Jeg fikk en ny figur i dag, gjennom Gamezone, og den har overlevd frakten helt fint! På toppen av det fikk jeg kode til et gratis spill fra utgiveren(jeg kontaktet både de og Gamezone om den ødelagte figuren i utgangspunket, erstatningsfiguren fikk jeg gjennom Gamezone, koden fra utgiveren direkte). Uansett, takk til Gamezone for hvor smidig det gikk å få en ny en.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hva mener du med fjernet? Bildet er fremdeles på Playstation Blog i alle fall.

 

Ingen norske butikker som har den ute for bestilling ennå? Må bare ha denne her. Akkurat som med Nier: Automata så er jeg superfan av det første spillet, og SKAL ha denne utgaven uansett pris. At den koster $200 gir jeg blanke i. Fornuft er bare noe hipster tull. :p

Lenke til kommentar

Og Cdon har kings edition til kr. 1299 (pc) og 1399 (ps4). Fri frakt også på den.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...