Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Samme her. :wee:  Tales CE er populære her i landet også, så de blir fort utsolgt.

 

Ser ikke Nier i noen norske butikker desverre, virker som den er utsolgt på Square-Enix Europe shop også nå. Jeg bestilte lenge før jul, mulig det var rundt PSX konferansen. S-E har hatt en vane med å gjøre spesialutgaver eksklusive til deres egen butikk i det siste. Var sånn med World of Final Fantasy CE også. Rakk ikke å bestille den, så ville ikke ta sjansen på det samme med Nier. :p

 

Venter spent på info om det blir noe Ni no Kuni 2 CE.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvordan er prisen på cdon i forhold til Coolshop prisen som var før den som er nå? :D

 

 

Er vel utsolgt igjen på Coolshop ut fra det jeg kan se. CDON har den til 1390, og kjører kampanje med fri frakt på varer over kr 800. Så blir 1390 totalt. Er bare 100 kr dyrere enn da jeg bestilte på Coolshop.

 

CDON har også Persona 5 Collector's Edition inne, som eneste butikk i Norge virker det som, for de som måtte være interessert i den.

p5premiumglamshotfinaljpg-6dae47_765w.jp

 

Kan også forhåndsbestille Persona 5 collectoren på Gamestop. 

Lenke til kommentar

 

Fort deg å kjøpe : Bekreftet 27.02.2017 Horizon Zero Dawn Collectors Edition PS4  :grin:

Hehehe, den der har jeg allerede bestilt. Bestilte like tidlig som deg, noen dager før, den 05.06.16 :p Jeg tenkte mer på om det var noen butikker som selger den andre utgaven LarZen la ut bilde av. :)

 

 

Den skal kunne bestilles her ifølge PlayStation Blog. Ser ikke ut som dem har lagt den ut enda så må bare følge med.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...