Rider of Reason Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) Samme her. Tales CE er populære her i landet også, så de blir fort utsolgt. Ser ikke Nier i noen norske butikker desverre, virker som den er utsolgt på Square-Enix Europe shop også nå. Jeg bestilte lenge før jul, mulig det var rundt PSX konferansen. S-E har hatt en vane med å gjøre spesialutgaver eksklusive til deres egen butikk i det siste. Var sånn med World of Final Fantasy CE også. Rakk ikke å bestille den, så ville ikke ta sjansen på det samme med Nier. Venter spent på info om det blir noe Ni no Kuni 2 CE. Endret 18. januar 2017 av Rider of Reason Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Tror nesten jeg må ha denne i samlingen....ser den er mulig å bestille ifra flere utenlandske butikker. Men håper noen her i Norge vil ta den inn...men ikke funnet noen enda. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Hvordan er prisen på cdon i forhold til Coolshop prisen som var før den som er nå? Er vel utsolgt igjen på Coolshop ut fra det jeg kan se. CDON har den til 1390, og kjører kampanje med fri frakt på varer over kr 800. Så blir 1390 totalt. Er bare 100 kr dyrere enn da jeg bestilte på Coolshop. CDON har også Persona 5 Collector's Edition inne, som eneste butikk i Norge virker det som, for de som måtte være interessert i den. Kan også forhåndsbestille Persona 5 collectoren på Gamestop. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Den her ser bedre ut da. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Har bestilt den nederste. Men må kanskje ha den andre også Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Er det der også en spesielutgave, LarZen? Ser ikke ut som spillet er med. Veldig fancy statue da, frister nesten mer enn den andre, da den er mer unik. Noen som selger den? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Den her ser bedre ut da. Jeg oxo pre order den 12.06.2016 var tidlig ute da. Er det der også en spesielutgave, LarZen? Ser ikke ut som spillet er med. Veldig fancy statue da, frister nesten mer enn den andre, da den er mer unik. Noen som selger den? Fort deg å kjøpe : Bekreftet 27.02.2017 Horizon Zero Dawn Collectors Edition PS4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Fort deg å kjøpe : Bekreftet 27.02.2017 Horizon Zero Dawn Collectors Edition PS4 Hehehe, den der har jeg allerede bestilt. Bestilte like tidlig som deg, noen dager før, den 05.06.16 Jeg tenkte mer på om det var noen butikker som selger den andre utgaven LarZen la ut bilde av. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Fort deg å kjøpe : Bekreftet 27.02.2017 Horizon Zero Dawn Collectors Edition PS4 Hehehe, den der har jeg allerede bestilt. Bestilte like tidlig som deg, noen dager før, den 05.06.16 Jeg tenkte mer på om det var noen butikker som selger den andre utgaven LarZen la ut bilde av. Den skal kunne bestilles her ifølge PlayStation Blog. Ser ikke ut som dem har lagt den ut enda så må bare følge med. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Spørs om denne må stå ved siden av Molag Bal figuren min ja..... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 What? En ny collector's edition av Morrowind? Nå i 2017? Hva er det Bethesda driver på med? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 What? En ny collector's edition av Morrowind? Nå i 2017? Hva er det Bethesda driver på med? Er en tilleggspakke til Elders Scrolls Online. Hvor du reiser tilbake til Morrowind... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Ahhhh, nå ser jeg at der kanskje står online med bitteliten skift innimellom der. Da skjønner jeg. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Den statuen var jo faktisk sjukt kul. Jeg kjøper egentlig ikke CE til PC, men siden der er her jeg spiller ESO så det blir muligens unntak denne gangen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Synd statuen ikke er har farger på seg. Ville gjort den til et umiddelbart kjøp... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Synd statuen ikke er har farger på seg. Ville gjort den til et umiddelbart kjøp... Denne vil koste nærmere 3000 kr. Helt uaktuelt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Denne vil koste nærmere 3000 kr. Helt uaktuelt. Ja da måtte det vært en høy detaljert statue. Ala The Witcher 3 men bedre. Ble først gira men pris tatt i betraktning så blir ikke dette noe nei... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Ikke spilt spillene....men digger Warhammer universet. Sjekk den hammeren....gahhhhh. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Ikke spilt spillene....men digger Warhammer universet. Sjekk den hammeren....gahhhhh. Må ha skal ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå