Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Åja. Det så jeg nå... Hmm.. La inn en bestilling på coolshop, men spørs om ikke det blir import isteden...

 

Var vel regionfrie spill denne gangen.

Ser ut til å gå den veien her også.. 

 

Men stoler ikke på den kilden has.. ;) 

 

Så får la tvilen komme til gode enn så lenge.... 

Endret av Kravik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Åja. Det så jeg nå... Hmm.. La inn en bestilling på coolshop, men spørs om ikke det blir import isteden...

 

Var vel regionfrie spill denne gangen.

Ser ut til å gå den veien her også.. 

 

Men stoler ikke på den kilden has.. ;) 

 

Så får la tvilen komme til gode enn så lenge.... 

 

Ser ut til at import er ute av bildet.. :( 

 

Det ble utsolgt på minutter etter at det ble lagt ut for salg. 

Lenke til kommentar

Limited Edition hos coolshop er også utsolgt. :p Nintendo er jo kjent for ofte å produsere for lite både av spill og konsoller, så at spesialutgaver av noe så populært som Zelda forsvinner fort er ikke så rart.

 

Edit: Ser ut som Limited Edition den du har funnet der også ja, Kravik. :)

Ja det rives av hyllene av og til. 

 

Hadde importert om ikke. Har så lyst på det kartet. Men sånn er livet.. ;) Får nøye meg med denne. Den er i hvert fall bestilt. Så får en bare håpe de har nok til alle. :D

Lenke til kommentar

Kan informere om at per akkurat nå så har Coolshop fått inn igjen Limited edition (om enn med litt høyere pris), og CDON har den også inne. I tilfelle noen var interessert i å få tak i den. Vet ikke hvor lenge de har den inne så kan være lurt å være rask. :)

 

Gamestop har også den på preorder til kr. 1199,-

Lenke til kommentar

Kan informere om at per akkurat nå så har Coolshop fått inn igjen Limited edition (om enn med litt høyere pris), og CDON har den også inne. I tilfelle noen var interessert i å få tak i den. Vet ikke hvor lenge de har den inne så kan være lurt å være rask. :)

Hvordan er prisen på cdon i forhold til Coolshop prisen som var før den som er nå? :D

Endret av Kravik
Lenke til kommentar

Hvordan er prisen på cdon i forhold til Coolshop prisen som var før den som er nå? :D

 

 

Er vel utsolgt igjen på Coolshop ut fra det jeg kan se. CDON har den til 1390, og kjører kampanje med fri frakt på varer over kr 800. Så blir 1390 totalt. Er bare 100 kr dyrere enn da jeg bestilte på Coolshop.

 

CDON har også Persona 5 Collector's Edition inne, som eneste butikk i Norge virker det som, for de som måtte være interessert i den.

p5premiumglamshotfinaljpg-6dae47_765w.jp

Lenke til kommentar

Jeg la inn bestilling på Zelda LE på komplett. Koster 1199,- med fri frakt. Billigste jeg har sett så langt. https://www.komplett.no/product/912354/spill/nintendo-switch/spill/legend-of-zelda-breath-of-the-wild-le#

 

Persona 5 CE og Tales of Berseria CE er også bestilt. Begge på cdon.

Nice. Vi har bestilt de samme spesialutgavene virker det som. ^_^ Jeg regner med du har bestilt NieR Automata Black Box Edition også?

 

Du bestilte vel de fra CDON for en stund siden, da Berseria CE har vært utsolgt de fleste plasser en god stund. Kun hos Coolshop det virker som de har igjen noen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...