Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!

Anbefalte innlegg

Hvor bestilte du fra? De har hatt den på game.no til 248kr lenge, men den har også stått som "Utsolgt" lenge.

Har faktisk ikke spilt Bioshock spillene, men nå er de så billige at jeg tenkte jeg skulle plukke de opp. Og den versjonen der er jo en ganske god deal.

Cdon.no fant jeg den :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, må tenke etter nå

Age of Conan: CE

Splinter Cell conviction: CE

Fallout 3: CE

Fallout New Vegas: CE

Call of Duty Modern Warfare: CE

Tom Clancy's rainbow six vegas 2: CE

Warhammer online age of reckoning: CE

Bioshock 2: CE

Call of Duty: Black Ops: Prestige Edition (Kommer vel i posten snart)

De jeg kommer på i farta her jeg sitter på jobb og ja... Jeg er svak for ce utgaver :love:

-S

Edit: noen endringer må til

Endret av Satchrat
Lenke til kommentar

Bestilte meg nå Bioshock 2 Special Edition

Vil si denne er veldig billig og damn den ser digg ut!!

Kjøpte denne når spillet kom ut, det vil si jeg ombestemte meg på vei hjem fra butikken etter å ha kjøpt den vanlige versjonen så jeg bytta til denne. Fikk også med en Little Sister-figur ved siden av (noe som vel egentlig var hovedgrunnen til at jeg byttet).

For min del opplever jeg den som veldig fin (esken ser bra ut med sommerfuglen laget av håndavtrykk og utformingen av esken innvendig med mønster man finner igjen i Rapture) men plakatene er små og soundtracket til det første spillet er så som så (himla kult med vinyl!). Boka er pen - dessuten elsker jeg slik designinformasjon.

For den prisen er det jo reine gaven!

Lenke til kommentar

Noen som synes at Gran Turismo 5 Signature Edition er verdt 1700,-? :huh:

Jeg synes ikke det. Synes ikke det som er i den er verdt 1000 kr mer enn CE, så gikk for CE i stedet. :) Er enig med nouse4aname, hadde det kostet 1000 hadde jeg nok kjøpt den. 1200 for Prestige edition av Black Ops er det lengste jeg strekker meg i pris, så synes jeg en RC med kamera hørtes morsomere ut en det som var i Signature edition av GT 5 ^_^

Lenke til kommentar

Fikk høre at denne CE av AC brotherhood ikke blir solgt i norge, men blir den sendt til norge om jeg bestiller?

http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=17681

Om du kjøper den derfra så sender de til Norge. Da må du vel kjøpe den til PS3, for amerikanske 360 spill spilles vel ikke av på europeiske maskiner?

GameStop har si egen versjon av den utgaven der, der den Jack-In-A-Box greia har en annerledes figur.

Den var nice den Toman.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Fikk høre at denne CE av AC brotherhood ikke blir solgt i norge, men blir den sendt til norge om jeg bestiller?

http://www.videogame...oducts_id=17681

Om ikke annet står spesifisert i butikken vil du få den - men med frakt og moms vil den nok koste en del.

Angående å merke den som gave er ikke dette lov å gjøre med pakker som skal til Norge, men enkelte nettbutikker hra jo veier utenom.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Skal selvsagt kjøpe til PS3 når det kommer fra amerika. :rolleyes:

Noen som har erfaringer fra denne siden? Er det noen måte å få merket pakken som gave?

En kan ikke være sikker på at alle vet dette du... :rolleyes: Spiller fint liten rolle for meg om du gjør bomkjøp, men siden jeg var i et så godt humør i dag, følte jeg for å si ifra allikevel.

Videogamesplus har jeg kjøpt fra en gang og det gikk fint.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Fikk Ultimate Ninja Storm 2 Ce i posten i dag. Den er sweeeeeet!

Slapp du moms?

Vet jeg ikke faktisk. Jeg bare våknet litt sent en dag og fikk se at den pakka lå på strykebrettet ute på gangen, så vet ikke om det ble noe toll og moms på den. Bestilte den fra Game.co.uk til rundt 400,- kr elns og betalte ikke noe mer for den annet enn litt i frakt. Om den hadde gått i tollen, hadde jeg vel fått hentelapp i posten og måtte gå til nærmeste "post i butikk" for å betale for å få pakken og så vidt jeg vet, så fikk jeg ikke det.

Lenke til kommentar

Fikk Ultimate Ninja Storm 2 Ce i posten i dag. Den er sweeeeeet!

Slapp du moms?

Vet jeg ikke faktisk. Jeg bare våknet litt sent en dag og fikk se at den pakka lå på strykebrettet ute på gangen, så vet ikke om det ble noe toll og moms på den. Bestilte den fra Game.co.uk til rundt 400,- kr elns og betalte ikke noe mer for den annet enn litt i frakt. Om den hadde gått i tollen, hadde jeg vel fått hentelapp i posten og måtte gå til nærmeste "post i butikk" for å betale for å få pakken og så vidt jeg vet, så fikk jeg ikke det.

Aha, bra at du sannsynligvis slapp å betale det da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...