Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!

Anbefalte innlegg

For de som lurte på hvilke telefoner som passet i Pip-boyen:

The device will work with iPhone 6, iPhone 5s, iPhone 5, iPhone 4, iPhone 4s, Samsung Galaxy S5, and Samsung Galaxy S4. The company also says that “using the customizable foam insert you should be able to fit most other popular smartphone devices.” In other words, if your phone is similar in size to any of the aforementioned devices, it should work with the Pip Boy.

If your phone is bigger than any of those phones, it won’t fit the Pip Boy. That means that popular phones like the iPhone 6 Plus, Galaxy Note 4, and Galaxy Note 3 will not fit inside the Pip Boy. Those are extremely popular phones but it doesn’t look like Bethesda is going to budge.

Kilde: http://www.gottabemobile.com/2015/06/30/3-reasons-not-to-buy-fallout-4-pip-boy-edition/(Som de igjen har fått fra Bethesda)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Til info så er Fallout 4 Pip-Boy Edition til PC + PS4 for salg hos Lefdal/Elkjøp nå!

Da avbestiller jeg til Xbox å handler til PS4! 

Crap!  har hatt ferie, å da har jeg ikke fått fulgt med på el-kjøp eller her...  men jeg har hvertfall xbox versjonen.

Men hadde vært allright å hatt denne til den konsollen man faktisk har.. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Derfor er det en fordel for dere som digger editions å sjekke ut www.epicloot.no

Dette blir den ene norske siden som er dedikert til editions og hvor man får tak i de.

Dekker kun EU releases når det gjelder utgivelser som kommer, men det kommer et arkiv som skal etter en stund dekke alt av editions. Får også inn tips om norske salg som kommer fra ebay og finn.no som blir lagt ut.

Trenger hjelp så ta gjerne kontakt ved [email protected]

Endret av epicloot
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Er det noe interesse her for en uåpnet skyrim CE? Med uåpnet mener at statue esken fremdeles er lukket med orginale teipbiter, og concept art boken fremdeles ligger i plastikk, er usikker på hvorvidt nøkkelen til selve spillet er brukt eller ikke. Kjøpte 2stk på lansering ved en feil, så vet en kode er brukt men usikker på den andre :p

Lenke til kommentar

I wanna have! Har ikke kjøpt en eneste Collectors Edition siden 2013 nå. Tror dette blir den første siden da. :D

MetalGearSolidV_PhantomPain_big.jpg

Noen her som har noe erfaringer når det gjelder cdon og leveringer av Collectors utgaver?  Har ett ør lite håp om og kunne få pakken i løpet av denne uken :p:D

Lenke til kommentar

I wanna have! Har ikke kjøpt en eneste Collectors Edition siden 2013 nå. Tror dette blir den første siden da. :D

MetalGearSolidV_PhantomPain_big.jpg

Noen her som har noe erfaringer når det gjelder cdon og leveringer av Collectors utgaver?  Har ett ør lite håp om og kunne få pakken i løpet av denne uken :p:D

Cdon har alltid levert til rett tid etter min erfaring, men husk at metal armen i USA og EU versjonen er mindre enn i Japan versjonen :)

Lenke til kommentar

Er det noe interesse her for en uåpnet skyrim CE? Med uåpnet mener at statue esken fremdeles er lukket med orginale teipbiter, og concept art boken fremdeles ligger i plastikk, er usikker på hvorvidt nøkkelen til selve spillet er brukt eller ikke. Kjøpte 2stk på lansering ved en feil, så vet en kode er brukt men usikker på den andre :p

Legg den ut på finn eller ebay. Det er veldig ettertraktet blandt samlere, så det er garantert penger å hente her.

bare send meg en pm om du legger den ut for salg, skal jeg promotere den for deg gratis :) (Men finn ut det med nøkkelen er en stor fordel)

Lenke til kommentar

Har ganske dårlig opplevelser fra coolshop.com når det kommer til pakking av forsendelser.greit når man bestiller ett spill i vanlig cover,men når det kommer feks collectors edition hvor man vil bevare esken spillet kommer i så er det ikke sikkert den kommer fram like hel..de forstår ikke å sette det i en egen eske,kun i papirpose med bobleplast som har tendens til å komme fram revet i stykker hær og dær.fikk nok da jeg mottok Gears of War 3 collectors edition,det var stort hull i posen og en skade på hjørnet av varen.jeg kontaktet dem og forklarte problemet som førte til rabatt,håper de forbedrer seg ettersom de er greie ellers på pris og service..CDON og andre plasser jeg bestiller fra er derimot helt suverene på dette området.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...