Crazy Joe Davola Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Ser Gamezone også har den nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Har forhåndsbestilt på Gamezone. Heller dem enn CDON eller gå til Gamestop på releasedagen. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Takk for tipset, der var den på plass Den var der ikkje sist eg skjekka. Bestiller det meste derfra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Tok og bestilte en CE selv på gamezone, er jo årets mest etterlengte spill tross alt. Har jo bare ventet siden 12 juni 2008 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Ja, den japanske CE versjonen har jo 1:1 scale på armen Lenke til kommentar
Halky Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Ble denne Collectors Edition av Metal Gear Solid V: The Phantom Pain på meg også gitt Hos www.cdon.com Lenge siden jeg har bestilt meg noen CE editioner nå så hvorfor ikke, er jo tross alt MGS det er snakk om Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Blir ikkje det samme nå lenger, uten Kojima sitt navn på boksen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 http://www.ign.com/articles/2015/05/12/assassins-creed-syndicate-collectors-edition-announced Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Fallout 4 Pip-Boy Edition includes: Wearable Pip-Boy Pip-Boy Pocket Guide Vault-Tec Perk Poster Robco Industries Stand Capsule Case Game & Collectible Metal Case Lenke til kommentar
Dave90 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Fallout 4 Pip-Boy Edition includes: Wearable Pip-Boy Pip-Boy Pocket Guide Vault-Tec Perk Poster Robco Industries Stand Capsule Case Game & Collectible Metal Case Er dette en vanlig steelbook som holder disken? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Fallout 4 Pip-Boy Edition includes: Wearable Pip-Boy Pip-Boy Pocket Guide Vault-Tec Perk Poster Robco Industries Stand Capsule Case Game & Collectible Metal Case Sette denne for salg her i landet? Skrik ut om den dukker opp noen plass! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Er alt utsolgt globalt Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Game.co.uk skal få inn et lite parti Pip-Boy i morgen http://www.eurogamer.net/articles/2015-06-15-fallout-4s-100-pip-boy-edition-includes-an-actual-pip-boy Also, Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Game.co.uk skal få inn et lite parti Pip-Boy i morgen http://www.eurogamer.net/articles/2015-06-15-fallout-4s-100-pip-boy-edition-includes-an-actual-pip-boy Also, Takk for at du sa ifra Pågangen var så stor at jeg ikke fikk fullført betalingen før de hadde gått tom tok meg 1 time å komme igjennom betalingen. måtte refreshe flere ganger for hver side. Får håpe det kommer noen flere til europa Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 (endret) Takk for at du sa ifra Pågangen var så stor at jeg ikke fikk fullført betalingen før de hadde gått tom tok meg 1 time å komme igjennom betalingen. måtte refreshe flere ganger for hver side. Får håpe det kommer noen flere til europa Elkjøp har Xbox One-utgaven nå http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-xbox-one/XONEFALLOU4PB/fallout-4-pip-boy-edition-xone Samme med Lefdal. Endret 3. juli 2015 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Woa, håper dem får til PS4 også! Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 (endret) www.gamer.co.uk la nettopp ut nye.. men nå er det tomt igjen.... helt utrolig! Jeg håper også de legger ut til PS4... men vurdere å bestille til XB1 kun får å få pip-boy. og selge spillet etterpå. Edit: har nå kjøpt til XB1. så får jeg heller bytte om hvis det kommer til ps4 Endret 3. juli 2015 av Stampy Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Gjorde det samme nå... Greit desperat etter denne. Men er jo bare å avbestille om PS4 utgaven blir for salg etterhvert. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Also, Har ikke sett denne for salg i noen norske eller europeiske butikker ennå. Rop ut hvis du ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå