Sargeras Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Bestilte Assassin's Creed Guillotine Edition fra UbiStore, fikk mail fra UPS/Ubisoft nå om at den var sendt og registrert uti dag rundt 15 i Tyskland.. PS4 versjonen.. Gleder meg!! Lurer på hvor raskt den er her..?! Har bestilt den jeg å, mulig den kuleste collectors edition jeg har sett. 13 Nov. er jo offisiell release, så håper den er her da. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Det står at min er antatt å komme på døra i morgen, den 11.. så, senere i dag! Edit: crap, leste feil.. onsdag skal den komme.. Endret 11. november 2014 av Bone Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Fines det en enklere limited edition av halo MCC? Steelbook og kanskje litt mer godsaker uten statuen? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Fines det en enklere limited edition av halo MCC? Steelbook og kanskje litt mer godsaker uten statuen? http://www.game.co.uk/en/halo-the-master-chief-collection-limited-edition-only-at-game-304670/?merchname=hubHaloMCC-_-editions-_-HaloMCCLE Vet ikke om den finnes andre steder. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Dere som har bestilt Assassins Creed Unity Guillotine edition fra Ubisoft, har dere fått den? For det har nemlig ikke jeg Har bare fått spillet, men ingen CE boks. Og bare for at det skal være ekstra gøy, så har jeg nå også fått momskrav fra UPS for hele pakken. Har sendt mail til Ubisoft, men venter fortsatt på svar. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Synd lydsporet er digitalt. Liker mye bedre fysisk. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Synes så mange CE er blitt å kjedelige... Er nesten bare Ubisoft som har en fin tradisjon på ganske så heftige CE om dagen synes jeg. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Dagens fangst! Har ikke pakket ut fra esken enda. Usikker på om jeg skal gjøre det eller ikke. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Dagens fangst! Har ikke pakket ut fra esken enda. Usikker på om jeg skal gjøre det eller ikke. DSC_3589.JPG Oj oj!! Hadde det vært min maskin så hadde jeg ikke pakket den ut av original esken. Sett den bort og selg den om noen år når uåpnet maskiner ikke er å få tak i til en meget meget hyggelig pris. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 (endret) Dagens fangst! Har ikke pakket ut fra esken enda. Usikker på om jeg skal gjøre det eller ikke. DSC_3589.JPG Oj oj!! Hadde det vært min maskin så hadde jeg ikke pakket den ut av original esken. Sett den bort og selg den om noen år når uåpnet maskiner ikke er å få tak i til en meget meget hyggelig pris. Det som er planen! Vet bare ikke om jeg skal la den være forseglet i den gråesken der, eller om jeg skal ta ut selve originalesken og la den stå forseglet slik, om du skjønte hva jeg mente med det Endret 20. desember 2014 av BadFurDay Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Det som er planen! Vet bare ikke om jeg skal la den være forseglet i den gråesken der, eller om jeg skal ta ut selve originalesken og la den stå forseglet slik, om du skjønte hva jeg mente med det Jeg hadde åpnet opp forsendelse esken for å bekrefte at det er riktig konsoll. Men ikke åpne selve esken til konsollen. Så putter du den ned i forsendelse esken igjen. Teiper den igjen og setter den bort på en trygg plass for så å se verdien øke dag for dag... Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Jeg er ikke i tvil om det er riktig maskin inni esken, kjøpte den på platekompaniet i dag men jeg har jo veeeldig lyst til å åpne opp alt og klå litt. Jeg kommer nok til å åpne forsendelsesesken, ja! Litt kjedelig å sende rundt et bilde av en anonym eske Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Halo 5: Guardians Limited Editions Announced Ikke noe info om hva som følger med enda, og veldig dyr da. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Ikke at jeg skal ha den, men til den prisen bør det være noe heftig for at det skal være verdt det. 99 dollar er en ganske vanlig pris for Limited editions, men 249 plusspluss, er en litt annen deal. Endret 29. desember 2014 av Cloudemyx Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Har uåpnet Diablo 3 CE + exp.packen CE. Tror dere dette er noe som blir mer verdt med årene, eller er det like greit å prøve å selge det nå? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) I wanna have! Har ikke kjøpt en eneste Collectors Edition siden 2013 nå. Tror dette blir den første siden da. Endret 4. mars 2015 av Maury Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Eg også, bestilte fra cdon.no eineste plassen eg fant den. Er viss litt rare, så best og vere tidlig ute Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Får også forhåndsbestilt den på Gamestop. Ble annonsert i går, så kan hende ikke alle er så oppdaterte eller har oppdatert det. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Sant det, har ingen gamestop i nerhet Men dei aller fleste har oppdatert med day 1 versjonen, og ikkje collectors. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå