Aasgaard Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 På et gutterom, kanskje. Kart av høy kvalitet, musikk, art book etc. Det er mange andre muligheter enn DLC og glorete figurer. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 http://www.ign.com/articles/2014/07/07/destiny-beta-details-announced-collectors-edition-revealed-and-unboxed-ign-first Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 På et gutterom, kanskje. Kart av høy kvalitet, musikk, art book etc. Det er mange andre muligheter enn DLC og glorete figurer. Er både enig og uenig med deg. Figurer kan være fint, litt avhengig av hvem det er og hvordan den ser ut. Samtidig er jeg enig i at bøker med grafikk og gjerne detaljer om utviklingen er utrolig kult. Soundtracks er også velkommen. 1 Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 @ Cdon.no: (72H deals) Spill - 250 kr rabatt på Watch Dogs Dedsec edition til valgfri plattform Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Heftig pris på den, og det spørs om den dukker opp her. http://www.eurogamer.net/articles/2014-08-06-170-halo-the-master-chief-collection-mjolnir-edition-has-12-master-chief-statue Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 heftig pris? Min titanfall var mye mye mye dyrere Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Så det kan ikke være heftig pris på produktet fordi noe tilfeldigvis var dyrere? Titanfall CE hadde en latterlig pris. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Noen som har tro på collecters/special edition av ''The Evil Within''? Håper virkelig det...! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 To forskjellige Collectors Edition av Batman: Arkham Knight faktisk. Her er den andre. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Men ffs da... kjekt å ha begynnt på skule igjen. Jaja Master chief frister veldig. batman og. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Master Cheif-statuen er jeg mer gira på. Hadde jeg kjøpt Batman-statue så hadde det vært en mer legit ala disse: http://www.ign.com/articles/2014/05/07/top-10-coolest-batman-statues Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Har mest lyst på bilen av Batman, synes den var kul eg Men Master chief må eg prøve å få tak i. Den blir nok prioritert, har ikkje så heftigt budsjet lenger. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Master Cheif blir forhåpentligvis like bra som Halo: Reach sin Legendary Edition. Men bilen er fet for Arkham Knight, men ikke helt det jeg har lyst til å gi rom til det personlig (har allerede nok ting fra collectors editions og noen statuer av Marvel og DC Comics-karakterer på hyllene, inkludert en blå Batman og en Captain America-statue). Ifølge artikkelen til Gameinformer så vil bilen eller statue-utgavene av Arkahm Knight koste 199,99 USD. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Blir fort dyrt, har vell egentligt ganske fult eg og, men har lyst på master chief. Og bilen såg bare veldi detaljert ut Får se, har The Witcher 3 på vei. Må lage plass og Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg la inn en bestilling på Batmobile Edition på cdon. Dyreste CE jeg noen gang har kjøpt, men den fristet så mye. Synd det er så lenge til det slippes. Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Halo master chief collection mjolnir edition blir den å få tak i Norge? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Denne frister litt: Kingdom Hearts 2,5 HD collecters edition. Her følger jo og 1,5 HD spillene med, passer fint da jeg enda ikke har kjøpt dem. http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-3/PS3-Spill/Rollespill/RPG/Kingdom-Hearts-HD-25-ReMIX-CE-PS3-Collectors-Edition-124588-p0000053348 Endret 10. november 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Bestilte Assassin's Creed Guillotine Edition fra UbiStore, fikk mail fra UPS/Ubisoft nå om at den var sendt og registrert uti dag rundt 15 i Tyskland.. PS4 versjonen.. Gleder meg!! Lurer på hvor raskt den er her..?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå