LarZen Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Amazon la ut dette bilde ved en feil. CE til Elder Scrolls Online. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Amazon la ut dette bilde ved en feil. CE til Elder Scrolls Online. image.jpg Ooooog den er bekreftet! For et spill som allerede koster så mye, kan jeg aldri i livet se for meg å kjøpe den pakka der. Den var råstilig, men alt for dyr for min luftige lommebok.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Dem råeste CE jeg har er til mmorpg spill. Og den der er ikke så dum...blir uten tvil kjøpe den. Ser en kan bestille PC utgaven nå men jeg lurer litt på om jeg vil ha PS4 utgaven..... Endret 29. januar 2014 av _LarZen_ Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Den så virkelig kul ut.Bare synd at spillet virker ræva, men vi får vente å se. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Skal gi spillet ein sjangs bare pga av denne collectors edition Likte ikkje betaen noe serligt da Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Skal gi spillet ein sjangs bare pga av denne collectors edition Likte ikkje betaen noe serligt da Huff, jeg ville personlig ventet da. Skulle ikke overraske meg at du kan kjøpe CE av spillet billigere etter launch. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Frister veldig den Elder Scrolls Online CE pakken. Ender vell opp med og bestille den.... Endret 1. februar 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Frister veldig den Elder Scrolls Online CE pakken. Ender vell opp med og bestille den.... Synes spillet er dyrt nok fra før av. Full pris for spillet, mikrotransaksjoner og månedsabonnement er bare helt sinnsykt. I tillegg kommer avgifter for Xbox Gold om man skal spille det på Xbox. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Frister veldig den Elder Scrolls Online CE pakken. Ender vell opp med og bestille den.... Synes spillet er dyrt nok fra før av. Full pris for spillet, mikrotransaksjoner og månedsabonnement er bare helt sinnsykt. I tillegg kommer avgifter for Xbox Gold om man skal spille det på Xbox. Det er prisen det koster å spille et premium mmorpg. Det er en grunn til at WoW har fortsatt etter så mange år millioner av abonnenter som betaler hver mnd. Men F2P er veldig kjekt i for dem som ikke spiller et spill hver dag over flere år...men nå snakker vi fort om to helt forskjellige type spillere. Fleste av oss bruker mer på lunch hver dag. Det er jo lommerusk. EDIT: Her er en unboxing av Elder Scrolls Online CE. Så er jeg ihvertfall litt på topic... Endret 3. februar 2014 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Tiny Dark Souls II weapons (Only JP) "presumably useful if a mini skeleton lord shows up on your desk." ~ Siliconera Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Skal gi spillet ein sjangs bare pga av denne collectors edition Likte ikkje betaen noe serligt da Huff, jeg ville personlig ventet da. Skulle ikke overraske meg at du kan kjøpe CE av spillet billigere etter launch. Tviler faktisk litt på det med akkuratt denne, den var visst ganske limited. Endret 3. februar 2014 av Noiz Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Litt sent ute, men er det noen som vet om det går an å oppdrive Ni No Kuni: Wizard's edition fremdeles? I Norge altså, jeg betaler ikke opptil 2000,- som de tar på amerikanske og engelske nettbutikker... Ser Cdon gir "muligheten" til å bestille for 279,- men samtidig opplyses om at den ikke er tilgjengelig likevel. Forstå det den som kan. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Noen som har sett noe om Collectors Edition til South Park: The Stick of Truth på 360 i en norsk nettbutikk enda? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) AC: V Black Flag Skull Ed. til 349 på komplett.no 11 stk på lager. Koster 699 til vanlig. Nesten så man får lyst å slå til, men har nok av andre spill jeg burde ta tak i. Edit: PC versjonen. Endret 14. februar 2014 av Saapa Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 AC: V Black Flag Skull Ed. til 349 på komplett.no 11 stk på lager. Koster 699 til vanlig. Nesten så man får lyst å slå til, men har nok av andre spill jeg burde ta tak i. Edit: PC versjonen. Coolshop har det til 249 inkl. frakt Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Greit, da var det vel ikke et så bra tilbud likevel. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Ingen som har funnet collector edition utgave i en norsk nettbutikk til South Park: Stick of Truth? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Litt sent ute, men er det noen som vet om det går an å oppdrive Ni No Kuni: Wizard's edition fremdeles? I Norge altså, jeg betaler ikke opptil 2000,- som de tar på amerikanske og engelske nettbutikker... Ser Cdon gir "muligheten" til å bestille for 279,- men samtidig opplyses om at den ikke er tilgjengelig likevel. Forstå det den som kan. Nå har de visst fått inn et parti igjen. Er du kjapp får du tak i før de går tom. http://cdon.no/spill/ni_no_kuni%3a_wrath_of_the_white_whitch-21292832 @Maury: Har sjekket litt rundt, men kan ikke finne noen som har det. Poster her hvis jeg finner en. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 @Crazy Joe: Eh? Står akkurat det samme på cdon som sist jeg sjekket - midlertidig utsolgt. Hvis du fikk opp noe annet i øyeblikket da du skrev innlegget, må de ha gått ut med det samme...... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Den var på lager og mulig å kjøpe da jeg skrev innlegget, men regnet med de kom til å forsvinne fort. Hvis du skriver eposten din på produktet kan du overvåke det. Da får du en mail hvis de får det inn igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå