Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenk på statuen, det er den som drar prisen ganske tydelig opp.

Se så på priser på alle over statuer rundt 18" fra Marvel, DC Comics og sånt på eBay. Det går for en del spenn. Black Panther Premium figur 17,5" går for liksom for over 3000,- NOK. Nå statuer som den Marvel-statuen alltid vært så pricey i den størrelsen. Mange av dem enda dyrere/verdt mer uansett om de er produsert for tiår siden eller nå nylig. De kan være verdt en forume, uansett om de bare er produsert for noen år tilbake. Selv har jeg en statue av Dr. Strange på ca. 43 cm som kosta meg rundt 300 dollar i fjor høst når jeg var i statene (og jeg har likt Dr. Strange siden jeg var 6-åring, 24 i dag til info).

 

 

Hvordan Collectors-statuen ser ut til Titanfall vet jeg ikke, men den har neppe like god kvalitet som den Marvel-statuen jeg linker til vil jeg tro, men i nærheten kanskje. Slik jeg ser det bare noe som er must for de som virkelig liker spillet, ikke vi som bare vil ha spillet fordi det ser kult ut o.s.v.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Sant det, er nok noen entusiaster som vil kjøpe den, jeg kjøper jo mange slike ting selv, som sikkert mange andre ikke ville kjøpt, men når det begynner å gå over 100$ blir jeg mer skeptisk.

 

Jeg har sett mange slike statuer som den du linket til, av både spill og serier, men de pleier å være av keramikk og veldig detaljerte. Den i Titanfall CE er nok av plast, men de trekker nok opp prisen siden det er led-lys i den.

 

Den er veldig kul, men som du sier, siden jeg ikke er fan av spillet så blir det for dyrt for meg.

Lenke til kommentar

Ganske kult steelbook-cover i Collectors Edition i Europa (tror det gjelder for både PS3 og 360, ihvertfall 360). Dette bildet med et lag ekstra lag for formen til figurene på coveret (Batman pluss de fleste skurkene og thugs i spillet).

Dette bekrefter jeg det gjelder på coveret PS3 også. Jeg likte figuren godt, bra høyde, vekt og detaljer. Lett verdt 848,-

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte den via Ubisoft.. :) Kom på døra mi nå klokka 12 (kom egentlig i går, men da var jeg i dusjen, hehe..)

 

Mulig jeg har misforstått, men lurer på om det var en eller annen fra forumet her som fikk mast seg til at Ubisoft åpnet slusene til å bestille den, for det var i utgangspunktet bare mulig å bestille via Uplay, eller noe? (Jeg er ikke helt sikker på hva jeg snakker om her, hehe.. -men, noe var det i hvert fall) :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, vurderte akkurat å poste min "unboxing" av Black Chest edition til pc, men står like greit over nå.

Uansett må dette være den råeste Collectors edition jeg noen gang har skaffet meg, statuen er veldig imponerende og MYE større enn jeg trodde den skulle være :)

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

Ja.. Esken som kom var helt enorm! Jeg visste jo at pakken kom fra Ubisoft, men når jeg mottok den lurte jeg et lite øyeblikk på om en eller annen konsoll (Xbox One, eller PS4) hadde forvillet seg til meg litt tidlig.. :)

 

Statuen var konge! Men, synes kanskje at sverdet/sabelen satt noe dårlig.. :( Må nok lime når jeg kommer rundt til det.. :)

Lenke til kommentar

Kjøpte den via Ubisoft.. :) Kom på døra mi nå klokka 12 (kom egentlig i går, men da var jeg i dusjen, hehe..)

 

Mulig jeg har misforstått, men lurer på om det var en eller annen fra forumet her som fikk mast seg til at Ubisoft åpnet slusene til å bestille den, for det var i utgangspunktet bare mulig å bestille via Uplay, eller noe? (Jeg er ikke helt sikker på hva jeg snakker om her, hehe.. -men, noe var det i hvert fall) :)

 

Det stemmer, det var meg faktisk. :w00t:

Dette er den mest imponerende CE jeg noen gang har sett. Den var rett og slett helt rå.

 

 

Nice! Har sett etter den der men finner den ikke til PS4. Hvor har du kjøpt den?

 

Og en video for å komme litt inn i stemning...

 

Denne får du nok ikke taki lenger nei, det nærmeste du kommer nå er Bucaneer Edition.

Endret av 1-600-DOCTORB
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...