JoseCuervo Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Den der SKAL jeg kjøpe. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Den var sweet! Den skal jeg ha! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Fikk The Elder Scrolls Anthology i posten i dag. Meget stilig boks, hvor det følger med kart fra hvert av spillene. La også inn en bestilling på Batman Arkham Origins CE. Synd PC ikke får CE, men regner med jeg kjøper PC-utgaven ved en senere anledning på Steam-salg. Wind Waker HD Limited Edition er også bestilt Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Enkelt skal jeg ha Dark Souls 2 Collector's Edition, om den kommer her til lands. Souls serien for min del hører hjemme på Playstation 3. Dermed blir det på Playstation 3! 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Er det metallesker spillene kommer i? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 South Park The Stick of Truth har fått dato, sammen er Collectors Edition avslørt. Vet ikke om denne blir tilgjengelig i Norge. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Stilig. Må nok ha den om den kommer hit. Slengte inn en bestilling på Dark Souls 2 CE på cdon også. 799,- for PC-utgaven. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 This Is Tales of Symphonia Chronicles’ Collector’s Edition Only 15,000 copies of the Collector’s Edition will be made Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Nice! Men er det bare NA som får den, eller kommer den til Europa også? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Ser ut som bildet over er US-versjonen. Vi får med en vest også. http://www.ign.com/articles/2013/10/17/infamous-second-son-collectors-editions-announced 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Stick of Truth Collectors Edition blitt bekrefta til noen nettbutikker i Norge? Finner ingenting på Elkjøp, Platekompaniet og Gamezone. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Stick of Truth Collectors Edition blitt bekrefta til noen nettbutikker i Norge? Finner ingenting på Elkjøp, Platekompaniet og Gamezone. Nei, selv ikke Coolshop har den. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Til info, så har Coolshop fått Buccaneer Edition av AC IV nå. Dog ikke til PS4, men kjøper du PS3-utgaven skal du få med en kode som gjør at du kan laste ned PS4-utgaven for en liten sum. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Gamezone har fått inn Tales of Symphonia CE nå. Det står på siden at de er de eneste i Norge som får den inn. Tipper Coolshop også får den siden de holder til i Danmark. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Awesome! Hadde faktisk akkurat tenkt å sende en mail til GZ, og spørre om de kom til å ta den inn, eller hadde noe info om det. Da trenger jeg ikke det. Bestilt øyeblikkelig. Gamezone altså. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Samme her, måtte nesten slenge inn en bestilling. Titanfall Goes Big With $250 Collector's Edition On March 11 Release Date Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Gamezone har fått inn Tales of Symphonia CE nå. Det står på siden at de er de eneste i Norge som får den inn. Tipper Coolshop også får den siden de holder til i Danmark. Slengte inn en bestilling på den jeg også. Den blir meget sjelden da det kommer kun 15.000 stk av den. Si viss denne HD remaken selger 200000-500000 kopier (vanlig utgave) så vil jeg si denne utgaven som er sjelden samt jeg får den i samlinga mi! Kan ikke bli bedre Selvfølgelig blir spillet spilt også! CE figurer, artbooks o.l blir lagt på en egen hylle Endret 22. oktober 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Samme her, måtte nesten slenge inn en bestilling. Titanfall Goes Big With $250 Collector's Edition On March 11 Release Date For dyrt, spesielt for et spill som bare har en flerspillerfunksjon, og derfor får redusert levetid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå