Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Bestilte meg Splinter Cell Conviction Collector's Edition til 360en idag :)

Følger med steelbox av spillet, 17cm høy Sam Fisher figur, 17 lydspor fra spillet, og noe ekstra våpen og armor ingame :)

 

Er ikke snakk om noen ekstra våpen, det eneste du får er early access til enkelte av de andre våpnene så vidt jeg husker. Har den selv; spillet er fantastisk, figuren er flott og steelbook-coveret er utrolig stilig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk en bekreftelese på at Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 CE er sendt! Yay!

 

Vet du hvordan man regner ut den totale summen for utenlandske spill?

Tenkte å bestille Naruto Shippuuden UNS 2 nå og vil gjerne vite hva sluttprisen blir. :D

Frakten var ikke så dyr og jeg skrev noen linjer i den rubrikken der du skriver "Gift message". Så jeg håper spillet går igjennom tollen om Game sender den uten å skrive noe pris på pakken.

Lenke til kommentar

For no' møkk, fikk ikke kjøpt Naruto Shippuuden UNS2 alikevel. Drev å jobbet med eksamen fram til fredan', jaja. :(

Kjipt... :thumbdown:

 

Jeg skulle til å si at det fortsatt er mulighet til å kjøpe den, men så gikk jeg inn på Game sin side og der stod det "Out of stock"... De har den til 360 bare. Det kan jo hende at de får den inn igjen. Vi krysser fingrene for det! :thumbup:

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her folkens. Sitter å vurderer å kjøpe AC: Brotherhood codex edition. Men har mer jeg skulle ha kjøpt så jeg vurderer også auditore editon. (elsker slike bokser + at den passer til min Spore galactic edition)

Boksen ser kul ut, men hvor lenge vil jeg la den stå fram før jeg innser at jeg ikke har plass?

Litt av et luksusproblem. :rolleyes:

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Ja der skal jeg være enig. Er en lekker samlepakke :)

Alan Wake LCE er vel så like lekker så Splinter Cell Conviction LCE i mine øyner ;)

 

Nei, Alan Wake sin LCE er faktisk utrolig stilig, selv om jeg føler at ekstrainnholdet er uinteressant. Coveret er den store vinneren.

 

Godt jeg har den God Of War pakka :), er den råeste jeg har i samlinga mi av samlepakker by far :)

 

Jeg har ikke akkurat den GoW-boksen, men har en som nok er hakket mer eksklusiv - anmelderutgaven Gamer.no delte ut i en konkurranse for en tid tilbake ^_^

Lenke til kommentar

Bestilte meg nå Bioshock 2 Special Edition for 248kr :)

Inneholder:

Bioshock 2 - Special Edition inneholder:

- 12" Vinyl LP med Bioshock orkesternoder

- Lyd-CD med Bioshock 2 orkesternoder

- Tre vintage Rapture reklameplakater (sammenrullede)

- Bioshock 2 Artbook, 164 siders hardcover

- Spillet Bioshock 2

 

Vil si denne er veldig billig og damn den ser digg ut!!

http://www.youtube.com/watch?v=30MBMhuwgMA

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...