AltF4 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Bestilte meg Splinter Cell Conviction Collector's Edition til 360en idag Følger med steelbox av spillet, 17cm høy Sam Fisher figur, 17 lydspor fra spillet, og noe ekstra våpen og armor ingame Er ikke snakk om noen ekstra våpen, det eneste du får er early access til enkelte av de andre våpnene så vidt jeg husker. Har den selv; spillet er fantastisk, figuren er flott og steelbook-coveret er utrolig stilig. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja der skal jeg være enig. Er en lekker samlepakke Alan Wake LCE er vel så like lekker så Splinter Cell Conviction LCE i mine øyner Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg fikk en bekreftelese på at Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 CE er sendt! Yay! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja der skal jeg være enig. Er en lekker samlepakke Alan Wake LCE er vel så like lekker så Splinter Cell Conviction LCE i mine øyner Synes faktisk Alan Wake sin CE er stiligere enn SC:C CE, selv om sistnevnte inneholder en figur av Sam Fisher. Men de aller tøffeste er uansett God of War 3: Trilogy Edition og Halo: Reach Legendary Edition. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jepp Godt jeg har den God Of War pakka , er den råeste jeg har i samlinga mi av samlepakker by far Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg fikk en bekreftelese på at Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 CE er sendt! Yay! Vet du hvordan man regner ut den totale summen for utenlandske spill? Tenkte å bestille Naruto Shippuuden UNS 2 nå og vil gjerne vite hva sluttprisen blir. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Kanskje du finner det du leter etter i denne tråden, Mr Bubbles? http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=234 Endret 15. oktober 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg fikk en bekreftelese på at Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 CE er sendt! Yay! Vet du hvordan man regner ut den totale summen for utenlandske spill? Tenkte å bestille Naruto Shippuuden UNS 2 nå og vil gjerne vite hva sluttprisen blir. Frakten var ikke så dyr og jeg skrev noen linjer i den rubrikken der du skriver "Gift message". Så jeg håper spillet går igjennom tollen om Game sender den uten å skrive noe pris på pakken. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Fikk min Kingdom Hearts Birth By Sleep Special Edition, begynner å bli en del samlerutgaver i samlinga min nå Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) For no' møkk, fikk ikke kjøpt Naruto Shippuuden UNS2 alikevel. Drev å jobbet med eksamen fram til fredan', jaja. Endret 16. oktober 2010 av Mr Bubbles Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 For no' møkk, fikk ikke kjøpt Naruto Shippuuden UNS2 alikevel. Drev å jobbet med eksamen fram til fredan', jaja. Kjipt... Jeg skulle til å si at det fortsatt er mulighet til å kjøpe den, men så gikk jeg inn på Game sin side og der stod det "Out of stock"... De har den til 360 bare. Det kan jo hende at de får den inn igjen. Vi krysser fingrene for det! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg er sjokkert over at ingen har nevnt dead space 2 ce følger med plasma cutter! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Se innlegg nummer 127 Endret 17. oktober 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Trenger litt hjelp her folkens. Sitter å vurderer å kjøpe AC: Brotherhood codex edition. Men har mer jeg skulle ha kjøpt så jeg vurderer også auditore editon. (elsker slike bokser + at den passer til min Spore galactic edition) Boksen ser kul ut, men hvor lenge vil jeg la den stå fram før jeg innser at jeg ikke har plass? Litt av et luksusproblem. :rolleyes: Endret 18. oktober 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Dragon Age 2 kommer nok til å trone med den desidert dårligste collectors edition. DLC, DLC, DLC og downloadable soundtrack jada. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det hørtes ikke bra ut, det kunne godt vært noe steelcover eller noe slikt for å piffe den opp litt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ja der skal jeg være enig. Er en lekker samlepakke Alan Wake LCE er vel så like lekker så Splinter Cell Conviction LCE i mine øyner Nei, Alan Wake sin LCE er faktisk utrolig stilig, selv om jeg føler at ekstrainnholdet er uinteressant. Coveret er den store vinneren. Godt jeg har den God Of War pakka , er den råeste jeg har i samlinga mi av samlepakker by far Jeg har ikke akkurat den GoW-boksen, men har en som nok er hakket mer eksklusiv - anmelderutgaven Gamer.no delte ut i en konkurranse for en tid tilbake ^_^ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Bestilte meg nå Bioshock 2 Special Edition for 248kr Inneholder: Bioshock 2 - Special Edition inneholder: - 12" Vinyl LP med Bioshock orkesternoder - Lyd-CD med Bioshock 2 orkesternoder - Tre vintage Rapture reklameplakater (sammenrullede) - Bioshock 2 Artbook, 164 siders hardcover - Spillet Bioshock 2 Vil si denne er veldig billig og damn den ser digg ut!! http://www.youtube.com/watch?v=30MBMhuwgMA Endret 20. oktober 2010 av Toman Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hvor bestilte du fra? De har hatt den på game.no til 248kr lenge, men den har også stått som "Utsolgt" lenge. Har faktisk ikke spilt Bioshock spillene, men nå er de så billige at jeg tenkte jeg skulle plukke de opp. Og den versjonen der er jo en ganske god deal. Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 digger den bioshock 2 boksen fant en selv på gamestop till 200 kroner de hadde satt den ned fra 600 eller noe. jeg fikk nettopp vite at min collector edition av fallout new vegas er sendt jippi gleder meg til fredag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå