JoseCuervo Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Er jeg den eneste som egentlig gir blaffen i samlerutgaver? Jeg har rett og slett ikke råd til å kjøpe alle de rådyre pakkene for hvert eneste storspill som treffer butikkhyllene. Jeg sparer pengene til samlerutgavene jeg virkelig bryr meg om, og bruker heller pengene på standardutgaver ellers. Kjøper alt av samlerutgaver til konsoller, er helt frelst på dem. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Call of Duty: Ghosts Collector's Editions Revealed Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Call of Duty: Ghosts Collector's Editions Revealed Nope, Her har du "Ghosts" samlepakken. 4 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Vet at dette er mest for spill og slikt, men fant ikke en for filmer, er jo ikke mange collector editions for slikt.. Har en King Kong med King Kong sin hud på da, den er stillig ^^ Men denne, trur jeg det ikke er lagd så mange av, men er det noen som vet sånn ca verdi? 1 Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Noen som vet hvor man kan få taki Assassins Creed IV: Black Flag Black Chest Edition til PS4 i Norge? Har ikke kjøpt CE etc siden Arkham City, men syns denne utgaven hadde utrolig mye kult. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Gamestop har den. Tror også Gamezone har den. Ihvertfall sikker på Gamestop. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 gamezone har den ikke, heller ikke gamestop, da denne er ekslusiv til ubistore på uplay. der har de den til 360, xbone og wii u av alle maskiner... Lenke til kommentar
jihn Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Bare registrer deg på coolshop, evt spørre dem. Komplett har noen ubekreftede. Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Gamestop har den. Tror også Gamezone har den. Ihvertfall sikker på Gamestop. Bare registrer deg på coolshop, evt spørre dem. Komplett har noen ubekreftede. gamezone har den ikke, heller ikke gamestop, da denne er ekslusiv til ubistore på uplay. der har de den til 360, xbone og wii u av alle maskiner... Har snakket med både Game og Gamestop, ingen av de har info om Black Chest, den er som lord nuker sier ekslusiv til uplay. Ser jo i ettertid at det til og med står øverst til venstre på bildet jeg la ut. Som man kan se på ubisoft sin norske nettbutikk tilbyr de heller ikke pc versjonen.. Er de virkelig utsolgt for PS4 og PC allerede? EDIT: Sjekket UK butikken til uplay, der tilbyr de PS4 og PC versjonen, mye tyder altså på at norske uplay er utsolgt.... Endret 2. september 2013 av 1-600-DOCTORB Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Gamestop har den. Tror også Gamezone har den. Ihvertfall sikker på Gamestop. Du blander sikkert med Buccaneer Edition. De ser litt like ut, men Black Chest Edition er tøffest. http://www.gamestop.no/AssassinsCreedIV Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Har vært i tett dialog med Ubisoft de siste dagene og omsider ga de etter. Og får å gjøre en meget lang historie kort. AC IV: Black Flag Black Chest Edition for PS3, PS4 og PC versjonen er nå også tilgjengelig i Norge. Hvis noen skal ha Black Chest Edition på en av disse plattformene bør dere være raske da jeg regner med de ikke kommer til å være tilgjengelige lenge. Har selv forhåndsbestilt til PS4 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Flottings! Kjempe kudos til deg. Må høre med dem om de kan endre min ordre da. ^_^ 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hvor bestiller man Chest Ed? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 De har den hos Ubishop. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 http://shop.ubi.com/store/ubiemea/no_NO/pd/ThemeID.8605700/productID.230268800/Real_size_Connor_Statue.html Haha.. Anyone?! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 http://shop.ubi.com/store/ubiemea/no_NO/pd/ThemeID.8605700/productID.230268800/Real_size_Connor_Statue.html Haha.. Anyone?! Billig! Bestilte to stykker jeg. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Selvsagt ikke, har så vidt råd til ett spill i måneden. Lenke til kommentar
Beshnak Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Åpner dere CE versjonene deres, eller har dere dem sealed? Føler det blir litt bortkasta av en eller annen grunn om jeg åpner dem Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg åpner dem. Kjøper dem for min egen del, ikke for å selge. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg også! Liker figurene! Liker CE-ene som har figurer aller best.. noe å "stille ut" Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Oh yeah, vi har samme holdning! Figurer og soundtrack er det beste i CE for meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå