Rider of Reason Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Jupp, de klarte å snike seg inn en avtale der altså, men den fikk de nå nylig. Har hatt min bestilling inne i flere måneder. Gidder ikke styre med avbestilling, biligere blir det også. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Må si den fristet LarZen. Om denne utgaven kommer også til PS4/X1 så kjøper jeg den Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Lue og håndgranat-kopp. Low tier. Hva skjedde med radiostyrt bil med kamera og nattekikkerter? Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Vet ikke om det er sant, men jeg innbiller meg at jeg støtter utviklerne når jeg kjøper en spesialutgave av spillet deres. Så jeg gjør det bare av spill jeg elsker, etter å ha prøvd standardutgaven. Favoritten min er jo å få en Soundtrack CD i utgaven Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Lue og håndgranat-kopp. Low tier. Hva skjedde med radiostyrt bil med kamera og nattekikkerter? Selv ville eg heller hatt Lue og ein kopp, har aldri brukt noe av det eg fikk med COD. 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Det jeg føler nå er at bordellet til EA fikk en billigere ansatt, DICE kan nesten selge seg selv gratis. Det løpet de kjører nå er så billig, jeg ville nesten heller ha sett en Plants Vs zombies collectors edition, hvor man får med frø for å plante i hagen, og noen uinspirerte tegninger som mest trolig er designet av en underbetalt kineser om jobber klokka rundt hver dag i en stereotypisk dyster bakgate, EA levere nudler, kineseren leverer billigere fotografier som skal "Minne" deg om noen scenarioer som ikke finner sted i spillet fordi filter og annet fremhevede redigeringer er brukt for å belyse deler slik at kjøperen tror han gjorde et kupp og mener han støtter utviklerne. DICE og EA bør faktisk ta å gå i en annet retning, BF4 collectors edition likner på null kjærlighet fra utviklerne, dette er et polstret prosjekt som graver en grav for seg selv. Endret 22. juli 2013 av Dore123m Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Vet ikke om det er sant, men jeg innbiller meg at jeg støtter utviklerne når jeg kjøper en spesialutgave av spillet deres. Så jeg gjør det bare av spill jeg elsker, etter å ha prøvd standardutgaven. Favoritten min er jo å få en Soundtrack CD i utgaven Jeg er helt enig der! En Soundtrack CD fordobler interessen min for en Collector's Edition. Figurer og/eller morsomme eller nyttige dingser hjelper også. Ang. den BF4 CE så er jeg enig med Dore123m, den virket litt kjedelig. :/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) The Elder Scrolls Anthology Denne må kjøpes. Endret 2. august 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Så den jeg også - og ender vel opp med å kjøpe den på et tidspunkt. Mest for DLC til Skyrim tror jeg Obs: Er Quakecon-salg på Steam nå. 75% avslag på Elder Scrolls 2 og 3, 40% avslag på Skyrim, 50% på Skyrim-DLC Endret 4. august 2013 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Jeg fikk bestilt den siste Collector's Edition av Tales Of Xillia hos gamezone. Jeg bestilte den for noen dager siden, forsvant den med engang fra produktsiden. Endelig har den blitt sendt, da har jeg den enten på onsdag eller torsdag Endret 5. august 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Tok bare Limited Edition med det rosa coveret, men den har ikke blitt sendt enda. Fikk du mail nå? Fikk også melding fra Elkjøp der de sa at GTA V CE var utsolgt og derfor måtte kansellere min ordre. Kjipt, men greit nok. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Tok bare Limited Edition med det rosa coveret, men den har ikke blitt sendt enda. Fikk du mail nå? Fikk også melding fra Elkjøp der de sa at GTA V CE var utsolgt og derfor måtte kansellere min ordre. Kjipt, men greit nok. FIkk mail rundt 14.00 at min Tales Of Xillia CE var sendt Har heller ikke fått en mail fra Elkjøp at GTA V CE er utsolgt og måtte kansellere. Jeg var tidlig ute ved å forhåndsbestille den Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Exclusive Arkham Origins highly detailed premium statue featuring Batman & The Joker, measuring approximately - Height: 30cm - Depth: 13.5cm - Width: 13cm 80-page, full-color hardcover artbook Assassin’s Intel Dossier, including files on the eight assassins, as well as Black Mask’s contract 1st Appearance Batman Skin DLC Deathstroke Challenge Pack DLC – Usable throughout all the Arkham Origins Challenge maps and also includes two bonus challenge maps and two bonus Deathstroke Skins Exclusive 3D Metal Pack The PS3 edition will also include the Knightfall pack as an exclusive piece of content Håper denne kommer her til lands! Endret 7. august 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 The Elder Scrolls Anthology Denne må kjøpes. I second, third and one hundredth that. Jeg fikk bestilt den siste Collector's Edition av Tales Of Xillia hos gamezone. Jeg bestilte den for noen dager siden, forsvant den med engang fra produktsiden. Endelig har den blitt sendt, da har jeg den enten på onsdag eller torsdag Gled deg, den er rimelig nice. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Sitter på mobilen og finner ikke link i farta, men Volition har kunngjort en CE til Saints Row 4. Til 6 millioner. http://imgur.com/2vZ6Fnt Endret 9. august 2013 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Gled deg, den er rimelig nice. Fikk den på onsdag. Den var faen nice Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Er jeg den eneste som egentlig gir blaffen i samlerutgaver? Jeg har rett og slett ikke råd til å kjøpe alle de rådyre pakkene for hvert eneste storspill som treffer butikkhyllene. Jeg sparer pengene til samlerutgavene jeg virkelig bryr meg om, og bruker heller pengene på standardutgaver ellers. 1 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Er jeg den eneste som egentlig gir blaffen i samlerutgaver? Nei. Jeg kjøpte en del samlerutgaver for noen år siden, men det ble slutt på det. Ikke fordi jeg har gått mye digitalt i det siste eller at jeg har dårlig med penger, men fordi det som er i samlerutgavene ikke blir brukt. Altså, det er fint å samle på figurer og slikt, men jeg vil gjerne bruke noe i tillegg er det altfor mye digitalt innhold i dem som jeg ikke bryr meg om. I tillegg kan pengene som ikke går til samlerutgaver heller gå til noe mer livsnødvendig en en samlerutgave med noe unødvendig digitalt innhold, en figur eller noe brukelig som faktisk ikke blir brukt. En annen ting er at om jeg inviterer ei jente til rommet eller noe sånt så vil jeg ikke at rommet skal stråle "Se hvor mye penger jeg har brukt på mye unødvendig samlerutgaver av spill". Nei, jeg holder meg til de vanlige diskene uten å bry meg om all dilldallet i samlerutgaver. Endret 13. august 2013 av fantomena Lenke til kommentar
BrynjarThu Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 hei. er kansje ikke den rett tråden å spør dette om men er det noen som selger brukte world of warcraft collectors edition boksene ? å er også interrisert i diablo 3 collectors editon boksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå