Windoge Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Vi skal ikke diskutere spillet, selv om det var jeg som kanskje sporet litt av. Det er helt sikkert en egen tråd for dette spillet? Men var bare min lille "heads up" for de som vurderer å bruke masse penger på å forhåndsbestille en CE. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Ser man det. Komplett.no har God of War CE for 799,-. Bestilte en nå. De tok 59,- i frakt, men det ble likevel en del billigere enn de andre norske nettbutikkene. Endret 29. januar 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Ser man det. Komplett.no har God of War CE for 799,-. Bestilte en nå. De tok 59,- i frakt, men det ble likevel en del billigere enn de andre norske nettbutikkene. Det var ikke så galen pris. Tror jammen jeg avbestiller min hos amazon.co.uk og går for Komplett.no på God Of War CE Om jeg går for den på amazon.co.uk så sparer jeg 170kr, men da må jeg vente godt over lanseringen for å få spilt det. Endret 29. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 799 kr for god of war collectors edition var slettes ikkje gale. Har eit 200 gavekort fra komplett eit eller annet sted så eg tenkte å bruke på noe og blir det god of war. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Fikk hentet Ni no Kuni i dag. En av de fineste CE'ne jeg har. Plushen er fin og den boka er veldig bra laget, den er det lagt mye arbeid i. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Surfet litt rundt og fant disse. Dead Island - Riptide Collectors Edition fra Komplett.no http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=773979 Metal Gear Rising: Revengeance Limited Edition fra Coolshop.com https://www.coolshop.com/no/catalog/product/77548-metal_gear_rising_revengeance_limited_edition_x360 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Fikk hentet Ni no Kuni i dag. En av de fineste CE'ne jeg har. Plushen er fin og den boka er veldig bra laget, den er det lagt mye arbeid i. Gratulerer! Jeg venter fortsatt på min - Spaceworld (og cdon tror jeg?) hadde lagt ut flere for salg men de har enda ikke dukket opp. Litt spent for å si det mildt! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Gleder meg til å spille det! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Gleder meg til å spille det! Dette skal visst være en satans verdifull Collectors item Den boken er kvalitet Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Det er den virkelig. Kikket litt i den i går og den er det lagt mye arbeid i. Herlig å se at de har brukt tid på å lage en CE som faktisk er verdig til å kalles en Collector's Edition. Mange slike utgaver der ute, som slett ikke er så fancy som en CE skal være etter min mening. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hva slags bok er det? Artbook? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Den kalles "the Wizard’s Companion book", som er å finne i spillet også. http://www.youtube.com/watch?v=c8HVOwXh6pw Min er da på engelsk. Endret 2. februar 2013 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Den kalles "the Wizard’s Companion book", som er å finne i spillet også. Min er da på engelsk. De har boken i spillet og de har lagt til animasjoner i boken. mye lettere og lese der, herregud for et herlig spill Haha Meowjesty XP visst noen tok den Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Fikk hentet Ni no Kuni i dag. En av de fineste CE'ne jeg har. Plushen er fin og den boka er veldig bra laget, den er det lagt mye arbeid i. Ser de går for over 2000 på ebay hva betalte du og hvor bestilte du? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg kjøpte fra Lefdal sin nettbutikk og betalte vel 679,- elns. I hvertfall ikke over 700,- Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det er den virkelig. Kikket litt i den i går og den er det lagt mye arbeid i. Herlig å se at de har brukt tid på å lage en CE som faktisk er verdig til å kalles en Collector's Edition. Mange slike utgaver der ute, som slett ikke er så fancy som en CE skal være etter min mening. Tja, vil nå si at oss i Europa fikk "the short end of the stick" når det gjaldt CE. Den amerikanske versjonen har ikke bare bedre innpakning, men også mer innhold .. Hvorfor det har blitt sånn er et godt spørsmål. Boka er uansett det beste i pakka, men hadde ikke hatt noe i mot de art cardsene heller. http://www.youtube.com/watch?v=OcEGEGpFgRU Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Skulle gjerne hatt mynten og art cardsa. Boka redda denne collectors edition. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det er sant og det er litt teit at vi ikke fikk den utgaven der, men det kunne fort blitt bare en artbook og kanskje en dlc, så jeg er fornøyd med det jeg fikk. Det er mange utgaver som har nettopp dette innholdet. Jeg synes ikke en spillutgave med det innholdet når helt opp til det en CE skal være. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Soundtracket og art cards skulle jeg gjerne ha hatt, i tillegg til de fantastiske boka. Da hadde utgaven vært perfekt, men, men. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Sparer til nok penger for å kjøpe Sim City 5 Collectors Edition i Mars. Skal kjøpe Starcraft 2 CE denne måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå