Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser man det. Komplett.no har God of War CE for 799,-. Bestilte en nå. De tok 59,- i frakt, men det ble likevel en del billigere enn de andre norske nettbutikkene.

Det var ikke så galen pris. Tror jammen jeg avbestiller min hos amazon.co.uk og går for Komplett.no på God Of War CE

Om jeg går for den på amazon.co.uk så sparer jeg 170kr, men da må jeg vente godt over lanseringen for å få spilt det.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Fikk hentet Ni no Kuni i dag. En av de fineste CE'ne jeg har. Plushen er fin og den boka er veldig bra laget, den er det lagt mye arbeid i. :love:

Gratulerer! Jeg venter fortsatt på min - Spaceworld (og cdon tror jeg?) hadde lagt ut flere for salg men de har enda ikke dukket opp. Litt spent for å si det mildt!

Lenke til kommentar

Det er den virkelig. Kikket litt i den i går og den er det lagt mye arbeid i. Herlig å se at de har brukt tid på å lage en CE som faktisk er verdig til å kalles en Collector's Edition. Mange slike utgaver der ute, som slett ikke er så fancy som en CE skal være etter min mening.

Lenke til kommentar

Den kalles "the Wizard’s Companion book", som er å finne i spillet også.

Min er da på engelsk.

De har boken i spillet og de har lagt til animasjoner i boken. mye lettere og lese der, herregud for et herlig spill

Haha Meowjesty XP visst noen tok den

Lenke til kommentar

Det er den virkelig. Kikket litt i den i går og den er det lagt mye arbeid i. Herlig å se at de har brukt tid på å lage en CE som faktisk er verdig til å kalles en Collector's Edition. Mange slike utgaver der ute, som slett ikke er så fancy som en CE skal være etter min mening.

Tja, vil nå si at oss i Europa fikk "the short end of the stick" når det gjaldt CE. Den amerikanske versjonen har ikke bare bedre innpakning, men også mer innhold ..

Hvorfor det har blitt sånn er et godt spørsmål. Boka er uansett det beste i pakka, men hadde ikke hatt noe i mot de art cardsene heller.

http://www.youtube.com/watch?v=OcEGEGpFgRU

Lenke til kommentar

Det er sant og det er litt teit at vi ikke fikk den utgaven der, men det kunne fort blitt bare en artbook og kanskje en dlc, så jeg er fornøyd med det jeg fikk. Det er mange utgaver som har nettopp dette innholdet. Jeg synes ikke en spillutgave med det innholdet når helt opp til det en CE skal være.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...