Bruker-104685 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Her har dem på PC også http://www.lefdal.co...bird-edition-pc Uppps forhåndsbestilte begge jeg Endret 20. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Nå er jeg ferdig med mine forhåndsbestillinger av Collectors Editions! Blir dyrt dette her, men er man glad i å samle på slik så må man jo bare kjøpe! Har forhåndsbestilt disse: God Of War Ascension Collectors Edition (51 pund + mva/toll fra amazon.co.uk) Ni no Kuni Wizards Edition (649,- fra Lefdal.com) Tomb Raider Collectors Edition PC (649,- fra Lefdal.com) Bioshock Infinite Ultimate Songbird Edition PC (995,- fra Lefdal.com) Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Bestillte nettopp Bioshock Infinite Ultimate Songbird Edition og Tomb Raider Collectors Edition, begge til xbox 360 selvfølgelig. Tror jeg har alt av collectors som er ute til Xbox 360. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Hadde egentlig bestilt Bioshock Infinite Ultimate Songbird Edition (Xbox 360) hos platekompaniet, men ser jo at lefdal har den til 300kr billigere! Da avbestiller jeg og kjøper heller derfra. Endret 20. januar 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 The Last of Us Special Edition comes in Joel and Ellie versions Elkjøp og Lefdal tar forresten 999,- for God of War CE. Litt skuffet. Håpet de skulle være billigere. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Nice, I want! Håper den ikke blir for dyr. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg mener nå at de overdriver en smule med enkelte CE. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hysj! Sånt hvisker man ikke engang i denne tråden. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Skal hvertfall ha The last of us, får vente og se pris på den Splinter cell Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hvem vil liksom ha denne som pynt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 jeg vil, og også et par kompisene mine, ergelig at de ikke hadde baller nok til å sende den på markdet Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Så den blir ikke for salg? Fikk lyst på den selv :/ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Regner med dere snakker om i Norge? No problemo! Kjøper aldri disse tingene i Norge. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Da er det mulig og skaffe The last of us SE: Ellie ed hos lefdal/elkjøp. Linker til elkjøp sin. Prisen ligger på 599kr Endret 26. januar 2013 av TuRb0 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg tror mange blir å angre på at de kjøper The Last of Us. Tipper det havner i kategorien for et av de mest skuffende spillene i år. E3-filmene er proppfulle av overdreven skripting for å få spillet til å se kult ut, men det fungerer nok ikke like bra i praksis. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Jeg tror mange blir å angre på at de kjøper The Last of Us. Tipper det havner i kategorien for et av de mest skuffende spillene i år. E3-filmene er proppfulle av overdreven skripting for å få spillet til å se kult ut, men det fungerer nok ikke like bra i praksis. En forumveileder som veileder tråden til offtopic, ikke bra. Her diskuterer vi Collector's Edition av spillene, ikke spill som flopper Synes elkjop.no og lefdal.com kunne godt fått Joel Special Edition av The Last of Us så man kunne valgt hvem av dem du kan kjøpe Endret 27. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 En forumveileder som veileder tråden til offtopic, ikke bra. Her diskuterer vi Collector's Edition av spillene, ikke spill som flopper Synes elkjop.no og lefdal.com kunne godt fått Joel Special Edition av The Last of Us så man kunne valgt hvem av dem du kan kjøpe Dette hadde du aldri sagt hvis det ikke handlet om et PS3 only spill Du er heller ikke i posisjon til å fortelle en forumveileder hva han/hun kan si. Alle har engang veledet tråder til offtopic. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Tviler på at det skuffer. Naughty Dog har vel såvidt jeg vet aldri laget et dårlig spill? Og det var en god del skripting i Uncharted-serien også, uten at det hindret folk i å like spillene Håper Elkjøp får inn Post-Pandemic Edition. Er den jeg har lyst på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå