Crazy Joe Davola Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 De var fete ja. Kjøpte CE av begge spillene. Big Daddy fulgte med i Bioshock. Kan ikke huske om det var figur med i Bioshock 2, men det var vel snakk om en Little Sister eller noe slikt, uten at det ble noe av. En fikk også lydsporet både på LP og CD, noe som var veldig stilig. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Prøver å begrense innkjøpene av CE litt på grunn av innkjøp til jul. Nå har jeg: - Assassins Creed (alle) CE - Fallout New Vegas CE - Force Unleashed CE - Fable 3 CE - Batman Arkham City CE - Mafia 2 CE - Alan Wake CE - Duke Nukem Balls of Steel Edition - Resident Evil 5 CE - Splinter Cell Conviction CE - Sonic Generations CE snart. På ønskelisten står alle Bioshock (alle), Assassins Creed 3 og Hitman Absolution. Kanskje Far Cry 3, får se. Lenke til kommentar
Renascent Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nei, det fulgte ikke med figur i Bioshock 2. - LP av soundtracket til BS1 - CD av soundtracket til BS2 - Artbook - Plakater Anyways... vet ikke om jeg kommer til å gå for CE til BS:I. Prisforskjellen er også stor. Du betaler ca 400kr for kun statuen av fuglen, så da kan en o gjøre seg opp en mening om det er verdt det. Skal jo sies at jeg kjøpte CE til GW2, men den figuren var ganske god... og stor! for min del tror jeg ikke CE versjonen(e) er verdt pengene... til nød kan premium versjonen forsvarers. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg fikk med en Little Sister-figur når jeg kjøpte min, faktisk. Men den lå i en eske for seg selv. BioShock hade derimot Big Daddy-figur. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Var det ikke to utgaver av Bioshock? En Special Edition og en Collectors Edition? CE hadde figur, mens Special var flat og hadde noe annet snacks. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 The Walking Dead: The Game Retail Bundle Details GameStop is reportedly advertising that a Special Collector’s Edition of The Walking Dead: The Game will include special packaging as well as a 1,000 page compendium with the first 48 issues of The Walking Dead comic and a special cover by Walking Dead artist Charlie Adlard. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Ikke så mye ekstra, men de tar heller ikke full pris. Det blir nok et innkjøp med tiden. Lenke til kommentar
Renascent Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg fikk med en Little Sister-figur når jeg kjøpte min, faktisk. Men den lå i en eske for seg selv. BioShock hade derimot Big Daddy-figur. Da tror jeg det må ha vært et tilbud fra butikken. I følge wiki ble det bare laget tre versjoner: - En vanlig - Rapture edition med en mindre artbook og et spesial slip-cover. - SE med stor artbook, vinyl og posters. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Nå har Gamezone fått Bioshock Songbird Edition, men de skal ha 1598,- for den. Får heller se om cdon eller elkjøp blir billigere. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Da tror jeg det må ha vært et tilbud fra butikken. I følge wiki ble det bare laget tre versjoner: Yes, jeg forhåndsbestilte det fra GameStop og fikk med en liten Little Sister figure ihvertfall, så er nok den dere tenker på. Edit; bilde. Endret 24. oktober 2012 av Sny91 Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 MPX/Komplett.no har Assasins Creed 3 Freedom Edition til 890kr @ PS3 http://www.prisjakt.no/product.php?p=1220801 og samme pris til xbox360: http://www.prisjakt.no/product.php?p=1220759 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 MPX/Komplett.no har Assasins Creed 3 Freedom Edition til 890kr @ PS3 http://www.prisjakt....t.php?p=1220801 og samme pris til xbox360: http://www.prisjakt....t.php?p=1220759 Men de legger vel til porto? Coolshop leverer fraktfritt, og har i tillegg prisgaranti. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Da var en Bioshock Infinite: Ultimate Songbird Edition bestilt på elkjop.no for 999,- Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hehe. De trekker jo bare pengene nå og setter dem tilbake med en gang. Så trekker de når de sender spillet. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) finner den bare til PS3 på elkjop....Trenger denne.. EDIT: fant den til PC, da er spørsmålet, stoler eg på elkjøp. Noen som har erfaring med dem i seinere tider på CE? Dem har fucket meg før. Endret 29. oktober 2012 av Noiz Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Skriv "Songbird" i søkefeltet, så dukker den opp på alle tre plattformene. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Okei, gud vær med meg, Bestilte ein CE fra Elkjøp, er vell 50/50 om eg får den eller ikkje.. Lenke til kommentar
Renascent Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Skjønner ikke hva greia med Lefdal og Elkjøp er. Nå selger Lefdal den for 995,- mens Elkjøp selger den for 1095,- (PS3). Elkjøp eier Lefdal om jeg ikke tar helt feil.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå