Cloudemyx Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 For min del spiller det ingen rolle om jeg ikke får den på release eller noen dager før. Jeg får ikke spilt det uansett. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) For min del spiller det ingen rolle om jeg ikke får den på release eller noen dager før. Jeg får ikke spilt det uansett. Samme her, for mye å gjøre på masterstudiet Så man får egentlig den eske-tingen når man bestille Assassin's Creed Brotherhood fra videogamesplus? :o Noen som vet om innholdet fra den skandinaviske utgaven er i den fra videogamesplus? Endret 4. oktober 2010 av Mr Bubbles Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Den versjonen som Videgamesplus selger er ikke den samme som de selger her i Europa. Det er to helt forskjellige utgaver. Dette er den som selges i Europa. Dette er den de selger på Videogamesplus. GameStop har sin egen utgave som er lik denne, men har en annerledes Jack-In-The-Box. Endret 4. oktober 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Aha, det er vel den amerikanske utgaven av spillet det. Jeg trodde for et øyeblikk der at den eske-versjonen skulle komme til europa også. Men noen her som har funnet Collector's Edition til Naruto Shippuuden UNS 2? Jeg finner det absolutt ingen steder. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har lett etter detog fra den siden jeg så det på, så skal det jo komme til Europa, så en skulle tro at det hadde havnet på nettbutikkene. Synd, for den var veldig tøff. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Bestilte meg Splinter Cell Conviction Collector's Edition til 360en idag Følger med steelbox av spillet, 17cm høy Sam Fisher figur, 17 lydspor fra spillet, og noe ekstra våpen og armor ingame Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Vil ha, vil ha http://www.examiner.com/video-game-news-in-national/amazon-reveals-dead-space-2-collector-s-edition-contents Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Collector's Edition av Dead Space 2 blir ihvertfall kjøpt til PS3, skal ha Move support i Dead Space 2 pluss Dead Space Extraction skal ha Move, og det skal være pussa opp med grafikk og med trophies . Tror faktisk Move passer perfekt til Dead Space 2 med tanke på styringa Fikk min Splinter Cell Conviction Limited Collector's Edition igår og Enslaved CE sist fredag, nå venter jeg på Alan Wake Limited Collector's Edition *Edit* Fikk min Alan Wake Limited Collector's Edition nå!! Endret 13. oktober 2010 av Toman Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Jeg fant, jeg fant! Naruto Shippuuden UNS på Game.co.uk! Endret 13. oktober 2010 av Mr Bubbles Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Duuuuude!!! Awesome! Kjøpt og betalt! Hvis jeg har penger på kortet da.... Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er Assassin's creed: Brotherhood CE egentlig verd pengene? Synes 900 kroner blir i meste laget egentlig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er Assassin's creed: Brotherhood CE egentlig verd pengene? Synes 900 kroner blir i meste laget egentlig. De selger konsollversjonen til 699,- hos platekompaniet. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er Assassin's creed: Brotherhood CE egentlig verd pengene? Synes 900 kroner blir i meste laget egentlig. De selger konsollversjonen til 699,- hos platekompaniet. Woa! Da er det helt klart kjøp. Har sett på play og noen andre nettsider, men alle er 800-900 kroner. Takk! Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Er Assassin's creed: Brotherhood CE egentlig verd pengene? Synes 900 kroner blir i meste laget egentlig. De selger konsollversjonen til 699,- hos platekompaniet. Woa! Da er det helt klart kjøp. Har sett på play og noen andre nettsider, men alle er 800-900 kroner. Takk! Du får det enda billigere på Lefdal. 599,- for CE-versjonen! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er Assassin's creed: Brotherhood CE egentlig verd pengene? Synes 900 kroner blir i meste laget egentlig. De selger konsollversjonen til 699,- hos platekompaniet. Woa! Da er det helt klart kjøp. Har sett på play og noen andre nettsider, men alle er 800-900 kroner. Takk! Du får det enda billigere på Lefdal. 599,- for CE-versjonen! Er usikker på om det er den samme. Står ingenting om kisten på den hos lefdal. LEFDAL Pakken inneholder: - 2 tilleggskart: "Aqua Gear" & "Trajjan Market" - 2 ekstra multiplayerkarakterer: Harlequin & Officer - Kart av Roma - 2x DVD-er - Karaktrerkort - Offisielt soundtrack PLATEKOMPANIET Denne utgaven inneholder dessuten: * Eksklusive kartområder: Aqua Gear & Trajan Market * Multiplayer Characters: Harlequin & The Officer * DVD om Assassin´s Creed * Multiplayer Character Cards * Kart over Roma * Soundtrack * Kiste * Hemmelig bonus Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Er Assassin's creed: Brotherhood CE egentlig verd pengene? Synes 900 kroner blir i meste laget egentlig. De selger konsollversjonen til 699,- hos platekompaniet. Woa! Da er det helt klart kjøp. Har sett på play og noen andre nettsider, men alle er 800-900 kroner. Takk! Du får det enda billigere på Lefdal. 599,- for CE-versjonen! Er usikker på om det er den samme. Står ingenting om kisten på den hos lefdal. LEFDAL Pakken inneholder: - 2 tilleggskart: "Aqua Gear" & "Trajjan Market" - 2 ekstra multiplayerkarakterer: Harlequin & Officer - Kart av Roma - 2x DVD-er - Karaktrerkort - Offisielt soundtrack PLATEKOMPANIET Denne utgaven inneholder dessuten: * Eksklusive kartområder: Aqua Gear & Trajan Market * Multiplayer Characters: Harlequin & The Officer * DVD om Assassin´s Creed * Multiplayer Character Cards * Kart over Roma * Soundtrack * Kiste * Hemmelig bonus Hmm, DET har jeg ikke lagt merke til, men finnes det egentlig andre Europeisk CE av Brotherhood? Jeg håper det ikke er en NORDIC CE som jeg ikke har fått med meg. O_O* Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg vet ikke, men det finnes en Auditore Edition også. Denne utgaven inneholder dessuten: * Eksklusivt kartområde: Aqueducts * Dragerustning til Enzo * DVD om Assassin´s Creed * Multiplayer Character Cards I frykt for at det er den de selger hos lefdal så har jeg avbestilt min bestilling som jeg hadde der ivertfall. Vil være helt sikker på å få den med kisten. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Assassin's Creed: Brotherhood - Limited Codex Edition (with Pre-Order BETA Access) Denne har jeg bestilt fra Play.com. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Det er den samme jeg har bestilt på game.no tror jeg. Men i og med at lefdal kun har skrevet Collectors Edition og ikke Codex Edition eller Auditore Edition, samt at de kun har bilde av standard versjon på bildet, så er jeg veldig usikker på hvilken versjon en får om en bestiller der. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Ville ikke tatt den sjansen nei. Lurer veldig på hvor stor den kista er... B) De har to dritfete plaketer på Play.com av Brotherhood også sender de ikke sånne ting til Norge.... Endret 13. oktober 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå