Windoge Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Tror bare det er Loot Edition igjen til konsoll, med mindre du bestiller fra utlandet, men det er lite lønnsomt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Jeg kommer til å få en Loot Chest for mye, men den er til PS 3. Trenger den strengt tatt ikke. Endret 15. september 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Har nettopp forhåndsbestilt CoD: Black Ops 2 Prestige Edition. Det er så sjelden jeg kjøper fysiske kopier av spill at det kostet jeg på meg denne gangen, vanligvis kjøper jeg på Steam eller Origin i nedlastbar versjon, men kunne ikke dy meg denne gangen Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Neeevermind Endret 18. september 2012 av Argoniel Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Plukket akkurat opp Call of Duty: Black Ops prestige edition, til 399,- hos SpaceWorld, samt Guild Wars 2 Collector's Edition, for 899,- hos Gamestop Bergen (De hadde akkurat fått en kanselering) Endret 18. september 2012 av SAS1984 Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Er det noen steder det fortsatt går ann å få tak i Borderlands 2: Ultimate Loot Edition til PC? Eller er jeg nødt til å nøye meg med Deluxe Vault Hunter Edition? Jeg kjøpte Ultimate Loot Chest hos Spaceworld.no og fikk min i dag. 899,- skulle de ha for den. Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Er det noen steder det fortsatt går ann å få tak i Borderlands 2: Ultimate Loot Edition til PC? Eller er jeg nødt til å nøye meg med Deluxe Vault Hunter Edition? Jeg kjøpte Ultimate Loot Chest hos Spaceworld.no og fikk min i dag. 899,- skulle de ha for den. Dette kan umulig stemme, denne koster jo over 2000 i USA.. Tenker du ikke på Deluxe Vault Hunter Edition? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Den kostet faktisk det. Sjekket selv. Jeg kjøpte min for 799,- på elkjøp. Bare for å nevne det, Coolshop selger Assassin's Creed 3 Freedom Edition for 1099,-. 1 Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Den kostet faktisk det. Sjekket selv. Jeg kjøpte min for 799,- på elkjøp. Bare for å nevne det, Coolshop selger Assassin's Creed 3 Freedom Edition for 1099,-. What?? Off bittert å få vite det nå, kunne tenke meg Ultimate loot edition, men er jo umulig å fåtaki i Norge nå + at den er jo så dyr, så den for rundt 1700 på Gamezone.no før den ble utsolgt. Noen som vet hvor man får kjøpt Ultimate Loot edition i Norge? Endret 23. september 2012 av didas1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 De er nok utsolgt i Norge, men det er masse av den på Ebay. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Dyrt, men Ultimate Loot Chest Edition kan kjøpes hos Coolshop på PC. Få igjen på lager, så gjelder vel å være rask. https://www.coolshop.com/no/catalog/product/74326-borderlands_2_ultimate_loot_chest_limited_edition_pc Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Jeg kjøpte en fra Gamezone.no for 1700,- men så fant jeg en på elkjøp til 999,- så jeg bestilte der også. har en ekstra nå, så får håpe jeg får levert den tilbake Trenger liksom ikke to. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Den kostet faktisk det. Sjekket selv. Jeg kjøpte min for 799,- på elkjøp. Bare for å nevne det, Coolshop selger Assassin's Creed 3 Freedom Edition for 1099,-. Koffor ikkje bare kjøpe freedom oss Gamestop for 499? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Ikke lenge til Assassins Creed 3 kommer for de som skal bestille Freedom Edition Koster rundt tusenlappen på Coolshop.com med gratis frakt. Desverre må jeg heller ta meg råd til årets julegaver . Collectors Edition av Hitman Absolution frister like mye. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Noen her som har fått Dead or Alive 5 - Collector's Edition enda? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Shocking revelation, PM-systemet er en del av forumet og reglene gjelder der også. Kjøp og salg tillates ikke Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Nå vet jeg ikke hvordan du får deg venner på Facebook og Skype eller lignende, men jeg for min del har aldri hverken mottatt penger eller betalt for å få kontakter på vennelista mi. Hva jeg avtaler med bruker X å snakke om på Skype er irrelevant for retningslinjene på Diskusjon. Nå er det ikke så lenge siden jeg var moderator selv, og kan ikke huske å ha straffet brukere for indisier før. Åkke som, dette er en tråd for samlerutgaver så foreslår at vi heller tar denne samtalen på PM for å ikke spore tråden av ytterligere. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Mottok nylig en utgave av Sonic Generation collectors edition. Dette er vel en av de få utgavene det faktisk ble laget et begrenset antall av. Ordnet meg en CE av Fallout New Vegas i slengen. Ble vel laget i overkant av 9000 kopier i Europa av denne. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 BioShock Infinite Ultimate Songbird Edition includes monstrous statue Stilig statue. Vil ha The Ultimate Songbird Edition. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Bioshock spillene har alltid kommet i fete CE. Forrige var vel en svær Big Daddy figur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå