Windoge Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ingen som kan legge ut bilde av sine CE? Lenke til kommentar
Renascent Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Bare om esken er uåpnet. Du har jo tilfeller av gamle Sega spill, som er uåpnet, blir verdt mye etter en lang stund. Det har nok litt med populært spillet er i utgangspunktet. Tror nok ikke D3s samlepakke kommer til å bli verdt ekstremt mye... enn så lenge ihvertfall. Er det noen her som faktisk dropper å åpne eskene av denne grunn da? Jeg har faktisk en Pixar lampe inkludert 3-4 bdvdfilmer. Denner har jeg ikke åpnet, fordi denne versjonen var ulovlig for Pixar å lage/selge da lampen er egentlig copywrite av ett norsk lampefirma. Men ellers åpner jeg alt av spill og setter det i hylla mi geeken i meg sier det er kult! Et eksempel på noe som kan bli verdt noe over tid! Sikkert fint å finne ut hvor mange de rakk å selge før den ble fjernet for salg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Har disse to: Den Fallout 3-utgaven er en av de utgavene jeg gjerne skulle ha hatt. Utrolig kul! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Får ikke med alt av artbooks, plakater, ryggsekker som fulgte med i disse samlerutgavene Er kun disse jeg eier av Collector's Editions Endret 6. september 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
ipp97 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Da var både loot chest edition og freedom edition bestilt Da var det bare og vente:D Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Kan bare nevne at siden Elkjop.no har 20% på spill idag, så kan en få CoD: Black Ops 2: Prestige Edition for 1439,- og Far Cry 3 Insane Edition for 479,- (konsoll). Endret 8. september 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ingen som vurderer Hitman Absolution sine CE? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) har bestilt care package, vurdere loot for borderlands og freedom for assasins, noen som veit pris på sistnevnte oss gamestop? Endret 8. september 2012 av Noiz Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg burde det ettersom jeg har bestilt den selv, men neimen om jeg husker. Rundt tusenlappen? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Da var Borderlands 2 loot edition bestilt, får ringe til Gamestop på mandag og hørre med dem, blir dyrt dette her Men det er ingenting som er bedre enn å pakke opp ein collectors edition. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Bestilte Borderlands 2 loot edition her og for noen dager siden..flere Collectors edition som frister fremover. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Får ikke med alt av artbooks, plakater, ryggsekker som fulgte med i disse samlerutgavene Er kun disse jeg eier av Collector's Editions Håper du har god plass. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 No bestilte eg guild wars 2 CE også, no må eg søren meg stoppe.... Kjøper ikkje spill ofte, men når eg først begynner stopper det ikkje med det første Handler nesten alltid for heile høsten på 1 dag Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 @Thomas: Ja jeg har veldig god plass. Tok dem fram der, men bak sofaen min har jeg en hylle på 2.1 meter som jeg har mine CE på Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Assassin's creed 3 Freedom edition til pc, 499 = WIN Venter heller den ekstra månen, er ikkje ferdig med brotherhood eller revelations enda heller. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Det skal finnes en større utgave enn Freedom Edition av dette spillet også. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) eg har ikkje funnet noen større Ser grei ut den freedom. http://www.ign.com/articles/2012/03/27/assassins-creed-iii-collectors-editions-revealed The top-tier version is the Freedom Edition, which will be available for £79.99 on consoles and £59.99 on PC. The Freedom Edition contains a copy of the game in addition to: •A 9-inch Connor figurine •Steelbook case •George Washington's notebook •Exclusive lithograph •"Lost Mayan Ruins" single-player mission involving exploration of a Mayan pyramid and Captain Kidd's cutlass •"Ghost of War" single-player mission including Pontiac's War Club weapon •"Sharpshooter" multiplayer package including a new character, Sharpshooter weapon, one relic, one emblem, one special picture and "The Jester" title Endret 11. september 2012 av Noiz Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg som tok feil. Er vel Join or Die Edition som er den minste, og Freedom størst. Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Er det noen steder det fortsatt går ann å få tak i Borderlands 2: Ultimate Loot Edition til PC? Eller er jeg nødt til å nøye meg med Deluxe Vault Hunter Edition? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå