Crazy Joe Davola Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 noen som vet om norske butikker man kan forhåndsbestille halo 4 limited edition i? http://cdon.no/spill...dition-20448154 Var dyr da. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Assassin’s Creed III Gets Another Special Edition Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Innhold: International Limited Edition for Pre-Order* Four Playable Movie Characters Players will be able to fight for their squad’s survival and confront hordes of enemies as the original ALIENS film icons Private Hudson, Corporal Hicks, Private Drake and Sergeant Apone. Additional Marines Character Customization Options Ripley’s Flamethrower Collector’s Edition* High Quality Resin Powerloader Figurine in Limited Edition Xeno Hive Box Four Playable Movie Characters Players will be able to fight for their squad’s survival and confront hordes of enemies as the original ALIENS film icons Private Hudson, Corporal Hicks, Private Drake and Sergeant Apone. Additional Marines Character Customization Options Ripley’s Flamethrower Exclusive Multiplayer Weapons Sonic Electronic Ball Breakers Phase Plasma Rifle Exclusive Game Level USCM Academy Firing Range USCM Dossier Mission Brief USS Sephora Schematic Recruitment Card LV-426 Recon Photo USCM Iron-on Badges USCM Graduation Certificate Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Den kan forhåndsbestilles for latterlige 399,- hos Coolshop.com. De hadde til begge konsollene, men har kun til PS3 igjen nå. Sikkert en feil fra deres side. cdon har lagt ut Borderlands 2: Ultimate Loot Chest Edition, men har ikke satt en pris på den enda. Men da er det ihvertfall tydelig at det vil bli mulig å bestille derfra. Endret 31. mai 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 God of War: Ascension Collector's Edition Detailed Along with the game, the bundle includes a Kratos statue, a steelbook game case, the game's soundtrack, and a "pass for future DLC content." Kunne ikke finne bilder. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Fant et bilde, tror dette er noe lignende man får Enkelt jeg skal skaffe denne om den rekker til disse breddegrader Endret 14. juni 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
ipp97 Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 cdon har hat en del gode tillbud på editions i det siste. har selv kjøpt: assassins creed revelations ce Killzone 3 helghast edition og lord of the rings war in the north ce. alle var til under 400kr. billig spør du meg Lenke til kommentar
Renascent Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Drøy forskjell angående Far cry 3: Insane edition. Cdon er den billigste per dags dato for 780 eller noe, + frakt på 29. Amazon.co.uk selger den samme for pc for 32£! Går du videre til slutten av bestillingen (etter "send til adresse og kredittkort") når du skal godkjenne orderen, så ser du at bestillingen er nede i 27£. 27£ gir deg lov til å velge frifrakt, siden orderen er innenfor 20£. Sum før fortolling 253,53 norske kroner Toll 0,00 norske kroner Merverdiavgift (25%) 63,38 norske kroner Sum etter fortolling 316,91 norske kroner Det er 400NOK i forskjell det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Coolshop.com selger den for 419,- med fri frakt. Så nettopp ett screenshot av Darksiders 2 CE, maska var ganske kul! Kommer denne CE til Europa/Skandinavia? Finner ingen info om dette. EDIT: Link til bilde av CE http://www.wecollect...ors-edition.jpg Kan forhåndsbestilles hos cdon og gamezone nå. Litt stiv pris, så venter litt og ser om den blir billigere andre steder. Endret 18. juni 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Fikk lyst på den Aliens CE'en, selv om at jeg har mine tvil om hvorvidt spillet blir noe bra. Noen som har funnet den til en noenlunde grei pris for PC? Eneste jeg har funnet er Gamezone, som selger den til 1000kr. Synes det blir for dyrt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Drøy forskjell angående Far cry 3: Insane edition. Cdon er den billigste per dags dato for 780 eller noe, + frakt på 29. Amazon.co.uk selger den samme for pc for 32£! Går du videre til slutten av bestillingen (etter "send til adresse og kredittkort") når du skal godkjenne orderen, så ser du at bestillingen er nede i 27£. 27£ gir deg lov til å velge frifrakt, siden orderen er innenfor 20£. Sum før fortolling 253,53 norske kroner Toll 0,00 norske kroner Merverdiavgift (25%) 63,38 norske kroner Sum etter fortolling 316,91 norske kroner Det er 400NOK i forskjell det. Tollgrensa er vel fortsatt på 200 kroner? Lenke til kommentar
Renascent Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Drøy forskjell angående Far cry 3: Insane edition. Cdon er den billigste per dags dato for 780 eller noe, + frakt på 29. Amazon.co.uk selger den samme for pc for 32£! Går du videre til slutten av bestillingen (etter "send til adresse og kredittkort") når du skal godkjenne orderen, så ser du at bestillingen er nede i 27£. 27£ gir deg lov til å velge frifrakt, siden orderen er innenfor 20£. Sum før fortolling 253,53 norske kroner Toll 0,00 norske kroner Merverdiavgift (25%) 63,38 norske kroner Sum etter fortolling 316,91 norske kroner Det er 400NOK i forskjell det. Tollgrensa er vel fortsatt på 200 kroner? Stemmer det. Jeg gikk inn på http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564&epslanguage=no&step=2#anchorResult Tastet inn 27£ for DVD/CD. Resultatet ser du ovenfor. Selvom om du hadde måtte betale 86 for fortollingsgebyr, så er prisen fortsatt langt nedenfor enn hva cdon tilbyr. For 400kroner mindre, så kan pakken gjerne komme to dager etter release for min del. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Ja, men så får du den fra Coolshop også, for 419kr. Samme pris, men du slipper fortollingspisset. Det tar gjerne en uke eller to ekstra når pakken skal fortolles. Enda mer hysterisk morsomt de gangene de sender deg et BREV, som du må svare på og sende tilbake, før de gidder å fortolle. Da tar det gjerne 2-3 uker. I tillegg til tiden det tar å sende spillet fra England, selvsagt. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Koselig med toll tror de ble forvirret med 200kr verdien på min lg 15" oled tv uff da var kansje litt mer en hva det sto på pakken gitt ... 1-0 samco Men for et mas fra dem Lenke til kommentar
Renascent Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Ja, men så får du den fra Coolshop også, for 419kr. Samme pris, men du slipper fortollingspisset. Det tar gjerne en uke eller to ekstra når pakken skal fortolles. Enda mer hysterisk morsomt de gangene de sender deg et BREV, som du må svare på og sende tilbake, før de gidder å fortolle. Da tar det gjerne 2-3 uker. I tillegg til tiden det tar å sende spillet fra England, selvsagt. Coolshop har jeg ikke handlet hos, så jeg har ingen formening om hvor seriøse de er. Er som regel skeptisk til nettbutikker jeg ikke kjenner. Handler enten hos amazon.com/uk, play.com (før euroen) og eventuelle gode amazon tredje parts forhandlere. Nå får jeg se hvordan det går med pakken min. Tollgrunnlaget varierer jo avhengig av kursen, men den øker ikke så mye at jeg får en vesentlig prisøkning. Når jeg har fått pakken min, så skal du få vite hvordan det gikk. Angående fortolling, så har jeg kjøpt en del ting som måtte fortolles. Varene ble enkelt og greit levert på mitt postkontor og så fikk jeg en lapp samme dag av postkontoret at de hadde en pakke som måtte fortolles. Så dro jeg ned og fortollet varen, null stress egentlig. Nå hører det med til historien at de fortollet en bok jeg skulle bruke til utdannelsen min. Det nektet jeg såklart og jeg slapp å fortolle varen. En liten glipp fra deres side Lenke til kommentar
lyon Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Coolshop er raske, fikk via tollpost, (raskere enn posten til tider), selv om sendt fra Danmark. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Fikk skaffet en ekstra Diablo 3 CE idag, hvor mye kan den bli verdt om 1-2 år tro? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Ni No Kuni: Wrath of the White Witch - Wizard's Edition announced Dubbed Wizard's Edition, it includes a 300+ page hardback copy of the spellbook that protagonist Oliver uses in the game, a plush doll of companion character Drippy and exclusive Goldenmite and Golden Drongo DLC familiars. Ingen soundtrack? Det er skuffende. Musikken i spillet er jo helt fantastisk. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Den var ganske søt da. Selvom det ikke er soundtrack, så skal jeg prøve å få tak i den. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 vet dere om noen andre sider enn CDON som selger halo 4 limited edition? CDON har satt en ganske høy pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå