Crazy Joe Davola Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Hadde egentlig tenkt å vente med Borderlands 2, men det spørs om jeg klarer å motstå fristelsen hvis jeg ser Ultimate Loot Chest Edition i en nettbutikk. Ser ut som en av de tøffeste CE's jeg har sett. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Ligger bilde av den på Facebook-siden til B2 om jeg ikke husker feil. Bruker mobilen nå, så får ikke lenka til det i farta. Skal gjøre en hel del for å få tak i utgaven med kista! Nope, ikke et *ekte* bilde. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Nei, jeg så etter det i sta men fant det ikke så det må være borte igjen. Var vel under PAX East de la det frem tror jeg. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Borderlands Ultimate Loot edition SKAL droppe for meg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Veldig liten hund. Bare se på telefonen. Den er ikke i nærheten av så liten som jeg trodde den skulle være, så det er jo fint. Ser ikke ut som at kvaliteten er så verst heller. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Forventa meg ikke akkurat en life size versjon av kista. Men for min del virker størrelsen helt grei, ikke for stor ei for liten. Og syns de har vært flinke med detaljene, så hvis det er slik det ferdige produktet kommer til å se ut så blir jeg fornøyd! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Jepp. Eneste jeg ikke helt liker er den grønne malinga for å etterape lyset, ellers er den flott. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Tenkte på det samme med malinga. At for skarp og... upassende. Men jeg synes at kista ellers ser jævlig bra ut faktisk. Mye bedre enn jeg hadde forventet. De har virkelig fått den til å se "cel-shaded" ut! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Niiiiice! Gleder meg til den er i hus. Dama kan bare drite i hvor stor den er og "stygg" den er jo faen meg fantastisk! Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Hei sveis! Beklager om dette allerede er diskutert/nevnt, men lurer på om det er noen som vet om hvilke Collectors editions av Assassins Creed 3 som blir tilgjengelig her til lands. Ønsker veldig den jeg har sett bilde av tidligere med statue av vår nye snikmorder, men på de norske nettsidene jeg har vært inne hos har de bare en "Join or Die Edition", der er det ikke med noen figur EDIT: Fant nå ut at den versjonen jeg er ute etter heter "Freedom edition", men er ingen sider jeg har fått med meg som får inn denne Endret 20. mai 2012 av NrNine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Komplett har visst i sin nettbutikk og det var noen som sendte en mail og spurte de om det var sant og da svarte Komplett med at de skulle få tak i den. http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=Assassin+Creed+3 Endret 20. mai 2012 av Cloudemyx Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Ta en titt på komplett.no! De har. http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=assassin+creed+3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Niiiiice! Gleder meg til den er i hus. Dama kan bare drite i hvor stor den er og "stygg" den er jo faen meg fantastisk! Av og til må kvinnfolka bare finne seg i ting. Her er Amazon sin salgsside, fryktelig usikker på om jeg bare skal bestille den derfra med en gang. Gearbox har sagt på Twitter at den blir tilgjengelig i Europa snart, men vet ikke hvor den skal selges i tilfelle, Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Takker og bukker! Er dog litt skeptisk til at det står at de får inn bare "18stk. Ubekreftet" Men det ser også ut som gamestop har tenkt å ta inn denne så jeg kan til nød stikke bort å snakke med de. Lenke til kommentar
ipp97 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Er det noen som har erfaring med ubishop? tenkte og bestille freedom edition der. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Har aldri prøvd, men kjøper heller via andre enn å støtte Ubi rett ut Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Ser Coolshop.com har Insane Edition for 549,- på konsoll og 419,- på PC. Usikker på hvilken plattform jeg vil gå for. Det er jo Ubisoft det er snakk om. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Så nettopp ett screenshot av Darksiders 2 CE, maska var ganske kul! Kommer denne CE til Europa/Skandinavia? Finner ingen info om dette. EDIT: Link til bilde av CE http://www.wecollectgames.com/WCG_LIVE/wp-content/gallery/2012/03/darksiders-2-collectors-edition.jpg Endret 29. mai 2012 av NrNine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå