Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pancakewarysm.jpg

 

Forventa meg ikke akkurat en life size versjon av kista. Men for min del virker størrelsen helt grei, ikke for stor ei for liten. Og syns de har vært flinke med detaljene, så hvis det er slik det ferdige produktet kommer til å se ut så blir jeg fornøyd!

Lenke til kommentar

Hei sveis!

Beklager om dette allerede er diskutert/nevnt, men lurer på om det er noen som vet om hvilke Collectors editions av Assassins Creed 3 som blir tilgjengelig her til lands. Ønsker veldig den jeg har sett bilde av tidligere med statue av vår nye snikmorder, men på de norske nettsidene jeg har vært inne hos har de bare en "Join or Die Edition", der er det ikke med noen figur :(

 

EDIT: Fant nå ut at den versjonen jeg er ute etter heter "Freedom edition", men er ingen sider jeg har fått med meg som får inn denne

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

Niiiiice! :D Gleder meg til den er i hus. Dama kan bare drite i hvor stor den er og "stygg" den er jo faen meg fantastisk! :D

 

Av og til må kvinnfolka bare finne seg i ting.

 

Her er Amazon sin salgsside, fryktelig usikker på om jeg bare skal bestille den derfra med en gang. Gearbox har sagt på Twitter at den blir tilgjengelig i Europa snart, men vet ikke hvor den skal selges i tilfelle,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...