Rider of Reason Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Er det noen "vanlige" nettbutikker som selger Assassins Creed III Freedom Edition til PS3? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) GameStop/EBGames Endret 10. mai 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 det er vell Freedom Edition som har mest innhold? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-pc-og-mac/PCCDAC3JOD/assassin-s-creed-iii-join-or-die-edition-pc Lurer på om jeg skal kjøpe dette til PC til 399kr, var rimelig god pris for en samleutgave av spillet Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 50,- billigere på Lefdal http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/spill-pc-mac/PCCDAC3JOD/assassin-s-creed-iii-join-or-die-edition-pc Men er skeptisk til å kjøpe Ubisoft-spill på PC. Går nok for konsoll. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Men er nok bedre flyt i PC utgaven samt noe bedre texturer, har X360 kontroller der så ser ingen problem for meg å skaffe det til PCen Billig vil jeg si, 349kr er ingenting for en bra samleutgave! Før jeg bestiller skal jeg kjøpe meg Brotherhood til PCen å se hvordan det flyter. Flyter det bra, bestiller jeg 3eren til PCen idag! Endret 11. mai 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 det er vell Freedom Edition som har mest innhold? Ja, I tillegg til at Freedom Edition har en Connor figur i stedet for en brosje (er det det Join or Die har?). Vi får se, hvis jeg tør å bestille fra Ubisoft shop så går jeg for Freedom Edition, hvis ikke kjøper jeg vanlig utgave. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg fant Freedom Edition. De har den på Komplett.no. Jeg bestilte en nå. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Å neeeiiii, fant du den? Da må jeg jammen bestille den istedenfor Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg fant Freedom Edition. De har den på Komplett.no. Jeg bestilte en nå. Bestilte du til Konsoll? Er usikker på om de får den inn, den er merket med rødt, ikke på lager, og står ikke noe om når de får den inn. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg bestilte til X360. Står i ordrebekreftelsen at de må bestille den inn på lager. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg tror jeg sender en mail og spør dem for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Poster du svaret? Greit å vite, i tilfelle det kun er PC-utgaven de får inn. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Noe nytt om ACIII Freedom Edition? Søkte i dag tidlig etter Diablo III i håp om at det kanskje skulle dukke opp CE'er. På CDON så jeg at de hadde listet Diablo III CE til 1099,-. Bestilte to utgaver derfra. Nå håper jeg virkelig at det ikke er en stor feil fra deres side. Tenkte å poste det her i tilfelle det er noen andre her som er i samme situasjon som meg (utgaven min ble tidligere kansellert av GAME.no). Nå ser jeg at de har fjernet lenken til Diablo III CE. Håper det ikke betyr at de har gjort en feil. Endret 15. mai 2012 av Mr Bubbles Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Halo 4 får en Limited Edition. Ingen Legendary Edition denne gangen. Limited Edition virket uansett så uinteressant at jeg står over. Nesten bare in game content. http://www.eurogamer.net/articles/2012-05-16-more-halo-4-multiplayer-details-revealed Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Noe nytt om ACIII Freedom Edition? Fikk svar fra komplett i dag, og det lyder som følger. "Hei! Denne skal vi nok få tak i, men har desverre ikke noe dato." Så jeg tror jeg satser på at det stemmer. Uansett ikke noen kjempekatastrofe om jeg ikke får den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 noen som vet om norske butikker man kan forhåndsbestille halo 4 limited edition i? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) Borderlands 2 The Deluxe Vault Hunter’s Collector’s Edition will come with a Marcus Kincaid bobblehead; Inside the Vault: The Art & Design of Borderlands 2 hardbound book; collectable sticker set; map of Pandora; digital comic download code; and bonus downloadable in-game digital content for £64.99. The Ultimate Loot LE will come feature the items from the DVH collector’s edition, plus a collectable scaled replica of the red loot chests found throughout Pandora in Borderlands 2; steelbook case; Creatures of Pandora wide-format ID chart; lithograph postcard set; field notes from Sir Hammerlock; cloth map of Pandora; and a numbered certificate of authenticity. It’ll be £75 on PC and £100 on PS3 and 360. There’s pictures of both editions below Borderlands 2 launches in the US on September 18 and September 20 in Europe for PS3, 360 and PC. Endret 17. mai 2012 av TuRb0 1 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Ser jævlig sweet ut! Men jeg venter til jeg ser noen ekte bilder. Duke Nukem Forever CE'en var rimelig skuffende. Kortstokken og alt det andre var liksom i miniatyr-format. Ser for meg at den loot chest'en for eksempel vil være veldig liten, eller i svært dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Ligger bilde av den på Facebook-siden til B2 om jeg ikke husker feil. Bruker mobilen nå, så får ikke lenka til det i farta. Skal gjøre en hel del for å få tak i utgaven med kista! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå