Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men er nok bedre flyt i PC utgaven samt noe bedre texturer, har X360 kontroller der så ser ingen problem for meg å skaffe det til PCen :)

 

Billig vil jeg si, 349kr er ingenting for en bra samleutgave!

Før jeg bestiller skal jeg kjøpe meg Brotherhood til PCen å se hvordan det flyter. Flyter det bra, bestiller jeg 3eren til PCen idag!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Noe nytt om ACIII Freedom Edition?

 

Søkte i dag tidlig etter Diablo III i håp om at det kanskje skulle dukke opp CE'er. På CDON så jeg at de hadde listet Diablo III CE til 1099,-. Bestilte to utgaver derfra. Nå håper jeg virkelig at det ikke er en stor feil fra deres side. Tenkte å poste det her i tilfelle det er noen andre her som er i samme situasjon som meg (utgaven min ble tidligere kansellert av GAME.no). :wee:

 

Nå ser jeg at de har fjernet lenken til Diablo III CE. Håper det ikke betyr at de har gjort en feil. :closedeyes:

Endret av Mr Bubbles
Lenke til kommentar

Borderlands 2 :eek:

The Deluxe Vault Hunter’s Collector’s Edition will come with a Marcus Kincaid bobblehead; Inside the Vault: The Art & Design of Borderlands 2 hardbound book; collectable sticker set; map of Pandora; digital comic download code; and bonus downloadable in-game digital content for £64.99.

 

The Ultimate Loot LE will come feature the items from the DVH collector’s edition, plus a collectable scaled replica of the red loot chests found throughout Pandora in Borderlands 2; steelbook case; Creatures of Pandora wide-format ID chart; lithograph postcard set; field notes from Sir Hammerlock; cloth map of Pandora; and a numbered certificate of authenticity. It’ll be £75 on PC and £100 on PS3 and 360.

There’s pictures of both editions below Borderlands 2 launches in the US on September 18 and September 20 in Europe for PS3, 360 and PC.

 

 

le2.jpg

 

 

le1.jpg

Endret av TuRb0
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...