Cloudemyx Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Risen 2 CE koster £39.95 på Zavvi. Det er før toll og tull, men til forskjell fra Play der den koster £69.99 før toll og tull, så sparer man litt allikevel. Endret 13. april 2012 av Cloudemyx Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Risen 2 CE koster £39.95 på Zavvi. Det er før toll og tull, men til forskjell fra Play der den koster £69.99 før toll og tull, så sparer man litt allikevel. Hint: Kan jo alltids kontakte "Zavvi" og spør om de kan sende den som gave? Er du heldig så slipper den gjennom toll og tull da. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg synes jeg hørte noen si at nettbutikkene ikke kunne gjøre det fordi det egentlig ikke var lov og at de kunne få problemer for det? Jeg vet at mange har spurt om det allikevel, men det er vel ikke alle butikker som er like strenge på det kanskje. Det er nå i allefall mulighet for å krysse av for "Gift" på Zavvi, men hvis tollen mistenker at innholdet er over grensen, åpner de pakken og du må betale allikevel. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Ser ut som de kun har CE på konsoll på Zavvi. Ble litt fristet til å bestille, men Risen 2 er spill jeg skal ha på PC. Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Noen som har bestilt Risen 2 CE, isåfall fra hvor ? Fikk dette svaret fra gamezone i dag :S "Da har jeg snakket med leverandøren, og Risen 2 CE kommer dessverre ikke til Norge og Skandinavia." Viser seg at vi klarer å få tak i denne på annet vis likevel. Regner med at info kommer mandag eller tirsdag kommende uke. God helg. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Tror jeg faktisk skal smelle til med å forhåndsbestille Guild Wars 2 Collectors Edition idag Den ser lekker ut, samt figuren skal være 25cm høy! Endret 14. april 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Noen som har bestilt Risen 2 CE, isåfall fra hvor ? Fikk dette svaret fra gamezone i dag :S "Da har jeg snakket med leverandøren, og Risen 2 CE kommer dessverre ikke til Norge og Skandinavia." Viser seg at vi klarer å få tak i denne på annet vis likevel. Regner med at info kommer mandag eller tirsdag kommende uke. God helg. Flott Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 så at det ble lagt ut nye collectors edition for xbox 360 og pc på cdon.com igår og de er allerede borte.. er de så populære??? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg sjekket på cdon to ganger igår og kunne ikke se noe. Må akkurat ha gått glipp av det da. Skal følge med på Gamezone imorgen og se om de legger den ut da. Håper de får CE til PC. Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg sjekket på cdon to ganger igår og kunne ikke se noe. Må akkurat ha gått glipp av det da. Skal følge med på Gamezone imorgen og se om de legger den ut da. Håper de får CE til PC. Ops jeg glemte vist å skrive mass effect 3! Mass effect 3 collectors edition på 360 og PC ble lagt ut igjen igår på cdon.com skulle bestille idag og var de jammen meg borte er de virkelig så populære? Ser at det finnes flesk av ps3 CE tho.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 De burde ikke være så populære i hvert fall, ganske dårlige greier. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Mitt flotte kvinnemenneske har vært så snill å forhåndsbestille den polske/ungarske spesialversjonen av Risen 2 (PC) til den nette sum av 500-something kroner. Inneholder spillet (med Treasure Isle DLC'en), statuett, making-of DVD (sikkert på tysk med ungarsk tekst men wutevur), soundtrack-CD, necklace, manualer, stickers, kart og alskens slike ting. Den rum-barrel greia er faktisk laget i tre, og får plass til hele spesialversjonen inni. Heave ho! PS: Åh fy steike som jeg synes denne nye forumstrukturen suger... Endret 27. april 2012 av Hr. Jenssen 3 Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Noen som vet om Dragon's Dogma LE kommer til Norge? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Finnes det noen Max Payne 3 Special Edition? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Ja, den kan du finne hos game.no, cdon.no og elkjøp for å gi deg et par tips Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Fikk dessverre en mail fra GAME.no i dag om at de ikke har nok Diablo III CE til alle som har forhåndsbestilt. Rart at det er fremdeles er åpent for bestillinger på nettbutikken. Endret 7. mai 2012 av Mr Bubbles Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Er det Max Payne 3 du tenker på? Jeg har ikke fått mail. Hvilken plafform bestilte du til? Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Er det Max Payne 3 du tenker på? Jeg har ikke fått mail. Hvilken plafform bestilte du til? Beklager for at jeg ikke presisterte hvilket spill det gjaldt, og jeg har nå redigert min forrige post. Det spillet som GAME.no ikke hadde nok til alle som har forhåndsbestilt er Diablo III CE. Det virker som at jeg enten må nøye meg med standardversjonen eller betale dobbelt så mye for å skaffe meg CE'en til Diablo III fra Gamezone. Oh well... Jeg hadde faktisk planer om å bestille Max Payne 3 SE fra GAME.no, men nå tror jeg at jeg prøver på CDON istedet - og håper på at de klarer å levere. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 Fikk en merkelig telefon fra Elkjøp angående The Witcher 2 Dark Edition (X360). Forhåndsbestilte utgaven en gang i mars, og fikk beskjed fra dem en uke før lanseringen om at de ikke hadde nok til alle. De tilbudte meg derfor om å enten få to spesialutgaver hvor jeg får den ene gratis eller Dark Edition til halv pris. Jeg valgte det sistnevnte. Nå tidlig i mai ringte de meg og sa at de ikke får inn utgaven i det hele tatt, og ga meg en kompensasjon på 300 kr. Har aldri opplevd noe lignende, er dette vanlig? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Tror elkjøp har rotet med min bestilling av Dark Edition også. De sendte spillet 16. april, men jeg har enda ikke mottatt det. Det har aldri tatt så lang tid før, så noe må ha skjedd. Har sendt mail, men de sa jeg bare måtte gi det litt mer tid. Aliens: Colonial Marines Collector's Edition til 399,- ? Må være en feil, eller? https://www.coolshop.com/no/catalog/product/38631-aliens_colonial_marines_collectors_edition_x360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå