Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Risen 2 CE koster £39.95 på Zavvi. Det er før toll og tull, men til forskjell fra Play der den koster £69.99 før toll og tull, så sparer man litt allikevel.

Hint: Kan jo alltids kontakte "Zavvi" og spør om de kan sende den som gave? Er du heldig så slipper den gjennom toll og tull da. ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes jeg hørte noen si at nettbutikkene ikke kunne gjøre det fordi det egentlig ikke var lov og at de kunne få problemer for det? Jeg vet at mange har spurt om det allikevel, men det er vel ikke alle butikker som er like strenge på det kanskje. Det er nå i allefall mulighet for å krysse av for "Gift" på Zavvi, men hvis tollen mistenker at innholdet er over grensen, åpner de pakken og du må betale allikevel.

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt Risen 2 CE, isåfall fra hvor ?

 

Fikk dette svaret fra gamezone i dag :S

 

"Da har jeg snakket med leverandøren, og Risen 2 CE kommer dessverre ikke til Norge og Skandinavia."

 

Viser seg at vi klarer å få tak i denne på annet vis likevel. Regner med at info kommer mandag eller tirsdag kommende uke. God helg. :)

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt Risen 2 CE, isåfall fra hvor ?

 

Fikk dette svaret fra gamezone i dag :S

 

"Da har jeg snakket med leverandøren, og Risen 2 CE kommer dessverre ikke til Norge og Skandinavia."

 

Viser seg at vi klarer å få tak i denne på annet vis likevel. Regner med at info kommer mandag eller tirsdag kommende uke. God helg. :)

 

Flott :)

Lenke til kommentar

Jeg sjekket på cdon to ganger igår og kunne ikke se noe. Må akkurat ha gått glipp av det da. Skal følge med på Gamezone imorgen og se om de legger den ut da. Håper de får CE til PC.

 

 

Ops jeg glemte vist å skrive mass effect 3!

 

Mass effect 3 collectors edition på 360 og PC ble lagt ut igjen igår på cdon.com skulle bestille idag og var de jammen meg borte er de virkelig så populære? Ser at det finnes flesk av ps3 CE tho..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mitt flotte kvinnemenneske har vært så snill å forhåndsbestille den polske/ungarske spesialversjonen av Risen 2 (PC) til den nette sum av 500-something kroner.

 

Edycja%20kolekcjonerska%20Risen%202%20Mroczne%20wody.jpg

 

image.jpg

 

Inneholder spillet (med Treasure Isle DLC'en), statuett, making-of DVD (sikkert på tysk med ungarsk tekst men wutevur), soundtrack-CD, necklace, manualer, stickers, kart og alskens slike ting. Den rum-barrel greia er faktisk laget i tre, og får plass til hele spesialversjonen inni. Heave ho!

 

PS: Åh fy steike som jeg synes denne nye forumstrukturen suger...

Endret av Hr. Jenssen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det Max Payne 3 du tenker på? Jeg har ikke fått mail. Hvilken plafform bestilte du til?

 

Beklager for at jeg ikke presisterte hvilket spill det gjaldt, og jeg har nå redigert min forrige post. Det spillet som GAME.no ikke hadde nok til alle som har forhåndsbestilt er Diablo III CE. Det virker som at jeg enten må nøye meg med standardversjonen eller betale dobbelt så mye for å skaffe meg CE'en til Diablo III fra Gamezone. Oh well... :hm:

 

Jeg hadde faktisk planer om å bestille Max Payne 3 SE fra GAME.no, men nå tror jeg at jeg prøver på CDON istedet - og håper på at de klarer å levere.

Lenke til kommentar

Fikk en merkelig telefon fra Elkjøp angående The Witcher 2 Dark Edition (X360). Forhåndsbestilte utgaven en gang i mars, og fikk beskjed fra dem en uke før lanseringen om at de ikke hadde nok til alle. De tilbudte meg derfor om å enten få to spesialutgaver hvor jeg får den ene gratis eller Dark Edition til halv pris. Jeg valgte det sistnevnte. Nå tidlig i mai ringte de meg og sa at de ikke får inn utgaven i det hele tatt, og ga meg en kompensasjon på 300 kr. Har aldri opplevd noe lignende, er dette vanlig? :huh:

Lenke til kommentar

Tror elkjøp har rotet med min bestilling av Dark Edition også. De sendte spillet 16. april, men jeg har enda ikke mottatt det. Det har aldri tatt så lang tid før, så noe må ha skjedd. Har sendt mail, men de sa jeg bare måtte gi det litt mer tid.

 

Aliens: Colonial Marines Collector's Edition til 399,- ? Må være en feil, eller? https://www.coolshop.com/no/catalog/product/38631-aliens_colonial_marines_collectors_edition_x360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...