Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 vet ikke om det er lov jeg, men noen her inne som er interrisert i skyrim CE? har 2stk liggende ute på finn Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg har alltid lurt på hvorfor det er vits å kjøpe andre editions fremfor den vanlige. Hvis jeg gidder å kjøpe andre utgaver, bør utgaven inneholde masse ekstra in-game materiale. Pleier dere å samle på CDer/bøker dere får med? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Jeg samler på alt av Collectors Edition, selv eskene kaster jeg ikke Men som sagt er det statuer og figurer som er i slike pakker stilles de opp i mine hyller! Mitt syn på ingame items er bare waste, er jo meste bare til multiplayeren og den driter jeg i Endret 16. mars 2012 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg er veldig enig med Toman. Ingame content er bare tull. Soundtrack, figurer/statuer, art books, plakater osv er det jeg liker med samlerversjoner. Jeg beholder også alt av esker. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Bare jeg som bryr meg fint lite om ekstra "in-game content" når det gjelder samleutgaver? 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Assassins Creed 3 Freedom Edition skal jeg ha. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Kommer Freedom Edition her til lands blir den skaffet, men ikke til 1300kr for den er ikke verdt så mye Endret 27. mars 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Hvor står det at den koster 1300,- ? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Det er det slike utgave pleier å koste i begynnelsen her til lands. Crysis Nano Edition, COD BO Prestige Edition, Gears 3 Epic Edition, Killzone 3 Helghast Edition, Halo Reach Legendary Edition bare for å ta noen eksempler på hvorfor jeg tipper den prisen Betalte selv nesten 1300kr hver på disse utgavene Endret 27. mars 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Satser på at Elkjøp eller Lefdal smeller til med et godt tilbud. De gjør ofte det på storspill og spesialversjoner av spill. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Ja, jeg håper det! Ser at ultima.pl selger den til 399zl, ca 750 kr blir det! Ikke verst. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Den var fin den! Har Ezio fra før, ender jeg opp med Connor i tillegg kommer jeg til å legge arbeid i å få tak i Altaïr Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 ACIII Freedom Edition så fet ut! Gleder meg til å få tak i den statuen. XD Glemte at "Naruto Shippuuden: Ultimate Ninja Storm Generations" lanseres om 2 dager. Jeg er kanskje sent ute, men er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt "Card Edition" i Norge? Vurderer samtidig Gamezone's "GZ Edition" hvor man får med en soundtrack. Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Glemte at "Naruto Shippuuden: Ultimate Ninja Storm Generations" lanseres om 2 dager. Jeg er kanskje sent ute, men er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt "Card Edition" i Norge? Vurderer samtidig Gamezone's "GZ Edition" hvor man får med en soundtrack. NamcoBandai (utgiveren) valgte å kansellere Card Edition i Norge på grunn av liten etterspørsel, dessverre. Den norske utgaven av selve spillet inneholder "A trading card booster pack unlocking exclusive content", så man får noe ved siden av selve spillet dersom man ikke bestiller Gamezone Edition også. Hilsen Hauk Gamezone.no Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Takk for svar, GZ Hauk! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hm, GameStop her borte selger Catherine CE, med t-skjorte og alt til 500 spenn. Tror ikke det er den som en gang ble vist frem her allikevel. Usikker på om jeg skal slå til. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Det er et veldig spesielt spill, så om du ikke allerede har gjort det kan det være lurt å se litt gameplay og lese litt om det før du kjøper det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Vurderer å skaffe denne til PC når det kommer ut: •A copy of Max Payne 3 •10” tall Collectible Max Payne Statue created in a collaboration between TriForce and Rockstar Games •Series of game-inspired Original Still Life Art Prints that depict some of Max Payne’s inner demons and vices •Copper and brass-plated iron, bullet-shaped Bullet Keychain featuring a screw-off back •Classic Multiplayer Character Pack of eight playable multiplayer characters for Max Payne 3 Multiplayer, including fan favorites from the original Max Payne and Max Payne 2 like Max Payne from Max Payne 2, Mona Sax and Vladimir Lem •Disorderly Conduct Multiplayer Weapons Pack for Max Payne 3 Multiplayer that includes the Hammerhead Auto Shotgun, G9 Grenade Launcher and Molotov cocktail •Max Payne 3 Official Soundtrack featuring the game’s instrumental score Prisen på den er 799kr på game.no , ikke så gale pris! Endret 2. april 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Hadde statuen sett mer ut som Max Payne og mindre ut som en gjennomsnittlig mann i dress hadde jeg vært mer interessert. Endret 2. april 2012 av AltF4 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå