Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det er det slike utgave pleier å koste i begynnelsen her til lands. Crysis Nano Edition, COD BO Prestige Edition, Gears 3 Epic Edition, Killzone 3 Helghast Edition, Halo Reach Legendary Edition bare for å ta noen eksempler på hvorfor jeg tipper den prisen :p

 

Betalte selv nesten 1300kr hver på disse utgavene

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

ACIII Freedom Edition så fet ut! Gleder meg til å få tak i den statuen. XD

 

Glemte at "Naruto Shippuuden: Ultimate Ninja Storm Generations" lanseres om 2 dager. Jeg er kanskje sent ute, men er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt "Card Edition" i Norge? Vurderer samtidig Gamezone's "GZ Edition" hvor man får med en soundtrack.

Lenke til kommentar

Glemte at "Naruto Shippuuden: Ultimate Ninja Storm Generations" lanseres om 2 dager. Jeg er kanskje sent ute, men er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt "Card Edition" i Norge? Vurderer samtidig Gamezone's "GZ Edition" hvor man får med en soundtrack.

 

NamcoBandai (utgiveren) valgte å kansellere Card Edition i Norge på grunn av liten etterspørsel, dessverre. Den norske utgaven av selve spillet inneholder "A trading card booster pack unlocking exclusive content", så man får noe ved siden av selve spillet dersom man ikke bestiller Gamezone Edition også.

 

Hilsen Hauk

Gamezone.no

Lenke til kommentar

Vurderer å skaffe denne til PC når det kommer ut:

 

maxpaynespecialeditioncontent.jpg

•A copy of Max Payne 3

 

•10” tall Collectible Max Payne Statue created in a collaboration between TriForce and Rockstar Games

 

•Series of game-inspired Original Still Life Art Prints that depict some of Max Payne’s inner demons and vices

 

•Copper and brass-plated iron, bullet-shaped Bullet Keychain featuring a screw-off back

 

•Classic Multiplayer Character Pack of eight playable multiplayer characters for Max Payne 3 Multiplayer, including fan favorites from the original Max Payne and Max Payne 2 like Max Payne from Max Payne 2, Mona Sax and Vladimir Lem

 

•Disorderly Conduct Multiplayer Weapons Pack for Max Payne 3 Multiplayer that includes the Hammerhead Auto Shotgun, G9 Grenade Launcher and Molotov cocktail

 

•Max Payne 3 Official Soundtrack featuring the game’s instrumental score

 

Prisen på den er 799kr på game.no :), ikke så gale pris!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...