Snurreleif Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ja Gudene vet hvor mye penger jeg har spart ved å kjøpe film, spill, musikk og bøker fra utlandet. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Jeg tror ikke at han karen bak disken lyg om det. (Ang. Castlevania Special Edition - Gamestop) Og btw hvor forhåndsbestilte dere Fallout New Vegas hen? På Platekompaniet stor det "Kommer Snart", men har opplevd at de ikke har flere på lager før når det står det. <_< Endret 2. oktober 2010 av Mr Bubbles Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Tenkte at han kanskje ikke var blitt informert om at det var en produksjonsfeil. Men da bør de ringe og gi beskjed ivertfall. Fallout: New Vegas CE bestilte jeg hos CDON.com, men ser ut som at de er utsolgt nå. Kan bestille fra game.no ivertfall. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 http://www.game.no/acatalog/Fallout_New_Vegas_Collector_s_PS3_Playstation_3.html Game.no pleier å være en 100/200 kroner billigere enn på PK og CDON. Så vidt jeg har sett iallefall. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ivertfall billigere enn på CDON. PK har av ofte gode tilbud på CE og LE har jeg sett. Men synes det egentlig er litt rart at ikke elkjøp/lefdal har CE til forhåndsbestilling. Kanskje de får det om ikke lenge. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Hva var den opprinnelige prisen hos CDON? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 749,- for PC og 849,- for konsoll. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Denne du mener? http://www.gamestop.no/game.asp?id=766 Denne har jeg ikke funnet andre steder enn på denne norske GameStop siden. Sannsynligvis noe en må forhåndsbestille i butikken. Limited Edition kan kjøpes her f.eks. http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=17791 Vet du hvor mye det vil koste totalt å kjøpe fra videogameplus.ca? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Spillet koster jo 79,99 CDN og i shipping til Norge koster det 37.49 CDN, så det blir 117.48 CDN til sammen. I norske kroner skal det bli 670,- kr elns. Du kan også skrive en kommentar til de når før du trykker på "place order/confirm order", sånn at du kan skrive f.eks at du gjerne vil at de skriver "gift" på pakken slik at du unngår toll. Da tror jeg det skal være mulig at den går igjennom tollen uten å måtte betale dyre dommer for den. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg fikk ikke med meg den kommentarboksen du snakket om, da jeg bestilte det igår. Huff, nå blir det tollavgifter på den. Er noe bittert når jeg får vite i ettertid at jeg kunne unngå det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Du fikk en ordrebekreftelse med et ordrenummer på mail? Hvis du sender de en mail (de har sikkert en kundeservicemail, bare let på siden) også skriver du det ordrenummeret og ber de sende pakken som "gift" p.g.a du vil unngå toll og sånt. Verdt å prøve. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg mener at VGP skriver en lavere verdi på pakken uansett. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har bare bestilt derfra en gang. Demon's Souls Deluxe Edition og den gikk glatt igjennom tollen. Husker ikke hva det stod utenpå pakken. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ja, jeg vurderer å bestille AC:BH LE derfra. Off topic: Hvem er det som er avbildet på avataren din? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg vurderte det samme. Det er en karakter fra FF VS XIII. Vi vet ikke navnet hans enda, så han er bare blonde guy/shotgun guy. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vet du hvor mye frakten kommer på? Er det mye, så kjøper jeg heller limited codex edition. Aha, han virket kjent, men jeg kunne bare ikke sette navn på han. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Frakten er på 37.49 CDN, så frakten blir faktisk på 214,- kr i følge DinSide sin valutakalkis. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 WoW Cataclysm Collector's Edition ble bestilet for ikke så lenge siden. Gleder meg! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg måtte omdirigere noen av forhåndsbestillingene mine. En av de er Fable 3 CE fra Game.no. Jeg sendte de en mail og spurte de om de kunne endre på leveringsadressen og det gikk glatt. Fikk mail dagen etterpå om at de hadde endret den, så da er jeg spent på om den kommer frem hit. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Da har jeg bestilt Fable 3 CE fra game.no selv. Har hørt at de har vært rimelig håpløse på å levere før, men jeg tok en sjanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå