Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Fikk Mass Effect 3 CE i dag, veldig pen! Men, jeg aner ikke hvor kodene har blitt av. Har en for en Normandy til min avatar (fuck yeah liksom) og en til den første DLC'en som kommer, men den ekstra karakteren, våpnene og ett eller annet robotisk kjæledyr ser jeg ikke snurten av. Noen som har noen tips?

 

Har altså ikke prøvd å putte spillet i boxen, men antar det som vanlig er koder som må til.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Koden til DLC`et på samme lapp som Online Passet. Den øverste er til selve passet, som følger med N7 våpen. Nederste koden er til From Ashes-DLC`et.

 

Om du ikke har denne lappen er noe temmelig feil med din CE-utgave og du må nesten kontakte butikken eller EA om det.

 

En kode til skal vist enkelte butikker/nettbutikker sende ut, men de har enda ikke fått denne fra EA. Er et maskingevær (M-55 tror jeg).

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte Mass Effect 3 CE fra Game og Street Fighter X Tekken SE fra CDON og det ser ut til at ingen av de klarer å levere spillene i tide. :hrm:

 

Uansett, har tenkt til å bestille Ninja Gaiden 3 CE, men har ennå ikke sett den i norske nettbutikker. Noen som vet om den kommer til Norge? :hmm:

Lenke til kommentar

Synes Mass Effect 3 CE skuffa litt med tanke på prisen. Jeg betalte 50kr mer og da endte jeg opp med Star Wars The Old Republic CE! Mer innhold her ja!

 

Ikke noe å hoppe i taket for nei. For min del er den store overraskelsen kvaliteten på pappesken, og det sier vel kanskje sitt. Boka var fin forsåvidt, men har ikke sett så mye i den da slike bøker gjerne inneholder spoilers.

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte Mass Effect 3 CE fra Game og Street Fighter X Tekken SE fra CDON og det ser ut til at ingen av de klarer å levere spillene i tide. :hrm:

 

Er vel sånn at GAME ikke selger Mass Effect 3 at all? Sammen med en hel haug med andre spill, pga av seriøse økonomiske problemer.

kilde

 

Er dog usikker om dette gjelder hele verdens GAME butikker?

Uansett surt hvis de går konkurs, kjip å tenke tanken at Gamestop får monopol på fysisk salg av spill :thumbdown:

Endret av Haunts
Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte Mass Effect 3 CE fra Game og Street Fighter X Tekken SE fra CDON og det ser ut til at ingen av de klarer å levere spillene i tide. :hrm:

 

Er vel sånn at GAME ikke selger Mass Effect 3 at all? Sammen med en hel haug med andre spill, pga av seriøse økonomiske problemer.

kilde

 

Er dog usikker om dette gjelder hele verdens GAME butikker?

Uansett surt hvis de går konkurs, kjip å tenke tanken at Gamestop får monopol på fysisk salg av spill :thumbdown:

 

Visste ikke at de holder på å gå konkurs. Uansett, så fikk jeg mail fra dem:

 

"Hei

 

Vi fikk desverre Mass Effect 3 litt sent inn på lager. For å få de raskest mulig frem, så har vi sendt de som A-post idag, noen av de aller siste som vanlig post. Vi beklager selvfølgelig om noen får de litt senere enn normalt."

 

Ut ifra mailen har de allerede sendt spillet, men bare litt sen. Blir vel trist om Game skulle gå konkurs, pleier å forhåndsbestille derfra. =/

Lenke til kommentar

cewoosh.jpg

 

The Collector's Edition is going to cost you $149.99, but ArenaNet certainly seems to be providing bang for your buck: a 10-inch statue of the iconic Rytlock Brimstone and his sword Sohothin, a custom frame with five Guild Wars 2 art prints, a book on the making of Guild Wars 2, a soundtrack CD, and five in-game items (including a mini Rytlock)...

 

Denne her gleder jeg meg som en liten unge til! :D

Lenke til kommentar

cewoosh.jpg

 

The Collector's Edition is going to cost you $149.99, but ArenaNet certainly seems to be providing bang for your buck: a 10-inch statue of the iconic Rytlock Brimstone and his sword Sohothin, a custom frame with five Guild Wars 2 art prints, a book on the making of Guild Wars 2, a soundtrack CD, and five in-game items (including a mini Rytlock)...

 

Denne her gleder jeg meg som en liten unge til! :D

 

Oh! Denne skal jeg forhåndsbestille med en gang når det blir tilgjengelig.

 

Venter fremdeles på Mass Effect 3 CE fra Game.no. Det har gått en uke siden lansering. :(

Lenke til kommentar

Jeg håper inderlig noen her inne skal skaffe seg denne

 

pc-diablo-iii-us-collector.jpg

Jeg skal ihvertfall ha denne. Følger jo med veldig mye pluss Diablo II samt Diablo II Lord Of Destruction :)

 

Innholdet er som følger:

 

Collectors edition inneholder:

Diablo III spillet,

Bak kulissene,

Diablo III Soundtrack,

Diablo III Kunstbok,

En Diablo III skalle med 4GB USB Soulstone,

Eksklusive ingame gjenstander,

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...