IcedInsanity Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Ja, fikk det idag. Tenkte det at det ikke virket enda siden det ikke er kommet for fult enda Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Soul Calibur V Unboxing now with heavy breathing Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Det er den dårligste "heavy breathing" jeg har hørt noen gang. Man snorker ikke når man er kåt. Noen som har hørt noe om The Darkness 2 kommer med en spesialutgave? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Noen som har hørt noe om The Darkness 2 kommer med en spesialutgave? Bare en pre order versjon som blir kalt Limited Edition Endret 28. januar 2012 av Haunts Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Eksklusivt ingame content er bare teit, gi meg heller noe i fysisk format. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=boZbWbOO4qQ Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Terraria Collectors Edition The Collector's Edition package includes a copy of Terraria, an exclusive in-game item (not yet named), a poster, a pickaxe keyring, and a batch of trading cards. Terraria: Collector's Edition will be priced at £19.95, and will hit store shelves March 16th. Kilde indiegames.com Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Jeg tok å bestilte Star Wars The Old Republic Collector's Edition Min første Collector's Edition i 2012 er på vei! Skal si jeg gleder meg til jeg får denne så jeg kan få pakke denne opp Endret 31. januar 2012 av iToMaN 2 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg tok å bestilte Star Wars The Old Republic Collector's Edition Min første Collector's Edition i 2012 er på vei! Skal si jeg gleder meg til jeg får denne så jeg kan få pakke denne opp Den er deilig! Har den selv Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Der var Final Fantasy XIII-2 Crystal Edition i hus. Boksen var større enn jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg pakket opp min tidligere i dag, jeg ble også overrasket over størrelsen. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Må si at jeg ble skuffet over AC: Revelations sin CE, og det var til tros for at jeg ikke hadde noen forventninger. Begge the witcherspillene mine overgår den lett i hva som fulgte med og ingen av de var CE. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Bestilte Lord of the Rings: War in the North Collectors Edition fra cdon idag. Likte statuen, og er spent på selve spillet også. Spesielt siden det fikk 9/10 her på gamer.no Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Er iallefall et underholdene spill med venner. Har klart det ut 2 ganger med et par kompiser. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Høres bra ut. Tenker å spille gjennom alene først, så får jeg se om jeg tar en gjennomspilling til med en kompis. Ifølge anmeldesen til Gamer skal det være nesten like artig å spille alene. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Risen 2 får en fet Collectors Edition. Skal helt klart skaffes. - Making of DVD - Soundtrack CD - Double-sided poster – the map of the game world on one side and an artwork on the other - Pirate Flag - Amulet - The Art of Risen 2: Dark Waters – an exclusive collection of art cards - Three Risen 2 stickers 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg kjøpte Uncharted 1 og 2 som en dual-pack i platinum-serien, og ble fullstendig hekta på Drake. Bestilte derfor Uncharted 3 Explorer pack før den ble sluppet. Fin kiste, med figur, halskjede med ring, beltespenne, musmatte og litt annet snacks. Ikke minst DAGBOK! Fikk flashback til Indiana Jones and the last crusade på Amiga 500 umiddelbart. Se mer på collectorsedition.org Dyr, men verdt pengene Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Drev og søkte litt rundt etter Soul Calibur V DLC'er, og fant ut at de som kjøper Soul Calibur V Collector's Edition i Europa skal egentlig få med den eksklusive spillkarakteren, Dampierre. Noen som vet om dette gjaldt for norske spillbutikker? Bestilte Soul Calibur V CE selv, men har ikke fått noe eksklusivt spillinnhold. http://www.videogamesblogger.com/2012/02/06/soul-calibur-5-dlc-lineup-announced-for-february-2012.htm Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Pandora’s Tower Limited Edition. Standard copy of the game. Steel book case (separate item). 32 Page Art book. Håper den blir tatt inn, for jeg har bare sett den vanlige utgaven hittil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå