Haunts Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 The Last Story - Limited Edition Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Allerede bestilt! http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Nintendo-Wii/Spill/RPG/The-Last-Story-Limited-Edition-Wii--117509-p0000045953.aspx Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Bestilte min hos spillsjappa.no, men billigste jeg har funnet hittil er hos dvdhuset.no. Lot dog være å bestille derfra da den stod på bestselger lista, i tilfelle jeg ikke får den dvdhuset last story le spillsjappa.no last story le Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Spillsjappa.no har jeg aldri hørt om. Er de bra? Selv venter jeg og ser om Lefdal får den inn. Siden de selger vanlig til 299,- ser jeg for meg at de kan selge LE for 449-499,-. Hvis det ikke skjer får jeg se hvor jeg kjøper. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Ah, nice, men prisforskjellen er ikke så stor, så lar bestillingen stå hos GameZone som jeg stoler på, da vet jeg sikkert at jeg får den. Selv om de har litt høy fraktpris. >_< Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Spillsjappa.no har jeg aldri hørt om. Er de bra? Ikke jeg heller før i dag. De er drevet av Japan Photo, så ikke noe humbugg der. Startet opp i fjor, så nokså nyetablerte, men finner ikke noe negativt om dem. Så spillsjappa.no er lagret over sider jeg sjekker regelmessig Endret 25. januar 2012 av Haunts Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Er Assassin's Creed: Revelations CE verd pengene? Ser at jeg kan få det til en 100lapp mer enn gamezone tar får vanlige versjonen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Kjøp den her, 199,- for CE. Finnes også på X360. http://cdon.no/spill/assassins_creed_revelations_-_collectors_edition-14569943 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Vet, der jeg fant xboxversjonen, må si at jeg ble litt skuffet over innholdet. Vanlig nordic edition av The Witcher 2 hadde jo mere innhold. Men blir nok til å kjøpe den uansett. Ser tøffere ut enn de vanlige flate dvdcoverne. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Da fikk eg mail fra Gamezone om at FF13-2 var sendt! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Samme her. Hvilken versjon gikk du for? Selv bestilte jeg Crystal Edition. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Nordic. Syns å betale oppmot 1000,- for noe dilldall og en t-skjorte ble litt i meste laget. Men det er selfølgelig smak og behag 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hehe, sant. Kommer helt an på hvordan man ser på det. Jeg synes 3-400 ekstra er billig for 4CD soundtrack, en eksklusiv t-skjorte og fine bilder. Som fan av FF så er spesielt et så omfattende soundrack veldig attraktivt for meg. Og t-skjorte sier jeg heller ikke nei takk til. Men så er jeg jo fan også. ^_^ Soundtrack og t-skjorte er de to beste tingene jeg kan få i en spesialutgave. Figurer og unødvendige dlc-våpen/kostymer er jeg ikke så begeistret for. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Joda, har fulgt FF serien siden 7'eren kom til PS1 og vært med på lasset siden den tid. FF13 skuffet meg en del da det ikke var mye likt i den forstand som de litt eldre spillene spesielt med tanke på den lineære historien. Men har lest og sett mye bra om FF13-2 så fant ut eg skulle gi det en sjangse det også, som eg har gjort med alle spillene etter X (som imo var toppen av serien). Så det er nok en stor grunn til at det "bare" ble Nordic Ed denne gangen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Åh, ja FF X er min favoritt også. Skulle gjerne sett at de kom med en FF X/X-2 spesialutgave. Oppusses selvfølgelig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Vel, det kommer en oppusset FFX til PS3 snart..eller snart og snart. I fremtiden får eg vel si. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 FFX er jo bare kjedelig, sier man IX så snakker vi. FFX var det siste FFspillet jeg klarte å spille ferdig, både XII og XIII klarte jeg aldri å motivere meg for å spille videre etter en liten stund. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 FF13-2 stream fra IGN http://games.ign.com/articles/121/1216924p1.html?utm_campaign=twposts&utm_source=twitter Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Flere som har problemer med Promotion Code'n som fulgte med spillet? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 FF XIII-2? Du har fått den allerede altså? Enkeltspill sendes vel via brevpost, går vel ikke så lang tid da. Release er jo ikke før 1. februar, så kan være derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå