Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillsjappa.no har jeg aldri hørt om. Er de bra?

 

Ikke jeg heller før i dag. De er drevet av Japan Photo, så ikke noe humbugg der. Startet opp i fjor, så nokså nyetablerte, men finner ikke noe negativt om dem. Så spillsjappa.no er lagret over sider jeg sjekker regelmessig ;)

Endret av Haunts
Lenke til kommentar

Hehe, sant. Kommer helt an på hvordan man ser på det. Jeg synes 3-400 ekstra er billig for 4CD soundtrack, en eksklusiv t-skjorte og fine bilder. Som fan av FF så er spesielt et så omfattende soundrack veldig attraktivt for meg. Og t-skjorte sier jeg heller ikke nei takk til. Men så er jeg jo fan også. ^_^

 

Soundtrack og t-skjorte er de to beste tingene jeg kan få i en spesialutgave. Figurer og unødvendige dlc-våpen/kostymer er jeg ikke så begeistret for.

Lenke til kommentar

Joda, har fulgt FF serien siden 7'eren kom til PS1 og vært med på lasset siden den tid. FF13 skuffet meg en del da det ikke var mye likt i den forstand som de litt eldre spillene spesielt med tanke på den lineære historien. Men har lest og sett mye bra om FF13-2 så fant ut eg skulle gi det en sjangse det også, som eg har gjort med alle spillene etter X (som imo var toppen av serien).

 

Så det er nok en stor grunn til at det "bare" ble Nordic Ed denne gangen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...