Kellu Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 CDON har Mass Effect 3 Collector's Edition til PC for 599,- http://cdon.no/spill/mass_effect_3_-_n7_collectors_edition-14649395 Var billig nok til at jeg bestilte. Takk for tipset! da var det bestilt Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Kingdoms of Amalur Will Have a $275 Special Edition Er ikke mange som blir produsert, så tror det kan bli vanskelig å få tak i. Noen som har sett en nettbutikk e.l som har noen av Collectors edition eller noe annet enn den vanlige versjonen inne? Tenker jeg skal ha det på Xbox 360, hvis ikke hadde det ikke vært noe problem å importere Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg tror dette er det eneste stedet du kan kjøpe spesialutgavene av Kingdoms of Amalur. http://limitededitions.reckoning.com/ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Den der fant jeg også, men det står "Available in the US and Canada only" så da er jeg ikke helt sikker på om det går ann å få sendt det til Norge. Skal ha det spillet selv, men kjøper vel den vanlige utgaven. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Ja, tror ikke spesialutgavene er tilgjengelig andre steder enn USA/Canada i det store og hele. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Om noen finner ut om noen butikk i Norge skal selge Asura's Wrath Heaven Edition så hadde jeg satt pris på om en la igjen en melding her slik http://collectorsedition.org/game-db/asuras-wrath-heaven-edition-ps3-2 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ettersom det står "The Heaven Edition was exclusive to the e-capcom store in Japan" så tror jeg ikke det er stort håp for det dessverre. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ah...damn...så ikke det jeg Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Noen som skal ha Max Payne 3 Special Edition? Lurer litt på bestille den, men er helt blank på om jeg burde gå for PC eller konsoll. Den koster det samme på alle plattformer hos Game.no, 849,-. Ser også Lefdal.com selger Final Fantasy XIII-2: Crystal Edition til 799,-. Det er det billigste jeg har sett den. Tviler dog på at jeg kjøper den, men ville bare nevne det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Når det er Rockstar som står bak Max Payne 3 burde du gå for konsollutgaven, de er kjent for å fucke opp PC porten *host host GTA IV* Men viss ikke dette blir tilfellet slår du til på PC utgaven viss da man har en grei pc til gaming Sitter selv også på gjerdet! Endret 15. januar 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Det er akkurat det jeg også tenkte Toman. De har som regel prioritert konsoll med spillene sine, så jeg heller egentlig mest mot konsoll. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Final Fantasy XIII-2 Nordic Edition er kun tilgjengelig frem til release, og inneholder følgende: Final Fantasy 13-2 spillet Ekstra nedlastbart innhold: - Alternativt kostyme for Serah og Noel - Unikt våpen for Noel - Mulighet til å få Omega-monsteret på ditt lag Pris: 498,- Xbox/PS3 Final Fantasy XIII-2 (13-2) Collector's Edition inneholder følgende: Final Fantasy 13-2 spillet Unikt cover Soundtrack med utvalgt musikk fra spillet Skissebok med masse materiell fra utviklingen av spillet 6 Collectible postkort og HD Art print. Pris 698,- Xbox/PS3 Crystal Edition inneholder følgende: Final Fantasy 13-2 spillet Unikt cover Soundtrack med utvalgt musikk fra spillet (4 CD'er) i eksklusivt cover Final Fantasy 13-2 t-skjorte. IKKE MULIG Å FÅ TAK I NOE ANNET STED! Skissebok med masse materiell fra utviklingen av spillet 6 Collectible postkort og HD Art print. Pris 898,- Xbox/PS3 Alt finner du her! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg har bestilt Crystal Edition derfra. Var litt i tvil i begynnelsen om jeg skulle kjøpe en slik en, eller bare gå for den vanlige utgaven, men fristelsen ble for stor. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Kjøpte "bare" Nordic Edition. Nesten 900kr for ei T-skjorte, noen tegninger og litt dill dall ble litt i overkant drøyt imo. 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Er vel egentlig det ja, men det får gå. Ninja Gaiden 3 CE. Ah, Ninja Gaiden. Lenke til kommentar
ipp97 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Da var ac revelations CE bestilt pluss game guide:D Måtte bare ha den da jeg så at spillet kostet 450 og collectors edition 375 xD Endret 16. januar 2012 av ipp97 Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Da har jeg bestilt Final Fantasy XIII-2 Crystal Edition og Soul Calibur V Collector's Edition fra Elkjøp og Game. :!: Noen som vet om spesialutgaven til Street Fighter X Tekken kommer til Norge? Lenke til kommentar
ipp97 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 tror jeg fant en skikkelig bra deal på cdon forrige uke. Killzone 3 helghast edition til 199. kommer på mandag eller tirsdag. gleder meg:D Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Da har jeg bestilt Final Fantasy XIII-2 Crystal Edition og Soul Calibur V Collector's Edition fra Elkjøp og Game. :!: Noen som vet om spesialutgaven til Street Fighter X Tekken kommer til Norge? Fra de norske butikkene jeg har sett i har jeg ikke funnet noe, men jeg har funnet den på Game.co.uk så skulle nesten tro at den kom hit også. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Release datoen til FFXIII-2 er flyttet til 1 Feb! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå