Mr Bubbles Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Beklager for at jeg ikke presiserte. Tenkte selvfølgelig på hardcore versjonen, nemlig Collector's Edition. Vet at jeg er litt sen ute, men nesten all spilling er lagt i glemmeboken i det siste. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Komplett har CE på PS3 til 1299,- Gamezone, også på PS3 til 1398,- Elkjøp har til både PS3 og 360 til 1495,- (linken går til 360 utgaven) Frakt må jo også regnes med. Endret 8. november 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 146 kr i frakt (Komplett.no) var litt dyrt, menmen... som noen har sagt tidligere; "det koster å være nerd"! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Bestilte Saints Row: The Third Platinum Edition. De har den på cdon, eller rettere sagt, de får den inn den 25. nov, noe som passer greit siden jeg er opptatt med Zelda: Skyward Sword uansett Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Mario and Sonic at the London 2012 olympic games collectors edition Står lett over denne... edit: av en eller annen grunn blir jeg smått irritert når jeg ser på det bildet. But then again så er det jo mynta på barn så.. Endret 15. november 2011 av Haunts Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Gamestop hadde ikke fått leveransen de skulle ha, så jeg fikk ikke henta min samlerutgave av Saint's Row The Third i dag. Ganske skuffa, gleder meg som juling til det spillet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Max Payne 3 special edition detailed Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Egentlig lyst på PS3 versjonen, men bortsett fra det så er det vel ikke så mye mer å si enn: Yay! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg sier YAY! fordi de endelig kommer til Xbox Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Egentlig lyst på PS3 versjonen, men bortsett fra det så er det vel ikke så mye mer å si enn: Yay! Hva er i denne? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Spillet (selvfølgelig ), artbook på ca 450 sider med concept art osv fra MGS1-3, CD med "Vocal Tracks" fra MGS1-3 (altså de låtene fra de tre spillene hvor det er noen som synger) og kode for to avatar props (Metal Gear Ray og Shagohod). PS3 versjonen har download kode for MGS1 i tillegg, og kode for to PSN avatars tror jeg. Eneste grunnen til at jeg egentlig ville ha PS3 versjonen er bare at jeg er vant til å spille disse spillene med en PS kontroller, men når den var utsolgt og eneste måten man kunne få artbook på var 360 versjonen så var saken ganske klar Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Damn, det er jo kult. Venter fortsatt på min Zavvi-boks jeg, men gudene vet når den kommer. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 CDON har Mass Effect 3 Collector's Edition til PC for 599,- http://cdon.no/spill/mass_effect_3_-_n7_collectors_edition-14649395 Var billig nok til at jeg bestilte. 1 Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) w00t! Feiende flott headsup Kharan! Noen som har Space Marine Collectors Edition for PC her? Funderer på om jeg skal kjøpe meg den, enda jeg har spillet fra før, men som den WH40k fanatikeren jeg er så.. ja. Endret 25. november 2011 av trollhatt Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg har. Det er soundtrack med også, men den satt litt fast inni esken, så fikk den ikke løs nå. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kan nevne at Zavvi.com sin versjon av Metal Gear Solid HD Collection: Ultimate Editionhar blitt oppdatert, ble egentlig litt skuffa når jeg leste at inneholdet ikke akkurat ble det samme, litt mindre kanskje. Men så fort jeg så Steelbook coveret så ble jeg fornøyd igjen Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Er det noen her som har forhåndsbestilt SoulCalibur V CE? Har tenkt til å forhåndsbestille slik at jeg får karakteren "Dampiere" med, men er usikker på om man får dette gjennom f.eks. CDON. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Kan nevne at Zavvi.com sin versjon av Metal Gear Solid HD Collection: Ultimate Editionhar blitt oppdatert, ble egentlig litt skuffa når jeg leste at inneholdet ikke akkurat ble det samme, litt mindre kanskje. Men så fort jeg så Steelbook coveret så ble jeg fornøyd igjen Har fått mail fra Zavvi og på grunn av forandringene får vi også med MGS 4 gratis. Ingen stor sak for min del etter som dette var grunnen til at jeg omsider kjøpte meg en PS 3, men en hyggelig gest uansett. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Kingdoms of Amalur Will Have a $275 Special Edition Er ikke mange som blir produsert, så tror det kan bli vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
ipp97 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Da var batman ac collectors edition i hus. Det var en bra pakke til et fantastisk spill:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå