Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet (selvfølgelig :p), artbook på ca 450 sider med concept art osv fra MGS1-3, CD med "Vocal Tracks" fra MGS1-3 (altså de låtene fra de tre spillene hvor det er noen som synger) og kode for to avatar props (Metal Gear Ray og Shagohod). PS3 versjonen har download kode for MGS1 i tillegg, og kode for to PSN avatars tror jeg.

 

Eneste grunnen til at jeg egentlig ville ha PS3 versjonen er bare at jeg er vant til å spille disse spillene med en PS kontroller, men når den var utsolgt og eneste måten man kunne få artbook på var 360 versjonen så var saken ganske klar :p

Lenke til kommentar

Kan nevne at Zavvi.com sin versjon av Metal Gear Solid HD Collection: Ultimate Editionhar blitt oppdatert, ble egentlig litt skuffa når jeg leste at inneholdet ikke akkurat ble det samme, litt mindre kanskje. Men så fort jeg så Steelbook coveret så ble jeg fornøyd igjen ;)

 

Har fått mail fra Zavvi og på grunn av forandringene får vi også med MGS 4 gratis. Ingen stor sak for min del etter som dette var grunnen til at jeg omsider kjøpte meg en PS 3, men en hyggelig gest uansett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...