Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min Collector's Edition av Heroes VI i går. Snakker om stilig edition. En av de beste jeg har. Liker spesielt godt boksen alt lå i. :)

 

@Snurreleif: Ikke fått Batman: AC Collectors Edition ennå, men skal sjekke når jeg får den. :)

 

Foruten den koden som ikke funker (Microsoft påstår at det kan hende den funker på releasedate, kan så hende), så er det iallefall ingen film der, og jeg fikk inntrykk av at den skulle være med.

 

Men den er ikke på boksen, så det spørs om jeg ikke har fått alt alikevel.

Figuren er iallefall awsum.

Lenke til kommentar

Fikk min Collector's Edition av Heroes VI i går. Snakker om stilig edition. En av de beste jeg har. Liker spesielt godt boksen alt lå i. :)

 

@Snurreleif: Ikke fått Batman: AC Collectors Edition ennå, men skal sjekke når jeg får den. :)

 

 

Helt enig! Ble sykt overrasket over eksen og alt! :D Tenkte at her er det bare spill + tskjorte = done :p Men dæven for en pakke :D

Lenke til kommentar

Det som kanskje er enda litt mer urovekkende er vel at Platekompaniet ikke lenger har den ute for salg på nettsiden?

 

Spurte på Facebook-siden deres. Ikke fått noe svar enda.

Sjekka nå: "Hei!

 

Dere som har forhåndsbestilt får. Grunnen til at den er fjernet på nett er at vi ikke vil få inn nok varer til de som ikke var tidlig ute."

 

Nok en gang får den butikken en diger stjerne i boka!

 

Batman Arkham City CE var et antiklimaks. Jeg er rett og slett litt skuffa, boksen er dritstilig men innholdet faller dessverre flatt. Statuen er det eneste å snakke om her, resten er ting skrevet på papirlapper og filmen er tydeligvis ikke for Europa eller Skandinavia. Den skuffen under figuren er tom, og alt ligger i lomma hvor art-boka, som faktisk ikke er så bra den heller (men i lekker hvitfarge med en enkel utgave av spillets logo) befinner seg. Alt i alt føles den fryktelig kjip ut, innholdet står ikke i stil med esken.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Angående Uncharted 3 Explorer Edition.

 

SITAT Spaceworld
Vi fikk også en slik beskjed om dette idag. Det viser seg imidlertid at de ikke klarer å skaffe så mange som vi ble lovet. VI må derfor taen liten opptelling imorgen og kommer tilbake med nærmere info rundt dette da.

 

SITAT Spaceworld

Ser ut ved første øyekast at det kun er noen få 2-3 stk som vi ikke klarer å dekke opp til med det første. Vi skal saumfare resten av Europa for å jakte opp de siste vi mangler slik at alle får, men mulig at disse ikke vil bli levert til release. Vi vil evt tilby en utgave av spillet så lenge slik at man iallefall har spillet å spille

 

Flaks! Var en av de som huka tak i EE når de solgte den til tusenlappen, så får den nok til release håper jeg!

Pluss i boka til Spaceworld! :thumbup:

Endret av Haunts
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...