Hewitt Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ingen som har hørt noe mer om Uncharted, da? Har ikke hørt noe fra Lefdal, og de har den fortsatt ute for salg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Har ikke hørt noe fra Platekompaniet heller, og de har jeg erfaring med at er veldig gode på å si i fra. Men litt bekymringsverdig er det jo. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det som kanskje er enda litt mer urovekkende er vel at Platekompaniet ikke lenger har den ute for salg på nettsiden? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Mulig de bare har gått tom. Har selv ikke hørt noe fra Elkjøp, men har en følelse av at mailen der de forteller at de ikke får den inn snart kommer. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Fikk min Collector's Edition av Heroes VI i går. Snakker om stilig edition. En av de beste jeg har. Liker spesielt godt boksen alt lå i. @Snurreleif: Ikke fått Batman: AC Collectors Edition ennå, men skal sjekke når jeg får den. Foruten den koden som ikke funker (Microsoft påstår at det kan hende den funker på releasedate, kan så hende), så er det iallefall ingen film der, og jeg fikk inntrykk av at den skulle være med. Men den er ikke på boksen, så det spørs om jeg ikke har fått alt alikevel. Figuren er iallefall awsum. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Bestilte meg Rayman Origins CE idag via Elkjøp. http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-playstation-3/PS3RAYMANOCE/rayman-origins-collectors-edition-ps3 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Fikk min Collector's Edition av Heroes VI i går. Snakker om stilig edition. En av de beste jeg har. Liker spesielt godt boksen alt lå i. @Snurreleif: Ikke fått Batman: AC Collectors Edition ennå, men skal sjekke når jeg får den. Helt enig! Ble sykt overrasket over eksen og alt! Tenkte at her er det bare spill + tskjorte = done Men dæven for en pakke Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Soul Calibur 5 Collectors Edition. Den var vel ikke så ille. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Bestilte meg Rayman Origins CE idag via Elkjøp. http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-playstation-3/PS3RAYMANOCE/rayman-origins-collectors-edition-ps3 Den kommer jeg også til å kjøpe. Men venter litt og ser om den kommer på helgetilbudet deres først 1 Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Soul Calibur 5 Collectors Edition. Den var vel ikke så ille. Ble forelsket i det bok-coveret!!! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Det som kanskje er enda litt mer urovekkende er vel at Platekompaniet ikke lenger har den ute for salg på nettsiden? Spurte på Facebook-siden deres. Ikke fått noe svar enda. Sjekka nå: "Hei! Dere som har forhåndsbestilt får. Grunnen til at den er fjernet på nett er at vi ikke vil få inn nok varer til de som ikke var tidlig ute." Nok en gang får den butikken en diger stjerne i boka! Batman Arkham City CE var et antiklimaks. Jeg er rett og slett litt skuffa, boksen er dritstilig men innholdet faller dessverre flatt. Statuen er det eneste å snakke om her, resten er ting skrevet på papirlapper og filmen er tydeligvis ikke for Europa eller Skandinavia. Den skuffen under figuren er tom, og alt ligger i lomma hvor art-boka, som faktisk ikke er så bra den heller (men i lekker hvitfarge med en enkel utgave av spillets logo) befinner seg. Alt i alt føles den fryktelig kjip ut, innholdet står ikke i stil med esken. Endret 21. oktober 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Supert. Sendte en mail til elkjøp angående dette. Kommer tilbake med engang jeg har fått svar fra dem Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 http://collectorsedition.org/8493/diablo-3-collectors-edition-announced Nice Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Den var fin ja. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Da har jeg fått svar fra Elkjøp angående U3EE Hei og takk for din henvendelse. Deyye stemmer ikke. Vi har allerede spillene i innmasj til oss! Vi sender de ut 31.10.2011 altså to dager før den slippes! +1 til elkjøp Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Sweee-heeet! Da burde Game få en smekk på fingeren for å si til sine kunder at Explorer Ed. ikke skal selges i Norden. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Game er bare å gi opp, uproffe etter min mening. Til og med kjæresten min sier de har masse problemer med Game i England. Ikke peiling på hvilke spill som kommer når, ikke nok eksemplarer etc etc. Lenke til kommentar
almazy Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 ... +1 til elkjøp Takk for at du oppdaterte oss. Var spent på responsen. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 FIkk Arkham City CE for et par dager siden. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Angående Uncharted 3 Explorer Edition. SITAT Spaceworld Vi fikk også en slik beskjed om dette idag. Det viser seg imidlertid at de ikke klarer å skaffe så mange som vi ble lovet. VI må derfor taen liten opptelling imorgen og kommer tilbake med nærmere info rundt dette da. SITAT SpaceworldSer ut ved første øyekast at det kun er noen få 2-3 stk som vi ikke klarer å dekke opp til med det første. Vi skal saumfare resten av Europa for å jakte opp de siste vi mangler slik at alle får, men mulig at disse ikke vil bli levert til release. Vi vil evt tilby en utgave av spillet så lenge slik at man iallefall har spillet å spille Flaks! Var en av de som huka tak i EE når de solgte den til tusenlappen, så får den nok til release håper jeg! Pluss i boka til Spaceworld! Endret 27. oktober 2011 av Haunts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå