lyon Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Mail fra game.no angående Uncharted 3 E.Edition: "Vi har dessverre fått beskjed fra leverandøren at denne ikke skal selges i de Nordiske landene, og vi blir dermed nødt til å kansellere ordren din". Da kan det jo høres ut som at ingen i norden kommer til å selge. Håper Elkjøp fortsatt får den. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Kjipt. Tviler på at Elkjøp får den når ikke Game får den. Blir vel standard utgave da, men da venter jeg heller til spillet kommer på salg. Lenke til kommentar
merseyside Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Til de som snakket om det kjøpte jeg Resistance 3 Survivor Edition på Game på sandvika til fine 599,- men synes ikke innholdet var noe å rope spesielt "hurra" for, men elsker disse steelbookene. Sekken har god plass til pc og ipad eller noen kontrollere, spillet, brus og gordteri til en lang kveld med resistance hos en kompis! Spillet var utrolig bra, og kult med en spille disc i vinyl style har fått en avengighet av disse steelbookene som sagt så hvis noen har forslag til steder å få disse rimelig, blir dette tatt imot med stor takk! vurderer akkurat nå GoW epic edition som ser herlig ut, før de er utsolgt landet over og Skyrim CE, nok sagt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 @Lyon: Ikke fått noe fra Platekompaniet om dette, håper det er snakk om en misforståelse eller noe! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Avbestilte Diablo 3 standard utgaven og bestilte heller CE på CDON. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Avbestilte Diablo 3 standard utgaven og bestilte heller CE på CDON. Hva får man i den? Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Avbestilte Diablo 3 standard utgaven og bestilte heller CE på CDON. Hva får man i den? Det er ikke offentliggjort såvidt jeg vet. CDON har bare tatt en sjanse på at det kommer en CE. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Mail fra game.no angående Uncharted 3 E.Edition: "Vi har dessverre fått beskjed fra leverandøren at denne ikke skal selges i de Nordiske landene, og vi blir dermed nødt til å kansellere ordren din". Da kan det jo høres ut som at ingen i norden kommer til å selge. Håper Elkjøp fortsatt får den. Hmm, bestilte den fra Spaceworld med faktura, som jeg fikk for 1-2 uker siden som jeg har betalt, så håper this is not the case:/ Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Komplett.no selger Skyrim CE for 1099.- for de som er interessert. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Mail fra game.no angående Uncharted 3 E.Edition: "Vi har dessverre fått beskjed fra leverandøren at denne ikke skal selges i de Nordiske landene, og vi blir dermed nødt til å kansellere ordren din". Da kan det jo høres ut som at ingen i norden kommer til å selge. Håper Elkjøp fortsatt får den. Hmm, bestilte den fra Spaceworld med faktura, som jeg fikk for 1-2 uker siden som jeg har betalt, så håper this is not the case:/ Vel, jeg bestilte Hero Edition av Spaceworld og fikk beskjed at de ikke fikk selge den alikevel, så de kan a trekke seg om de må, men en får håpe på det beste. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 1 500 utgaver av denne, selges for 150 dollar. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Final Fantasy XIII-2: Three versions confirmed. "...a standard edition, a limited edition or a big-boy special edition"... Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Final Fantasy XIII-2: Three versions confirmed. "...a standard edition, a limited edition or a big-boy special edition"... Eurogamer - Final Fantasy 13-2 special edition info. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Tror jeg må tenke litt på en der. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 What? hvis du forhåndsbestiller 13-2 får du med en DLC som inneholder Omega, er ikke det liksom den beste summonen i serien eller noe? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det er en boss du sloss mot og vinner du, så får du den ja. Men om det er den beste vet jeg ingenting om. Den ser nå slik ut: Evt link hvis direkte link ikke virker: http://cdn.gossipgamers.com/wp-content/uploads/2011/10/Final-Fantasy-V-Omega-Weapon.jpg Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Bare jeg som ikke har fått soundtrack CDen i Batman Arkham City Limited Edition? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Nå vet jeg ikke hva du har fått (og jeg har ikke kjøpt den selv enda), men det var vel ikke snakk om en CD, men en digital utgave? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) På siden av boksen er det da bilde av en egen beholder, og lomma under Batman-figuren min er tom (selve spillet ligger heldigvis i en plastikk-holder i collectors art boken), så noe mangler iallefall. Jeg har uansett sjekka alle mulige steder, og den er ingensteds å finne. Edit: Det er en kode, men den var ikke i min iallefall. http://www.youtube.com/watch?v=akgEBT-sYsk Glem det, soundtracken lå klemt innimellom noe bak der, men finner fortsatt ingen film. Kanskje vi ikke får den i Europa? Endret 20. oktober 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Fikk min Collector's Edition av Heroes VI i går. Snakker om stilig edition. En av de beste jeg har. Liker spesielt godt boksen alt lå i. @Snurreleif: Ikke fått Batman: AC Collectors Edition ennå, men skal sjekke når jeg får den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå