Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det jeg gjorde. Slike figurer har jeg egentlig aldri brydd meg om i CE uansett. Synes det er mye bedre med soundtrack og kanskje en kul t-skjorte enn en plastfigur. GAME selger med soundtrack, og Gamezone selger med en kul Skyrim t-skjorte, begge til standard pris.

 

Jeg betaler ikke 1000 kroner ekstra for en plastfigur. Derfor jeg dropper Skyrim og Uncharted 3 sine CE. Batman:AC har jeg forhåndsbestilt CE til, men ikke sikker om jeg skal gå for den eller endre til Standard.

Lenke til kommentar

Jeg liker figurer, og spesielt Uncharted 3 Explorer Edition synes jeg ser veldig heftig ut. Statuen i Skyrim ser også kul ut, men synes egentlig prisen er vel drøy for den og den boken. I tillegg følger det ikke med soundtrack. Tror nok jeg avbestiller slik at jeg heller kan bruke de 1000,- på andre spill. Skal også ha Batman Arkham City CE, men der føler jeg prisen er mer akseptablel.

 

Edit: Da var den avbestilt. Hadde allerede betalt for den, så regner med Spaceworld setter pengene tilbake så fort som mulig.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Vet folk ikke ser ut til å bry seg om det som blir nesten garantert høstens største guilty pleasure (og mer). Men Saints Row: Third sin collector edition for Europa har endt opp på Gamestop her i Norge.

 

Det Platinum Pack-utgaven (DEN MED HEADSET IKKE FOR PSN ELLER LIVE!!!!, bare så det er sagt)

 

post-115035-0-31021600-1318004642_thumb.jpg

 

Dette er også med Professor Genki-DLC`et også. Men i tillegg så får man også en lue på Gamestop som passer for kalde november måneden da spillet kommer ut.

 

bonus_saintrow.jpg

 

 

Just a heads up

Lenke til kommentar

Riktig det nouse sier. Historien er heller ikke så komplisert heller, og det er bare 4 stk av de snille karakterene i 3`ern som har noe med de forrige spillene å gjøre.

 

Siden The Third foregår i annen by også, trenger du ikke å ha spilt det andre for å bli kjent med historien. Det vil være en intro på spillet som gjør deg nok au pair med handlingen (og det er ganske lite).

Lenke til kommentar

Det vil alltid være sånn, DLC vil alltid være en alternativ ting. Selv om det for meg blir mer og mer vanlig å skaffe DLC. Ble litt drittlei det greiene som skjedde med Fallout: New Vegas nå. Liksom etter 4 story DLC`er, så kommer de ut med en fordømt våpen-pakke med achievements? FML.

 

Kan godt ta denne diskusjonen videre i en mer passende tråd.

Lenke til kommentar

Kjøpte Resistance 3 Survivor Edition i dag, 1099 spenn på Gamestop. Fy faen den er stilig!

 

Sekken er kronen på verket, den er skikkelig møysommelig utført med seler og alt. Det meste annet ligger pakket inn i plast jeg ikke har brutt enda, men posteren ser kul ut på bildet, kortstokken ser stilig ut og det samme gjør dagboka og selve spilldisken har vinylfinish. Litt merkelig med slike små chimera-figurer, men jeg liker ideen!

 

For den prisen er jeg veldig fornøyd, og alt i alt er det kanskje den stiligste samlerutgaven jeg har fordi den er så utrolig godt sammensatt. Litt som BioShock 2 CE, bare bedre på grunn av sekken og mer innhold.

 

http://www.youtube.com/watch?v=WYpN4sgaTxY

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Har den jeg også. Er enig med at den er tøff!

 

Edit: Er det noen som har lagt merke til at Batman Arkham City CE ikke kommer med cover til spillet? Og musikken som følger med er ikke fra spillet, men fra andre artister som er inspirert av spillet. Jeg ble litt usikker nå om jeg skal bestille CE eller gå for vanlig versjon. Men statuen ser veldig kul ut da. http://www.1up.com/news/batman-arkham-city-collectors-edition-includes-statue-no-game-case

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

At den er av andre artister visste jeg før jeg bestilte, men det er likefullt en eksklusiv CD som har tekster inspirert av Batman.

Å høre Coheed & Cambria klimpre om Batman er jo ikke annet enn digg.

PLUSS, at vi får med Gotham Knight!

 

http://www.youtube.com/watch?v=f1wSB-La0ow&feature=related

 

La gå, ikke de(n) beste Batman filmen(e), men ikke noe i mot å få dette i en CE.

 

Er dog skeptisk til å ha spillet liggende i en "lomme", da det jo må være mye større sannsynlighet for riper og slitasje på CDen?

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Jeg synes Resistance 3 Doomsday Edition er veldig kul den også. :)http://www.amazon.com/Resistance-3-Doomsday-Playstation/dp/B0050SXWKW/ref=sr_1_2?s=videogames&ie=UTF8&qid=1318124697&sr=1-2

 

Er så utrolig mange kule Editions som kommer nå, har lyst på nesten alle. :p Men når pengene ikke strekker til må det prioriteres, allerede brukt 5000 på denne høsten/vinterens spill. >_<

Endret av Rider_of_Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...